Onko pitkä farmarikankaasta tehty trendsi kiellettyjen listalla. Eräs veli haukkui sellaisen takin, että on kauhean näköinen.
Kielletty vaate
12
250
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatemalkeilla ei kävellä kohti pelastusta, siihen riittää Raamatunmukainen usko!
- Anonyymi
Ja vanhojen hallitusmuesten makuun pukeutuminen, vaikka ei voisi sietää sitä tyyliä.
- Anonyymi
Mitä enemmän körttiläistä muistuttaa, sitä parempi.
Peräilma, Raappahousut ja raamattu. Ja viinapullo, silloin kun maistuu. Siinä kaikki mitä jt tarvitsee. Muu on hienoa höpelehtimistä, eikä sellainen ole satuolennolle otollinen.
- Anonyymi
Varmaan ihan henkilökohtainen mielipide. Aika monet eivät taitaisi pitää siitä.
- Anonyymi
Eivät varmaan Jehovan todistajat yleensä pitäisi siitä. Mutta heissäkin on sellaisia, joilla on erilainen maku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät varmaan Jehovan todistajat yleensä pitäisi siitä. Mutta heissäkin on sellaisia, joilla on erilainen maku.
https://www.deviantart.com/eric170206/art/Latex-Burqa-bdsm-portret-1029629371
Asun on hyvä olla tällainen peittävä, ei seksikäs. terveisin hallintoelin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.deviantart.com/eric170206/art/Latex-Burqa-bdsm-portret-1029629371
Asun on hyvä olla tällainen peittävä, ei seksikäs. terveisin hallintoelin.Tuo hallintoelimen suosittelema vaate on kyllä älyttömän seksikäs minun mielestäni 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hallintoelimen suosittelema vaate on kyllä älyttömän seksikäs minun mielestäni 🤣
Nyt kuule eksynyt lapseni seksi neuvolaan varaat ajan, jos noin siveellinen vaate saa aikaan paholaisen hekumaa.
terveisin hallintoelin
- Anonyymi
lasten silvotuista esinahkoista tehty pyhä takki kai sopisi happamattoman leivän kanssa ?
- Anonyymi
Uusinta JW-muotia. Ulkolaisella sivustolla oli sisar ojentamassa lappusta tuollainen takki päällä. Tietyllä tavalla käytännöllinen....
- Anonyymi
Annetaanko remmikoneesta myös naisille jos eivät pukeudu tuon linkin tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882