Olen niin stressaavassa elämäntilanteessa ja pohdin että milloin vaikeudet vahvistaa. Kun yöunet on mennyt ja toivoton olo.Yritän vain ajatella jossain vaiheessa helpottaa.Mutta milloin? Elämä on tuntunut menevän alamäkeä koko syksyn.Läheiset alkavat väsymään minuun, ei he jaksa kohta kuunnella minua ja muutenkin hävettää omista surkeista asioista puhua.Olen tehnyt virheitä.Minulla on hyvä sydän,mutta mokattu on. Tuntuu ettei minulla ole lupaa enää iloita mistään. Kai se jossain kohtaa helpottaa,nyt on vain kärsittävä.
Milloin vaikeudet vahvistaa?
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Koita jaksaa.Kyllä se siitä vielä.
- Anonyymi
Omalla kohdalla tajusin, että sen vahvistumisen huomaa oikeastaan vasta jälkeen päin, sitten kun pahin on jäänyt taakse.
Mutta vahvistuminen auttaa seuraavalla kerralla, jos tulee vaikeaa, ymmärtää, että selvittiinhän kaikesta viimeksikin. - Anonyymi
Mikä estää sinua muuttamasta stressaavaa elämäntilannetta? Aina on jotain tehtävissä, että asiat ja olo paranee. Mennyt on mennyttä, mutta tulevan voi määritellä uudelleen.
- Anonyymi
Kiitos teille tsemppauksesta!
- Anonyymi
Ihmiset jotka eivät ymmärrä toisen tilannetta väsyvät , etkö,ole käynyt lääkärissä . Minun ystäväni sai mirtazapiinia unettomuuteenkin ja asia korjaantui .
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne! On tärkeä purkaa mielessä olevia huolia ja saitkin jo vastauksia. Vertaistuki voi olla hyvä voimavara.
On olemassa myös matalan kynnyksen auttavia tahoja, joissa voi jutella mielessä olevista asioista turvallisessa ympäristössä ja luotettavasti.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254935Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504740Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2094711Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184551Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133640Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192344Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32118- 661637
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241444- 1851191