Sinä, jota ei kilot haittaa, ilmottaudu rohkeasti
Lihava nainen tarjolla
29
1361
Vastaukset
- Anonyymi
Rämesika tyrkyllä yök 🤢🤮
- Anonyymi
No hyvin eräälle useamman vuoden vakiasiakkaalle kelpaa;)
- Anonyymi
Tule vierailulle Säkylään?
- Anonyymi
Moi. Olet Mukavan Kokoinen Nainen.
- Anonyymi
Mitä missä milloin
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/nxWEEMVPqBc?si=yVvpAu5Ct5RtaIij
Tosta saat helposti ammatinkin jos pelkän kyrvän takia mulkkua etit nääs mullku on se joka kyrvän omistaa - Anonyymi
AP:lle: Täällä olisi yksi. Kilot ei todellakaan haittaa, itse asiassa pidän isoista.
- Anonyymi
KIK ja Telegram löytyy.
- Anonyymi
No kerro kerro
- Anonyymi
Kik nimimerkki?
- Anonyymi
Jos ei nyt hirveesti niitä ole ,niin ihan okei <3
- Anonyymi
Jos ei hirveesti ole ,niin ei haittaa
- Anonyymi
Oon tosiaan 30v. En tiedä onko sillä väliä, mutta kerroinpa nyt kuitenkin. Aina pitänyt isommista naisista :)
- Anonyymi
Lihavat naiset on seksikkäitä. Seurustelin yli 130kg naisen kanssa ja minusta hän ei ollut vielä lihava vaan seksiäästi muodokas. Ite vaan hiukka reilu 60kg.
- Anonyymi
Ei uskois aikuisten kommenteiksi näitä. Ehkäpä nää ei olekaan.
- Anonyymi
Missä oot? Olen valmis.
- Anonyymi
Kotona mä olen. Tuu tänne.
- Anonyymi
Missä päin Suomea aloittaja on?
- Anonyymi
Mistäpäin sinä iso nainen olet?
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaalla asuu ap
- Anonyymi
Mä en itteni mielest ole lihava,mutta kylläki tukeva pullukka 166cm noi 83kg on tietty muotoja mut jämäkkää timmiä lihaa, kyllä kiihkeä tyylikäs mimmi olen,läheltä J:kylää.
- Anonyymi
No kyllä olet.
- Anonyymi
Miten saa yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyttä ?
Kertomalla miten itse on tavoitettavisssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertomalla miten itse on tavoitettavisssa
Nimenomaan.
duracellpupuksi (at) gmailpistecom kautta saa yhteyttä ja on tavoitettavissa - Anonyymi
Oot kyllä helevetti vieköö,just semone akka jota haluaa,himohtee päädtä ryskyttää viimmeise päälle .
Täällä kyllä olisi 47v ex ukkomies noi 186 cm 78kg
Voit olla varma asiasta naine että kyyti tulee olee kylymää kun vaan päästä polokemaa jyystä mää lihohojas,siitä saat olla varma.
Oma mulukku on noi 20 pluc noi 6cm plus,
Että olen kestävä polokemaa paainamaa,ja varmast
tunnet tiedät sen sitte haarojesi välissä
Pidetää yhteyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä helevetti vieköö,just semone akka jota haluaa,himohtee päädtä ryskyttää viimmeise päälle .
Täällä kyllä olisi 47v ex ukkomies noi 186 cm 78kg
Voit olla varma asiasta naine että kyyti tulee olee kylymää kun vaan päästä polokemaa jyystä mää lihohojas,siitä saat olla varma.
Oma mulukku on noi 20 pluc noi 6cm plus,
Että olen kestävä polokemaa paainamaa,ja varmast
tunnet tiedät sen sitte haarojesi välissä
Pidetää yhteyttä.Täys hulluko oot?
- Anonyymi
Moi nähdäänkö livenä .
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745