Jeesus-näyt

Anonyymi-ap

Voiko perustella Raamatulla että Jumala-ilmestyi näyt ovat totta ?
Esim. muslimien uskoontulo näkyjen kautta....!?

40

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko itse sellaisia edes nähnyt vai onko kyse vain kuulopuheista ja legendoista?

      • Anonyymi

        täällä helluntailaisuus -palstoillahan niitä "näkyjä ja ihmeitä" voi kuka tahansa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä helluntailaisuus -palstoillahan niitä "näkyjä ja ihmeitä" voi kuka tahansa lukea.

        Parin viikon armottoman ryyppyputken jälkeen niitä voi kuka tahansa myös kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä helluntailaisuus -palstoillahan niitä "näkyjä ja ihmeitä" voi kuka tahansa lukea.

        Ihmeistä täällä on kerrottu, mutta Jeesus-näyistä en ole täällä kuullut.


    • Anonyymi

      Olen kuullut että puolet uskoontulleista muslimeista ovat saaneet voimakkaan valvenäyn tai unen. Jeesus tai valkoinen hahmo on ilmestynyt heille, puhunut suoraan niin vakuuttuneesti että elämään on tullut muutos. Usein ilmestyksen saaja ohjataan menemään kristittyjen luo, on näytetty Raamattu tai eräs voimakkaasti toisia evankelioiva sai muistaakseni kolme kertaa unen jossa valkopukuinen sanoi: Minä, olen tie, totuus ja elämä (Joh. 14:6.) Ei ollut koskaan lukenut Raamattua, keskustellut kristityn kanssa. Herätessä avasi netin ja laittoi tekstin Googleen. Oli epäillyt islamia se raakuuden vuoksi mutta oli innoissaan että saa vahvistuksen islamille haun kautta. Hämmästys oli suuri kun teksti löytyy uskovien kirjasta Raamatusta. Nyt tämä henkilö on voittanut puolisonsa kanssa ainakin 8000 oman kansan edustajaa Kristuksen seuraajaksi. Ovat koko ajan tappouhan alaisena vaihtaen osoitetta ja maatakin. Joskus seuraan heidän videota englanniksi mutta tekevät ohjelmia myös omalla kielellään.
      Muslimi joutuu maksamaan uskosta niin suuren hinnan että ei mitenkään jaksa ilman selvää Jumalan yliluonnollista ilmestystä, johdatusta ja varjelusta. Jos ex-muslimi tunnustaa julkisesti uskonsa niin ei hän ole teeskentelijä. Ilman hintaa hän ei uskossa olisi.

      • Anonyymi

        "Olen kuullut"= Lähde: Trust me bro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen kuullut"= Lähde: Trust me bro

        Olen lukenut ex-muslimien elämäkertoja ja yksi on ehdolla Vuoden kristillinen kirja, netti on täynnä näiden henkilökohtaisia videoita.


      • Anonyymi

        Raamattu puhuu paljon näyistä ja ilmestyksistä ja on yksi armolahjakin näyt ja Raamatussa on esimerkkejä Jumalan puhuvan unien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut ex-muslimien elämäkertoja ja yksi on ehdolla Vuoden kristillinen kirja, netti on täynnä näiden henkilökohtaisia videoita.

        No, onhan sekin sentään askel parempaan suuntaan muslimista kristityksi mutta ei sillä kristinuskollakaan vielä kovin pitkälle pääse.


    • Anonyymi

      Kyllä suureen osaan kertomuksista täytyy uskoa. Ilmestyihän Jeesus Paavalillekin vasta jälkeenpäin, apostolinvirkaan kutsumisen takia.
      Ilmeisesti erikois kutsu tai muu apu on tällaisissa kyseessä. On myös näissäkin huijausta ja sielullisuutta sekä harhautusta "valkeuden enkeliksi" pukeutuneen taholta. Oikea arviointi on tarpeen ja paikallaan: henkien erottamisen armolahja koetella henget totuudessa.

    • Anonyymi

      Jeesus ilmestyi Mekassa muslimien pyhiinvaelluksen aikana ja miljoona kääntyi kristityksi. Tämä tarina on tosi, koska olen kuullut sen.

      • Anonyymi

        Kristityn suusta.


    • Anonyymi

      Jännä että Jeesus ilmestyy yksittäisille ihmisille ja nämä kääntyvät islamista kristityksi. Jos ilmestyisi miljoonille, niin miljoonat pelastuisivat! Eikö?

      • Anonyymi

        niitä "jeesuksia " on niin monta ,

        Raamatun Jeesus :
        "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla , eikä voida sanoa : `Katso täällä se on `.
        ÄLKÄÄ MENKÖ heidän perässään ." Luuk: 17

        usko ei perustu näkemiseen , vaan , uskoon. > siinä on eroa kuin yöllä ja päivällä <


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi että islamin suhteen kyse on vastavuoroisuusperiaatteesta. Monet kristityt kääntyy Nykyisin muslimeiksi ja Jeesus tahtoo että täsmälleen sama määrä muslimeja kääntyy kristityiksi. Jeesus on johdossa laadussa. Köyhät ja sorretut kristityistä kääntyy, mutta Jeesus saa jopa koraanikoulun käyneitä äveriäitä hurskaita uskovia itselleen. Jeesus todella vaikuttaa heihin näyin. Tosin myös Mahdi vaikuttaa kristittyihin henkisesti. Itse sain häneltä lautapeli-idean ja myös kaksi kännykkää hän on järjestänyt minulle.

      • Anonyymi

        Kirjoittiko Jeesus tästä Twitteriin vai missä hän näin sanoi? Tarvitsisin myös uuden kännykän joten laita Mahdinkin yhteystiedot tulemaan.


    • Anonyymi

      >> Voiko perustella Raamatulla että Jumala-ilmestyi näyt ovat totta ? <<

      Herra ilmestyi Aabrahamille: "Kun Abram oli 99 vuoden vanha, ilmestyi Herra hänelle". Myöhemminkin Herra ilmestyi Aabrahamille Mamren tammistossa. Raamattu käyttää tässä kohtaa nimenomaan sanaa Herra (JHVH), joka ilmestyi.

      Israelin kansa näki Herran pilvenpatsaana ilmestymajan ovella: "kaikki kansa näki pilvenpatsaan seisovan majan ovella".

      Mooses itse näki Herran ihan kasvoista kasvoihin: "Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista."

      VT:n prfeetat näkivät Jumalan näyssä, mm. Jesaja, joka sanoo: "näin Herran istuvan korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin."

      UTssa Jeesus, joka on JHVH:n yksi persoonista, vaelsi näkyvästi ihmisten keskuudessa.

      Ylösnousemuksena jälkeen Jeesus näyttäytyi monille ja myöhemmin ilmestyksen kautta Paavalille ja sanoi: "sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn."

      Herra on siis kautta aikojen ilmestynyt ihan fyysisesti, mutta myös ilmestyksen kautta.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoo RAAMATUSSA:

        "Ei Jumalan valtakunta tule NÄHTÄVÄLLÄ tavalla , eikä voida sanoa : `Katso , täällä se on `,
        tahi : `Tuolla` ; sillä katso, Jumalan valtakunta on SISÄLLISESTI teissä."
        Luuk: 17: 20 - 21

        "sisällisesti" on ihan eri asia , kuin "nähdä jeesuksia" , ` tuolla , täällä , siellä . . .


    • Anonyymi

      Raamatussa Pyhä Henki esti apostoleja julistamasta sanaa Aasiassa, jolla Raamattu taitaa tarkoittaa suunnilleen nyky-Turkin aluetta, siis islaminuskoisten aluetta. Jos siis jo tuolloin Pyhä Henki ohjasi uskovia sen asian kanssa, minne uskaltaa tai voi lähettää ilosanoman viejiä, niin kyllä kait sama tänä päivänäkin pätee, että kaikialle ei voi sanomaa viedä. Silloin Herra saattaa ilmestyä näyn kautta itse, kuten hän ilmestyi aikanaan jo Paavalillekin.

      • Anonyymi

        > Ano, klo. 17. 30. 43 < , et perustellut raamatun sanalla kirjoitustasi
        mielipiteesi mukaan raamatun Jeesus siis kumoaa oman sanansa , > Luuk: 17: 20-21


      • Anonyymi

        Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta ja toi sieltä Talibaanien opit ja naisten alistamisen kulttuurin kristinuskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Ano, klo. 17. 30. 43 < , et perustellut raamatun sanalla kirjoitustasi
        mielipiteesi mukaan raamatun Jeesus siis kumoaa oman sanansa , > Luuk: 17: 20-21

        >> > Ano, klo. 17. 30. 43 < , et perustellut raamatun sanalla kirjoitustasi <<

        "Pyhä Henki esti apostoleja julistamasta sanaa Aasiassa" on suoraan Raamatusta otettu lause Apt. 16. luvusta:

        "He kulkivat Frygian ja Galatian maan kautta, sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasiassa. Ja tultuaan Mysian kohdalle he yrittivät lähteä Bityniaan, mutta Jeesuksen Henki ei sallinut heidän sitä tehdä. Niin he vaelsivat ohi Mysian ja menivät Trooaaseen."

        Kristus ilmestyi Paavalille myös Jerusalemiin lähtemisen kohdalla, kieltäen menemästä myös sinne:

        "Kun olin palannut Jerusalemiin, tapahtui minun rukoillessani pyhäkössä, että minä jouduin hurmoksiin ja näin hänet. Ja hän sanoi minulle: 'Riennä ja lähde pian pois Jerusalemista, sillä he eivät ota vastaan sinun todistustasi minusta'."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Ano, klo. 17. 30. 43 < , et perustellut raamatun sanalla kirjoitustasi
        mielipiteesi mukaan raamatun Jeesus siis kumoaa oman sanansa , > Luuk: 17: 20-21

        >> Luuk: 17: 20-21 <<

        Valtakunta ja Jeesus ovat eri asioita.

        Jumalan valtakunta on sisäisesti uskovissa jo tässä ajassa ja eräänä päivänä se on myös näkyvästi Uuden Jersualemin muodossa.

        Jeesus on tämän Jumalan valtakunnan Kuningas ja Herra. Me uskovat olemme sen valtakunnan kansalaisia.

        Vaikka meillä ei vielä ole näkyvää Jumalan valtakuntaa maan päällä, se on jo meissä hallitsevana sisäisesti ja Herra istuu nyt sydämemme valtaistuimella. Sitä tarkoittaa sisäinen Jumalan valtakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta ja toi sieltä Talibaanien opit ja naisten alistamisen kulttuurin kristinuskoon.

        Talibaaneja tuskin on olut silloin. Ja Paavali oli kiihkojuutalainen, eikä muslimi.

        Ja selitäppäs, minkä takia Paavali ei ole naisten alistaja kristittyjen naisten mielestä, mutta ei-uskovien (ja nimenomaan yleensä ei-uskovien miesten) mielestä hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> > Ano, klo. 17. 30. 43 < , et perustellut raamatun sanalla kirjoitustasi <<

        "Pyhä Henki esti apostoleja julistamasta sanaa Aasiassa" on suoraan Raamatusta otettu lause Apt. 16. luvusta:

        "He kulkivat Frygian ja Galatian maan kautta, sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasiassa. Ja tultuaan Mysian kohdalle he yrittivät lähteä Bityniaan, mutta Jeesuksen Henki ei sallinut heidän sitä tehdä. Niin he vaelsivat ohi Mysian ja menivät Trooaaseen."

        Kristus ilmestyi Paavalille myös Jerusalemiin lähtemisen kohdalla, kieltäen menemästä myös sinne:

        "Kun olin palannut Jerusalemiin, tapahtui minun rukoillessani pyhäkössä, että minä jouduin hurmoksiin ja näin hänet. Ja hän sanoi minulle: 'Riennä ja lähde pian pois Jerusalemista, sillä he eivät ota vastaan sinun todistustasi minusta'."

        Paavalin ja muiden tuntemattominen kirjoittajien valheita on paljon juuri Apostolien tekojen kirjassa.

        Sen ajan mukaan kirjoittajia on paljon ja niitä kirjoituksia vaan laitettiin kuuluisien henkilöiden tekemiksi, vaikka se ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Ap. t. 1:11

      Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.

      Jeesus ei ilmesty ennen aikojaa mitenkään, eikä kukaan muukaan vainaja. Elävien ihmisten ja kuolleitten välille on vahvistettu juopa, jota ei voi ylittää.

      Saatana matkii vainajien henkiä ja tietää heistä kaiken.

      Sitä yhteyttä ja vainajien näkemistä kutsutaan spiritismiksi.

      • Anonyymi

        >> Jeesus ei ilmesty ennen aikojaa mitenkään, eikä kukaan muukaan vainaja. <<

        Jeesus ei ole mikään "vainaja", vaan Jumala.

        Ja Raamattu on se, joka kertoo, koska ja miten hän ilmestyy. Ja Raamatun mukaan hän ilmestyi monet kerran ylösnousemuksensa jälkeen, niin Emmauksen tiellä ja opetuslapsilleen, fyysisesti kuin näyssäkin.

        Sinun Raamatun tuntemuksesi on todella surkeaa. Sitä Raamattua on todellakin luettava, jos haluaa tietää, mitä siellä sanotaan. Ja jotta usko on oikeanlainen. Kirkko-opit eivät auta, jos siellä opetetaan Raamatun vastaista sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Jeesus ei ilmesty ennen aikojaa mitenkään, eikä kukaan muukaan vainaja. <<

        Jeesus ei ole mikään "vainaja", vaan Jumala.

        Ja Raamattu on se, joka kertoo, koska ja miten hän ilmestyy. Ja Raamatun mukaan hän ilmestyi monet kerran ylösnousemuksensa jälkeen, niin Emmauksen tiellä ja opetuslapsilleen, fyysisesti kuin näyssäkin.

        Sinun Raamatun tuntemuksesi on todella surkeaa. Sitä Raamattua on todellakin luettava, jos haluaa tietää, mitä siellä sanotaan. Ja jotta usko on oikeanlainen. Kirkko-opit eivät auta, jos siellä opetetaan Raamatun vastaista sontaa.

        Jeesus ilmestyi maan päällä ollessaan, mutta nyt hän on taivaassa Isän Jumalan oikealla puolellla ja on sieltä tuleva takaisin vasta aikanaan erinimisenä, ei enää Jeesus-nimisenä, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja otti nimekseen Jeesus.


    • Anonyymi

      Paavalikin kohtasi Damaskontielä Antikristuksen.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

      • Anonyymi

        Olitko sinä siellä Damaskon tiellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sinä siellä Damaskon tiellä?

        Saulus Tarsolaisen epämääräisen murhakoplansa kanssa matkalla Syyriaan tapohommiin.
        Kukaan muu ei kuullut mitään Jeesuksen puhetta, eikä nähnyt miestä.

        Paavalikaan ei koskaan ollut kuullut Jeesuksen ääntä ja puhetta, joten oli helppo eksytettävä Antikristukselle, joita Jeesus lupasi tulevan.

        Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulus Tarsolaisen epämääräisen murhakoplansa kanssa matkalla Syyriaan tapohommiin.
        Kukaan muu ei kuullut mitään Jeesuksen puhetta, eikä nähnyt miestä.

        Paavalikaan ei koskaan ollut kuullut Jeesuksen ääntä ja puhetta, joten oli helppo eksytettävä Antikristukselle, joita Jeesus lupasi tulevan.

        Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

        Ei Paavali nähnyt mitään Jeesusta Damaskontiellä.
        Mitä lie houreita näki ja kuuli ääniä päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Paavali nähnyt mitään Jeesusta Damaskontiellä.
        Mitä lie houreita näki ja kuuli ääniä päästään.

        helluntailainen "turvaa" yleisestikin toisten IHMISTEN "kokemuksiin" , eivät
        EVANKELIUMIIN .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailainen "turvaa" yleisestikin toisten IHMISTEN "kokemuksiin" , eivät
        EVANKELIUMIIN .

        Helluntailaisten raamattu kansalle on paha väärennös ja valheita puskee siihen liitetty Parhamin oppeihin sovitettu novumikirja. Kaikki jenkkilahkot ovat paha lopun ajan lusteenkylvön ilmestymisiä noin 100 v. sitten. Jehovat,Hellarit,Mormonit,Advarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten raamattu kansalle on paha väärennös ja valheita puskee siihen liitetty Parhamin oppeihin sovitettu novumikirja. Kaikki jenkkilahkot ovat paha lopun ajan lusteenkylvön ilmestymisiä noin 100 v. sitten. Jehovat,Hellarit,Mormonit,Advarit.

        Kristinusko sakramentteineen tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhannella Ortodoksien tuomana.

        Jenkkilahkot pyrkii kumoamaan Jumalan sanan totuudet ja tulemaan valheineen niiden tilalle.


    • Anonyymi

      Kumma kun ns. kristillisten maiden ateistit tai nimikristityt eivät saa näitä ilmestyksiä, yhtä lailla kai niitä tarvittaisiin. Kaikki jännät jutut ja ihmeet tapahtuvat aina jossain aavikoilla ja viidakoissa. Aina.

      • Anonyymi

        Vain sinun luuloissasi.


      • Anonyymi

        mihin tarvitsee ilmestyksiä , kun meillä on RAAMATTU :
        "Sinun sanasi on TOTUUS." Joh: 17 : 17

        raamatussa EI kirjoitettu , > sinun ilmestyksesi on totuus <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin tarvitsee ilmestyksiä , kun meillä on RAAMATTU :
        "Sinun sanasi on TOTUUS." Joh: 17 : 17

        raamatussa EI kirjoitettu , > sinun ilmestyksesi on totuus <

        Mutta eikös asia tulisi kunnolla selväksi, kun Jumala ilmestyisi reilusti ihmisille ja kertoisi että hei, kristinusko on muuten totuus? Nyt meillä on vanha kirjoituskokoelma, jonka oikeasta tulkinnasta uskovat tappelevat keskenään. Ja näihin kirjoituksiin pitää vain uskoa, koska toiset ihmiset sanovat että ne ovat totta.


    • Anonyymi

      Muslimit => krislam => valheveljet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe