Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

Anonyymi-ap

Hyvässä ja pahassa?

Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.

82

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikkihan jakorasian tuntee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Teinit puhuu tällee. Sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kelarottaperheen tunnistaa...


      • Anonyymi
        UUSI

        Jakorasian.. öö... siis mies joka jakaa vehjettään kaikille, vaikka on varattu, on kai yleismies - Jantunen.
        Tuollaiset kai ihan tyypillisesti kiehauttaa pannun kuumaksi, siis ihan ärsytyksestä... hetkeksi.
        Nykyään kiertäisin kaukaa ja vetelisin turpaan mennentullen. Hyh.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinit puhuu tällee. Sivusta.

        Aikuisetkin tunnistavat jakarin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisetkin tunnistavat jakarin.

        Hämmästyttävän moni – yli 98 prosenttia vastaajista – oli valmis vastaamaan tähän kysymykseen. Miehet vastasivat naisia useammin pettäneensä joskus kumppaniaan. Miehistä 36,6 prosenttia tunnusti pettäneensä. Naisistakin 32,4 prosentilla on ollut syrjähyppy.

        miehet myöntää helpommin ja naiset valehtelee mielummin. Ei tästä tutkimuksesta muuta voi päätellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisetkin tunnistavat jakarin.

        No joo jos ei mieti kaksimielisesti. mutta huhutaan että tää saattaa olla joku sekopäiden palsta. Muistat senkin niin kaikki on hyvin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakorasian.. öö... siis mies joka jakaa vehjettään kaikille, vaikka on varattu, on kai yleismies - Jantunen.
        Tuollaiset kai ihan tyypillisesti kiehauttaa pannun kuumaksi, siis ihan ärsytyksestä... hetkeksi.
        Nykyään kiertäisin kaukaa ja vetelisin turpaan mennentullen. Hyh.

        Niin ja vieläpä luulee, ettei nainen tajua mitään.
        Siinä kerskuu kaadoillaan kavereille ja käy vaimokkeen kanssa niitä tärkeitä keskusteluja, ehkä jopa terapiassa.
        Kyllä nämä säälittävät pariskunnat tuntee jo siitä, kun mies yrittää olla niin hassun hauska naurattaja kaikille naisille.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin joo, ollut yli 1000 miehen kaa 🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo, ollut yli 1000 miehen kaa 🤣

        Ei ihme et miehen peräluukku valskaa ja viulut vinkuu tuulen käydessä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo, ollut yli 1000 miehen kaa 🤣

        Kuka muka? No ei ainakaan hän jota täällä päivittäin haukutte.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme et miehen peräluukku valskaa ja viulut vinkuu tuulen käydessä

        Ketä täällä musta maalataan jatkuvasti tällä peräluukkujutulla???Ihan sairasta!!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo, ollut yli 1000 miehen kaa 🤣

        On sulla poikakaveri!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vieläpä luulee, ettei nainen tajua mitään.
        Siinä kerskuu kaadoillaan kavereille ja käy vaimokkeen kanssa niitä tärkeitä keskusteluja, ehkä jopa terapiassa.
        Kyllä nämä säälittävät pariskunnat tuntee jo siitä, kun mies yrittää olla niin hassun hauska naurattaja kaikille naisille.

        Mut tpi ap on mies! Taitaa olla taasen valekertomus! Jonkun moehen mustamaalaus koko juttu, ku mies ei halunnut tota sekopäätä! Sotkee kaikkien asiat ja liitot!


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinun tapasi laukoa näitä ns totuuksia on aika irrallinen, onko kaikki ihan reilassa? Njet


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisetkin tunnistavat jakarin.

        Aikuiset siis pyörii mielestäsi täällä katkeruuksissaan jankuttamassa jostain epäselvästä asiasta tai henkilöstä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä täällä musta maalataan jatkuvasti tällä peräluukkujutulla???Ihan sairasta!!!

        On kyllä, näin päin en näitä luentoja kyllä ymmärrä ja aion vedota perussuomalaisiin tunteisiin


    • Anonyymi
      UUSI

      Tunteita ei koskaan pidä hävetä eikä syyllistää ketään tunteista joille ei voi mitään, ne kuuluvat elämään. Olen päättänyt että jos hän joskus vielä minusta kiinnostuu tosimielellä niin sylini ja tunteeni on avoinna hänelle, edellyttäen tietysti jos elämässä ei ole silloin ketään, koska pettämään en ala (olen tällä hetkellä vapaa)

      Jos häntä ei kiinnosta tai on varattu, niin sille en voi mitään ja se on vaan ymmärrettävä ja sisäistettävä ja olen sujut sen asian kanssa. Sitten on oltava jonkun muun kanssa tai löydettävä sellainen joka haluaa olla kanssani ja tunteita on.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka olet? Anna tunniste.

        AP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet? Anna tunniste.

        AP

        EP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet? Anna tunniste.

        AP

        Antsu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet? Anna tunniste.

        AP

        P nainen olen, muuta tunnistetta en anna tänne kauhuluolaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tuohon loppukaneettiin ,otat sitten laastarin paikkaan sitä ketä varauksen takia et saa.Olisi tosi kivaa olla korvike ja vielä niin ettei tietäisi olevans ja hups,kaikki muut tietäis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon loppukaneettiin ,otat sitten laastarin paikkaan sitä ketä varauksen takia et saa.Olisi tosi kivaa olla korvike ja vielä niin ettei tietäisi olevans ja hups,kaikki muut tietäis.

        Yksinkö mun pitäisi olla loppuelämä ja kyyhöttää suruissani ja täysin onnettomana kun hän ei ole halunnut minua? En käytä ketään korvikkeena enkä laastarina, enkä ole kenen tahansa kanssa. Pitää olla kiinnostunut.

        Täällä on usein kyllä hyvin äärimmäistä ajattelua ja sinne syvään päätyyn ohjaamista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkö mun pitäisi olla loppuelämä ja kyyhöttää suruissani ja täysin onnettomana kun hän ei ole halunnut minua? En käytä ketään korvikkeena enkä laastarina, enkä ole kenen tahansa kanssa. Pitää olla kiinnostunut.

        Täällä on usein kyllä hyvin äärimmäistä ajattelua ja sinne syvään päätyyn ohjaamista.

        Teeppäs ihan mitä lystäät mutta kerro sille toiselle ennenkö koukutat itseesi ketä oikeasti haluat!!!!!!!
        Yksin olossa ei oo mitään pahaa.Tahdonvoimaa yksinoloon tarvitaan silloin kun on ihastunut ihmiseen keltä ei saa vastakaikua.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sotkeennut varattuihin miehiin, haluat mahdollisimman monta raskasta avioeroa! Tiedät kyllä jos mies on varattu!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotkeennut varattuihin miehiin, haluat mahdollisimman monta raskasta avioeroa! Tiedät kyllä jos mies on varattu!

        Tämä ns p- nainen, jota palstamies tällä kertaa esittää on siis mielestäs kajoamassa johonkin varattuun? Onko hänellä muita menetelmiä tähän käytössä kuin esimerkiksi tämä keskustelupalsta?


    • Anonyymi
      UUSI

      tunteet ovat kuin pilviä, ne tulee ja menee. itsellä jo mieli rauhoittunut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oma erehtyminen meni tunteisiin, miten voi luulla ihmisestä niin hyvää, jos kuitenkin oli todellisuudessa niinkin paha ihminen? Sitä ei halunnut uskoa, vaikka merkit, jotka nyt tiedostaa olivat nähtävillä? Ei halunnut uskoa sitä pahaa toisesta, josta häntä vähän jo epäilin, kunnes toinen paljastui vielä pahemmaksikin kuin oletti. Tämä varoituksen sanana heille, jotka ovat liian hyväuskoisia. Sellainen kostautuu lopulta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä oli pahin juttu siinä ihmisessä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Kummasta puhut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli pahin juttu siinä ihmisessä?

        Valheet ja petollisuus, johon alentui (uhriutuminen).


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheet ja petollisuus, johon alentui (uhriutuminen).

        Jos olet hän, niin tuon kuvan muodostivat he jotka halusivat ohjailla sinua. Kaikki paljastuu vielä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miten sait tuon selville ja oliko tilanne mistä teit analyysin normaali tilanne?
        Sodassa,vankeudessa,väkivallan uhan alla ,ihmiset ei ole itsejään.Kriisit voi laskea noihin mukaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta puhut?

        Löydätkö useinkin tällaisia henkilöitä näistä palstamiehen tarinallisuuksista ja millainen tyypittelytekniikka sinulla on käytössä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän, niin tuon kuvan muodostivat he jotka halusivat ohjailla sinua. Kaikki paljastuu vielä.

        Sulla ei ole kaikki ihan kotona ja se mikä tässä yhteydessä ohjailee laivaa on sinun kuvitelmat tästä palstagubesta, että hän on jokin ohjailtava nainen joka sinun täytyy ohjailla pelastukseen, eli viri viri tööt


    • Anonyymi
      UUSI

      Oikein valitsit

    • Anonyymi
      UUSI

      No tilitetään sitte jos saan luvan kanssa... No se viesti tuntui kyllä aika oudolta ja sai aikaan tunnemyrskyn ja erilaisia ajatuksia. En olisi uskonut että suutut kunnolla kun yritin lähestyä ja kuitenkin meillä oli peliä jo pitkään.

      Oli kyllä tosi hölmistynyt olo luin viestisi monta kertaa ennenkuin poistin keskustelun ja samalla myös numerosi. Minusta tuntuu että et ole käsitellyt menneisyyttäsi ja kun kuka tahansa mies joka kiinnostuu sinusta niin näetkin exäsi ja ajattelet että nyt sillä on se ja se mielessä ja yrittää vahingoittaa sinua.

      Olen ajatellut ja tullut tuohon mielikuvaan toivottavasti olen väärässä. En pysty luottamaan enää. Mistä tiedän ettet saisi semmoisia purkauksia myöhemminkin...

      Jos joutuisin olemaan kokoajan varpaillani tai ymmärtäisit jotain vitsailuani väärin niin... tuollaisia asioita olen miettinyt.

      En aijo enää lähestyä sinua...

      • Anonyymi
        UUSI

        Melkein kuin mulla mutta minä en suuttunut enkä vertaile exiin.Sattuneesta syystä olen joutunut puhumaan puutaheinää puhelimessa(hakkerit kunnelleet).
        Mitä niihin vitsailuihin tulee on ne hauskoja ja jopa hellyyttäviä(vissiin oon masokisti).
        Minun keississä on ollut muita hämnentämässä ja myönnän että ne on vaikuttaneet ja olen pelokas.
        Erittäin taitavia hämmentäjiä oli.Käyttivät minun sairauttani hyväkseen manipuloidessaan.Minun terveys meni siinä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kuin mulla mutta minä en suuttunut enkä vertaile exiin.Sattuneesta syystä olen joutunut puhumaan puutaheinää puhelimessa(hakkerit kunnelleet).
        Mitä niihin vitsailuihin tulee on ne hauskoja ja jopa hellyyttäviä(vissiin oon masokisti).
        Minun keississä on ollut muita hämnentämässä ja myönnän että ne on vaikuttaneet ja olen pelokas.
        Erittäin taitavia hämmentäjiä oli.Käyttivät minun sairauttani hyväkseen manipuloidessaan.Minun terveys meni siinä.

        Korjaan,se jäljellä ollut terveys.


      • Anonyymi
        UUSI

        Koska tällainen tapahtui?


      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta- eräälle varoitin että puhelineni on hakkeroitu ja siksi kannattaa olla skeptinen mitä mun numerosta tulee. Viestejä katoaa (en saa niitä) ja minulta on lähtenyt ties mitä josta en edes tiedä. Toivoidin aiba, että jos minulta tulee juurikin jotain tuollaista jossa jotain outoa tai hyökkäävää niin toivon, että siitä kerrotaan minulle soittamalla tai kasvotusten jolloin varmistuu, että saan tiedon ja oikaistua jos oikaistavaa on. Olen siis se joka on varoittanut jo alussa hakkeroinnista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta- eräälle varoitin että puhelineni on hakkeroitu ja siksi kannattaa olla skeptinen mitä mun numerosta tulee. Viestejä katoaa (en saa niitä) ja minulta on lähtenyt ties mitä josta en edes tiedä. Toivoidin aiba, että jos minulta tulee juurikin jotain tuollaista jossa jotain outoa tai hyökkäävää niin toivon, että siitä kerrotaan minulle soittamalla tai kasvotusten jolloin varmistuu, että saan tiedon ja oikaistua jos oikaistavaa on. Olen siis se joka on varoittanut jo alussa hakkeroinnista.

        Heh,heh hakkeri itse tämän kirjoitti.Tämmöset asiat kerrotaan irl.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tällainen tapahtui?

        Etsitkö yhäkin jotain sönkötyksiisi sopivaa nk yhteyttä palstamiehen aivopierujen kautta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh,heh hakkeri itse tämän kirjoitti.Tämmöset asiat kerrotaan irl.

        Taekennatko hieman, että mimmoiset asiat kerrotaan irl ja millä perusteella näet tässä miehen supatuksessa itsensä kanssa hakkerin? Sinulla taitaa olla hyvin monimutkaisia käsityksiä siitä, että mitä tämä guben kekeily pitää sisällään


    • Anonyymi
      UUSI

      Olipa kiva pitkän viestin kirjoitin niin sitte sitä ei julkaista toimiipa taas niin vit#n hyvin tämä palsta. Ei kannata kirjoittaa näköjään mitään kun ei toimi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä huoli monologia pitävä apmies, kyllä ne vidduilut palaa takaisin useimmiten


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniit romanttiset hetket ja kauniit söpöt naiset ovat vaarallinen yhdistelmä, ne voivat saada aikaan hempeän ja ihtohimoisen hetken tai pettymyksen tilanteen käsittelyyn ja tunteidensa hallintaan. Mutta ihastuessa tunteet toimivat voimakkaassa turbolenssissä ihastuskohdetta kohtaan, ja hallinnan menetys on taattua. Jälkikäteen riittää joskus anteeksi pyyntö tai anteeksi antaminen, silloin kun kyseesä on ollut toisesta välittäminen ja tykkääminen.

      https://youtu.be/l8ND5b4tnB0

    • Anonyymi
      UUSI

      En tehnyt päätöstä tunnepuuskassa. Silloin ajattelin vain, että jos sinulla ei jo ole vakavia tunteita minuun niin minun on aika olla piittaamatta omistani.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ahaa no silloin on tullut väärinymmärrys puolin ja toisin... Itse ajattelin niin etten heti viitsi mitään rakas rakas kulta viestiä laittaa... Olit siis pettynyt liian laimeaan lähestymiseeni sitäkö tarkoitat? Tunteet on vahvoja ja aitoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa no silloin on tullut väärinymmärrys puolin ja toisin... Itse ajattelin niin etten heti viitsi mitään rakas rakas kulta viestiä laittaa... Olit siis pettynyt liian laimeaan lähestymiseeni sitäkö tarkoitat? Tunteet on vahvoja ja aitoja.

        Lähestymiset oli jo hoidettu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa no silloin on tullut väärinymmärrys puolin ja toisin... Itse ajattelin niin etten heti viitsi mitään rakas rakas kulta viestiä laittaa... Olit siis pettynyt liian laimeaan lähestymiseeni sitäkö tarkoitat? Tunteet on vahvoja ja aitoja.

        Petyin tosiaan. Ja pahasti sen viimeisen kerran, vaikka ehkä olisin voinut olla selvempi. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa no silloin on tullut väärinymmärrys puolin ja toisin... Itse ajattelin niin etten heti viitsi mitään rakas rakas kulta viestiä laittaa... Olit siis pettynyt liian laimeaan lähestymiseeni sitäkö tarkoitat? Tunteet on vahvoja ja aitoja.

        Ei kai tuollaista tarvitsisikaan laittaa. Ihan "miten menee" usein riittäisi, että lähteen etenemään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuntui että leikit minulla ja minä hölmö vain ihastuin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä hölmö rakastuin. 😔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hölmö rakastuin. 😔

        Voi meitä hölmöjä🥺


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hölmö rakastuin. 😔

        Voi meitä hölmöjä🥺


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko aloittaja mies vai nainen, joka ei osaa laittaa pilkkua paikalleen lauseessa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta- ei ole hän. Minä olen se ja vain lueskelen eli en ole ap.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta- ei ole hän. Minä olen se ja vain lueskelen eli en ole ap.

        Kysyin nimenomaan aloittajalta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Se on varmaan taas sun mielestä se nainen, jota härkit kielioppivirheistä. On sunkin elämällä joku tarkoitus edes


    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä mitä tapahtui mutta kolmen henkilöä jäi mieleeni, eri asioissa, on paljon ihmisiä joita tapaa ja osan kanssa kemiat toimii ja osan kanssa muodustuu läheinen suhde. Eri tavalla, ei kaikki seksuaalisesti tai romanttisesti. Minulla on joitain ystäviäkin, naispuolisia joiden kanssa ollaan kuin sielunsiskoja mutta myös heitä joita ei haluaisi elämäänsä. Miehiä elämässäni on ollut kappalemäärissä aika vähän kuitennin, muutamia. myös ystäviä, ehkä 3 miestä eri aikoina hämmästyttivät miten suhde voi parhaimmillaan toimia elämässä ja kaikessa. muu elämä ja ihmiset kuitennin vetivät meitä eri suuntiin ja parisuhteet päättyivät. ihastuminen, miten koetaan toisemme, ystävyys yhteistyö kaikessa ja rakkaus haluta samoja juttuja, vahvaa tunnetta ja helppo antaa anteeksi, joustaa, ottaa vastaan ja antaa. Mutta oli pitkä matka, antoisa, raskas, pelottava ja opettava. Alkaa pian uusi pitkä taival, vähän jatkoakin ja realistisempi,tasaisempi ja toivottavasti yhtä onnistunut ilman suuria menetyksiä ja pettymyksiä, vaikka ne kaikki elämään ja matkaan kuuluvat. Ilman niitä ei ole uutta, tai vain vanhan päälle voi rakentaa uutta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minne ajattelit muuttaa seuraavaksi hämmentään sairaita ihmisiä rahan takia?
        Katukaupassa 👍hinta yli 1000eur.Sen vuoksi voi tietysti tehdä ihan mitä vaan.
        Vastasin kuten eräille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne ajattelit muuttaa seuraavaksi hämmentään sairaita ihmisiä rahan takia?
        Katukaupassa 👍hinta yli 1000eur.Sen vuoksi voi tietysti tehdä ihan mitä vaan.
        Vastasin kuten eräille.

        Kiinnostava dialogi itsesi kanssa mies, ei kai se cola nii kallista oo?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava dialogi itsesi kanssa mies, ei kai se cola nii kallista oo?

        Pitää kysyä sellaiselta jolla on puutuneimman näköinen feissi


    • Anonyymi
      UUSI

      Koska kiusasit ja manipuloit

    • Anonyymi
      UUSI

      Oot söpö ja älykäs. Siksi. Ja oon ollut tosi uupunut sateista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mulla mene mikään tunteisiin mut saa kyllä suuttumaan jopa niin että tapan mu siinä tulee se ongelma kun joutusin poliisille vastaan ni se menis murhana joka tapauksessa kun olisin kerenny käyttää harkintaa siksi se olisi yksi ja sama siinä kohtaa toteuttaa erityisen julmalla ja raaalla tavalla sais varmasti olla rauhassa ei KUKAAN vahingossakaan uskaltas yrittää suututtaa

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja taas lähti kersoilta tikkarit suusta😂


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole kaikki kotona jos väkivaltafantasioissa on. Kannattaa käydä juttelemassa psykiatrille, ettei tarvitse vankilassa katua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Täysin samaa mieltä näistä parista äkkiväärän oloisesta jantterista


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi voi, minä olisin maailman onnellisin, jos yhdellä miehelle menin tunteisiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rouva henkilö.

      • Anonyymi
        UUSI

        Elä sie ap valehtele, alahan jo nukkumaan!


    • Anonyymi
      UUSI

      Se liittyi varmaan suurelta osin silloiseen elämän tilanteeseeni. Siinä kun sattui samaan aikaan kaikenlaista myllerrystä joten oli koko lailla herkässä mielentilassa osuessamme yksiin. Ei ajatellut kovin selkeästi. Tuon kaiken lisäksi nyt vaan satuit tuomaan mieleen menneisyyden kaikkine aaveineen. Joten sinut alkoi nähdä aivan erityisessä valossa. Armottomastikin. Oli kohtuutonta tunteisiin menemistä ilman että juuri mitään ehti tapahtua. Nyt näen jo selvemmin ettet ole sitä kaikkea minkä sinusta mielessäni rakensin. Tai mihin kaikkeen tulin sinut ajaneekseni ihan omaa epävakaisuuttani. Se vain tapahtui mikä odotti tapahtumistaan. Siitä asti kun näimme ensi kerran.

    • Anonyymi
      UUSI

      Muistanko oikein, että uneen vaipumassa ja vanhemmat jättivät yksin, kun olivat juhlimaan menossa pienenä, lasta ei saa jättää ikinä yksin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Gubbehan sinä olet!

      Sivusta

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos vain yllättäen rakastui. Se kyllä varmaan menee tunteisiin voimalla.

    • UUSI

      Onko tää siis miehelle vai kysymys miten meni tunteisiin joku mies?
      No joka tapauksessa mulla meni tunteisiin mies,
      koska välitän. Ei vissiin kyllä ois kannattanut.
      Enkä tosiaan avaudu tähän sen kummemmin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sinä mies mitään muuta ole eilisestä alkaen tehnytkään kuin tilittänyt itsellesi vastauksia, mihin jälkijättöiset yrittää uskoa. Jotenkin huomaa kommentoinnista ja kyselystä, että näin ei ole oikeasti, mutta itsepetos on petos sekin🤭


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerro lisää tästä- millä tavalla sinun suuren persoonan olisi pitänyt mennä tunteisiin? Ajatuksen tonavan voi ymmärtää kahdella tavalla

    • Anonyymi
      UUSI

      Luulin tietäväni, kunnes tiesin luulevani. Kuulin totuuden.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe