raha-asiat

Anonyymi-ap

Miten on äitini on osasto hoidossa ja ei saatu nimmaria hänen laskuun. Eli miten asia hoituu pankissa? kun ei ole edunvalvontaa.

14

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on oikeustoimi kelvollinen, haette häneltä nimen. Jos ei ole niin sitten menee kimurantiksi. Väestörekisteri keskus voi myöntää jollekin omaisesta edunvalvonnan, ja jos ei myönnä nimeää siihen tehtävään yleisen edunvalvojan. Aikaa prosessiin menee min. puoli vuotta. Nämä asiat kannattaisi jokaisen miettiä etukäteen ja tehdä ajoissa edunvalvonta sopimus.

• Anonyymi

muistisairaus. Laskuissa on nimi hänen eli ei me hänellä makseta omiamme. Mutta eikö pankki voi maksaa tililtään kun vie laskut sinne?

• Anonyymi

Hoitajat hätisteli pois kun puhuimme laskuista , silti he on sitä mieltä että muistisairas voi asua kotonaan ja ottaa hoitajia sinne. Jos tulee edunvalvonta, miten on kun mamma käyttää taksiin 600 e kk ruuanhakuun ... Saako edunvalvonta kieltää sen touhun ?

• Anonyymi

Hoivakodissa on ruoka talon puolesta. Ja laskut voi aina pistää automaattisesti maksetuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoivakodissa on ruoka talon puolesta. Ja laskut voi aina pistää automaattisesti maksetuiksi.

"Talon puolesta" ! Kyllä ne poloiset maksavat syömisistään ja kaikesta muustakin yhä enenevässä määrin. Mikään ei ole ilmaista. Toinenkin virkkeesi on vailla tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Talon puolesta" ! Kyllä ne poloiset maksavat syömisistään ja kaikesta muustakin yhä enenevässä määrin. Mikään ei ole ilmaista. Toinenkin virkkeesi on vailla tajua.

Talon puolesta kuuluu sarjaan hoitomaksut. Ymmärryksessäsi on lievästi vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talon puolesta kuuluu sarjaan hoitomaksut. Ymmärryksessäsi on lievästi vikaa.

Ei kuulu, jotta tutki vain omasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu, jotta tutki vain omasi.

Olen työskennellyt useamman vuoden hoivakodeissa tietäen talojen tavat. Ruoka kuuluu hoivamaksuun eli mitä oikein yrität sönköttää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen työskennellyt useamman vuoden hoivakodeissa tietäen talojen tavat. Ruoka kuuluu hoivamaksuun eli mitä oikein yrität sönköttää ?

Ja kun se no. kuuluu hoito- / hoivamaksuun, niin talo sitä ei tarjoa. Sanonta 'talo tarjoaa' tarkoittaa näet aivan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun se no. kuuluu hoito- / hoivamaksuun, niin talo sitä ei tarjoa. Sanonta 'talo tarjoaa' tarkoittaa näet aivan muuta.

Änkytä mitä änkytät. Talon puolesta tulee murkina, pesuavut, lääkehoito ja siivous näiden kuuluessa palvelumaksuun. Vaikea ymmärtää .... ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa antisi keskusteluun, on nillittää sanamuodoista, joista kaikki (muut) kuitenkin ymmärtävät, mitä tarkoitetaan? Tuliko fiksu ja näppärä olo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa antisi keskusteluun, on nillittää sanamuodoista, joista kaikki (muut) kuitenkin ymmärtävät, mitä tarkoitetaan? Tuliko fiksu ja näppärä olo?

Peräpukamat ärtyneet ? Apteekista saattaisi löytyä helpotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Änkytä mitä änkytät. Talon puolesta tulee murkina, pesuavut, lääkehoito ja siivous näiden kuuluessa palvelumaksuun. Vaikea ymmärtää .... ?

Kun / jos 'talo tarjoaa', ne ovat asukkaalle ilmaisia. Kun ihminen itse maksaa kaikesta em:sta, niin talo ei todellakaan tarjoa niitä hänelle. Voisitko selvittää itsellesi sanontojen merkityksiä ja tarkoituksia. Edes.

• Anonyymi

Luulisi että kun laskut vie pankkiin, maksu hoituu. Olen itse näin tehnyt äidin maksujen kanssa. Ei ole niihin tarvinnut allekirjoituksia.
      Äidin laskut omalta tililtään.
      Lienee pankkikohtaista.
      Ja hoito paikassa voi jutella omaisen kanssa mistä vaan, se ei kuulu millään lailla hoitajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe