Totanoin ku kattelee työpaikka ilmotuksii nii palkasta vain maininta TES. Onks palkat Kauhajoella nii salaisii et niitä ei voi ilmottaa? Ja onks TES minimi ehdoton maksimi mitä firmat niinku maksaa?
Millasii palkkoi firmat maksaa?
8
524
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ainakin ihan sopimuspalkka….siinä ei tesseillä ole mitään teko
- Anonyymi
Katsos kaikilla ei ole tuohon mahdollista.
Tämän hallituksen jälkeen on ilo jos saa nykyisen TESSIN mukaista palkkaa kymmenen vuoden päästä.
Nykyinen EK politiikkaa perustuu johtajille paljon ja jos jotain jää annetaan duunareille.
Äläkä mulle oma hyväinen tule selittämään mitään, työelämässä jo 1975. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kaikilla ei ole tuohon mahdollista.
Tämän hallituksen jälkeen on ilo jos saa nykyisen TESSIN mukaista palkkaa kymmenen vuoden päästä.
Nykyinen EK politiikkaa perustuu johtajille paljon ja jos jotain jää annetaan duunareille.
Äläkä mulle oma hyväinen tule selittämään mitään, työelämässä jo 1975.Tuo kaveri onkin tuollainen oman navan tuijottaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kaveri onkin tuollainen oman navan tuijottaja.
Tai sitten ei…duunarit duunaa , myyjät myy ja niin edes päin
- Anonyymi
Kommunistit tekee tessillä töitä, ammattitaitoisella ja ahkeralle maksetaan enemmän
- Anonyymi
Parene pian.
- Anonyymi
Atria taitaa olla ainut joka hoitaa työnantajana velvollisuutensa + paljon muita etuja.
- Anonyymi
Eipä monessakaan työpaikassa ole juuri etuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887