Mitä minussa näet mies?

Anonyymi-ap

Minä näen sinussa kaikkea hyvää, mutta en osaa eritellä niitä kovin paljon kun en tunne sinua melkein ollenkaan. 🫤 ainakin olet fiksu, sivistynyt, ystävällinen, mukava, auttavainen.

28

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa: Lisäksi pidän sinun ulkonäöstä tosi paljon. Olet ihanan komea ja miehekkään näköinen. Ap

      • Anonyymi

        Millainen näky sinua katsoo m i e s aloittaja peilistä takaisin- lepattaako supersankarin viitta onko leuka veistoksellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen näky sinua katsoo m i e s aloittaja peilistä takaisin- lepattaako supersankarin viitta onko leuka veistoksellinen

        Nää on niin hyvää viihdettä 🤣 vielä kun toinen on ihan tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on niin hyvää viihdettä 🤣 vielä kun toinen on ihan tosissaan.

        On sulla köyhä elämä 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on niin hyvää viihdettä 🤣 vielä kun toinen on ihan tosissaan.

        Niin tämä mies joka kehuskelee itseään eeppisen sanankääntein, eli sinä


    • Anonyymi

      Ihastuin silmiisi miten katsoitkaan häpeilemättä suoraan silmiin ja pitkään.

      • Anonyymi

        Ketä olen katsonut? Ap


      • Anonyymi

        Mä muistan joka pienen yksityiskohdan, vaikka ei olla nähty vuoteen.


      • Anonyymi

        Ei en sinne koskaan olisi sinua päästänyt, sinä menit kyselemättä ja toistuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muistan joka pienen yksityiskohdan, vaikka ei olla nähty vuoteen.

        Jollakin on hyvä muisti! Omaani en voi kehua, ainakaan viime vuosilta.


    • Anonyymi

      No naisen tietysti.

      • Anonyymi

        Eikö mitään muuta? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mitään muuta? Ap

        No kaunis olet kaikin puolin... :) Hiukset huulet ja ja ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mitään muuta? Ap

        Mitä muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mitään muuta? Ap

        Tunnen viiltävää kipua kun et ole lähelläni ja sydän läpättää silloin... Haluaisin pitää sinua kädestä ja olla lähelläsi kokoajan... Niin paljon merkitset minulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaunis olet kaikin puolin... :) Hiukset huulet ja ja ja...

        Joku kirjoitti tänne aiemmin tänään aika rivoja, en tiedä kuka voi olla!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen viiltävää kipua kun et ole lähelläni ja sydän läpättää silloin... Haluaisin pitää sinua kädestä ja olla lähelläsi kokoajan... Niin paljon merkitset minulle...

        Juu sanonko mistä sinua monologimies kivistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoitti tänne aiemmin tänään aika rivoja, en tiedä kuka voi olla!!!

        Niinpä, ap-miehen aloitusten tunnelma voi muuttua radikaalisti, ensin pidellään kädestä sitten jo jostain muusta


    • Anonyymi

      Kaunis, se tunne mikä susta tulee.

    • Anonyymi

      Nähtiinkö tänään? (lauantai siis kyseessä)

    • Ei me Veeran kaa ees niin hyvin tunneta, mut hänessä on niin jotain mitä ei oo oikein kessään muussa: pidän ihan älyttömästi hänen energiastaan, luonteestaan, persoonastaan. Hän on tosi kaunis, pidän hänen tyylistään ja energiastaan, olemuksestaan, kauniista "sielusta", tunteikkuudesta. Hän on varmaa ainoo ihminen johon oon ikinä kokenut mitää sellast: "Wau ompa omanlainen ,mut niin ihanan oloinen ihminen" , siis todella valloittava ja upee persoona, kaikkineen miinuksineen myöskin, joita en hänest kyl paljoa löydä ja hyväksyn ne jotka löydän/tuun löytään.

      En vaa tiiä, se meidän ihmeellinen yhteys, vaik ei sitä voi ehkä kemiaksikaan sanoa, kun en flirttaillu ja muutenkin olin vähän hermostunut ja väsynyt.. mut jotain meidän välil oli.. sellast selittämätöntä , tuntu niin omalta ihmiselt ja ihailen miten ajattelevainen ja ihana hän osaa olla ja miten myös on niin ihana persoonaltaan ja pystyn todellakin ymmärtää hänen juttui tosi paljon <3

      Nään hänessä mun unelmien naisen, sielunkumppanin, ja elämänkumppanin jos hän haluaa ja uskaltaa lähteä sille tielle munkaa. Oishan se ihan unelmaa. <3

    • Anonyymi

      Olet kaunis, rento, mukava, hauska, huolehtivainen, sydämellinen, leikkisä, ahkera. En tunne myöskään hyvin, mutta toivoisin, että olet luotettava, uskollinen, rakastava.
      Rakastuin sinuun ensisilmäyksellä ja tunteeni on vain vahvistunut.

    • Anonyymi

      Näin ja koin hänessä jotain tosi oikeaa ja tärkeää.

      Samalla myös itseäni särkevää. Nyt vuosien jälkeen ovat vain muistot hyvästä ja huonosta.

      Tykkäsin ja tykkään . En vaan luota.

      Jatkan elämääni yksin. Etsi sinä joku parempi.

      Vastasin kuin hänelle vuosien taakse.

      🙏🏻

      • Anonyymi

        Turvallisuus edellä

        Unelma sinusta

        Totuus voi olla toisenlainen


      • Anonyymi

        Ei kuitenkaan lähestymiskieltoa hakenut tämä elli jonka aloitukseesi fuusioit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuitenkaan lähestymiskieltoa hakenut tämä elli jonka aloitukseesi fuusioit?

        Pitäiskö sun keksiä joku muu harrastus kuin täällä roikkuminen kun ei mitään fiksua noissa sun teksteissä. Eikä ketään kiinnosta sinun mielipiteesi tyhjän jauhaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun keksiä joku muu harrastus kuin täällä roikkuminen kun ei mitään fiksua noissa sun teksteissä. Eikä ketään kiinnosta sinun mielipiteesi tyhjän jauhaja!

        Taitaa osua asian ytimeen kuitenkin kun noin läpinäkyvästi rageilet


    • Anonyymi

      Hillityn vaatimattomia kaipaajia täällä on, se täytyy sanoa. Nämä kriteerit täyttää jokainen vastaantulija😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe