Mannerheim oli homo

Anonyymi-ap

Ja pysyy. Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.

46

374

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos, niin entäs sitten.
      Onhan putikin lapsiinsekaantuja vieläpä sata vuotta myöhemmin.....

    • Anonyymi

      Olihan hän.

      • Anonyymi

        Putin oli todella sellainen…


    • Anonyymi

      Totta turiset.

    • Anonyymi

      No onhan sen myöntänyt jo länsimainen tiedemieskin.

    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

    • Anonyymi

      "Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa."

      Yhtään ainoaa "silminnäkijää" EI OLE!

      • Anonyymi

        Mannerheimin homous on täysin luonnollinen asia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin. On toki ikävää, kun todistettavasti ainakin yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on aiheuttanut traumoja. Mannerheim itse ei varmasti halunnut aiheuttaa traumoja homoudellaan vielä kymmeniä vuosia kuolemansa jälkeen.


      • Anonyymi

        Irstaileva lsoisä kirjoittaa homojuttujaan maalla,merellä ja ilmassa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstaileva lsoisä kirjoittaa homojuttujaan maalla,merellä ja ilmassa 😂

        NIINKÖ? Jospa tuot edes yhden referaattina malliksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINKÖ? Jospa tuot edes yhden referaattina malliksi?

        Skitsofreenia on siitäkin vaarallinen sairaus, että skitsofreenikolta itseltään puuttuu sairaudentunto. Normaali ihminen ei kehuskele keskustelupalstoilla, että on viettänyt koko lomamatkan kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille.


      • Anonyymi

        lrstaileva lsoisä tyrmää Tarkkispojan väitteet vuosikymmenten kokemuksella ja tiedoilla homostelusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINKÖ? Jospa tuot edes yhden referaattina malliksi?

        Kuka on irstaileva isoisä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on irstaileva isoisä?

        Hän on tavallinen keskustelija, joka kysyy perättömälle väitteelle perusteluja ja saa siksi nimittelyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tavallinen keskustelija, joka kysyy perättömälle väitteelle perusteluja ja saa siksi nimittelyjä!

        Mistä tunnet hänet? Eihän kirjoitustensa perusteella vaikuta "tavalliselta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tavallinen keskustelija, joka kysyy perättömälle väitteelle perusteluja ja saa siksi nimittelyjä!

        Hehe tavallinen sodomiitti on tämä lrstaileva lsoisä, eihän yksikään normaali heterovanhus suolla tapaansa homojuttuja 24/7:-D


    • Anonyymi

      Kiihottaako marski sua noin paljon?
      Avauksia paljon jo pidemmän aikaa...

    • Anonyymi

      ” Mannerheim oli homo. Ja pysyy. Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.”

      Olet pitkäikäinen ”silminnäkijä” vuodelta 1886 ja yhä netissä?🤡🤡🤡👏

    • Anonyymi

      ” Mannerheim oli homo. Ja pysyy. Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.”

      Olet pitkäikäinen ”silminnäkijä” vuodelta 1886 ja yhä netissä?🤡🤡🤡👏

    • Anonyymi

      Eipähän tuota ole vielä kukaan kiistänytkään.

      • Anonyymi

        Ainahan se on kiistetty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se on kiistetty!

        Kuka on kiistänyt?


    • Anonyymi

      Ei kukaan ole muuta väittänytkään.

      • Anonyymi

        Kiistäminen on = ei ole! Ei tarvitse väittää muuta!


      • Anonyymi

        Kiistäminen on = ei ole! Ei tarvitse väittää muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiistäminen on = ei ole! Ei tarvitse väittää muuta!

        Asia on AINA kiistetty! Olet vain niin tyhmä, ettet huomaa!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homoutta ei ole kiistänyt kukaan täysjärkinen. Yksi (Huom. vain 1) on epätoivoisesti yrittänyt sitä kiistää, mutta hänen uskottavuutensa=NOLLA.
      Kertoo paljon henkilöstä, jos lomamatkallakaan ei osaa tehdä muuta, kuin kirjoitella keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.

      • Anonyymi

        Irstaileva lsoisä tyrmää Tarkkispojan väitteet vuosikymmenten aikana homoiluista hankittuun kokemukseen perustuvilla Faktoilla!😂


    • Anonyymi

      ” Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.”

      Tosin yhtään todistavaa ”silminnäkijää” ei ole!

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!

        Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!

        Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!

        Toimitamme 3D-hologrammin aktista. Eikun siis homogrammin tietenkin.


    • Anonyymi

      Viime aikoina on Tarkkispoika yrittänyt sekoittaa pakkaa esiintymällä vastaväittäjä homona, eli minuna!

      Väittelytapana on tuo käyttämänsä tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!

      Luuleeko Tarkkispoika todellakin että suoltamansa sepitteelinen homojorina menee täydestä muille lukijoille?

      Minä EN KIRJOITA mitään sepitteellistä homojorinaa, vaan vuosikymmenten aikana homoiluista hankittuun kokemukseen perustuvaa Faktaa!

      Siihen ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

      • Anonyymi

        Se on kyllä huomattu.


    • Anonyymi

      Oli kyllä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näinhän historia meille todistaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oli tietenkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Erittäin hyvin sanottu. Kyllä oli!

      • Anonyymi
        UUSI

        Oli hetero, kun muusata ei ole näyttöä!


      • Anonyymi
        UUSI

        Niinhän tuo kuulemma oli.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo kuulemma oli.

        Hetero oli kun muusta ei ole näyttöä!


    • Anonyymi
      UUSI

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo!

      • Anonyymi
        UUSI

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
        


        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
        


        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Lykkäät pötyä!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnista kaappihomo haukkuu toista homoksi säilyttääkseen hetero imagonsa. Sössöttävä puhetapa miehet. Perse hartioita leveämpi miehet. Herpes huulessa joka raamatussakin mainitaan Jumalan antamana merkkinä homoille.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe