Ja pysyy. Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.
Mannerheim oli homo
190
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Jos, niin entäs sitten.
Onhan putikin lapsiinsekaantuja vieläpä sata vuotta myöhemmin.....- Anonyymi
Kuka aloittaja on? Kerro niin jälkipolville ilmoitetaan että olit homo.
- Anonyymi
Olihan hän.
- Anonyymi
Putin oli todella sellainen…
- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Marski oli homo.
Suomen kansallissankari oli homoseksuaali mies.
- Anonyymi
No onhan sen myöntänyt jo länsimainen tiedemieskin.
- Anonyymi
Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.
- Anonyymi
Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!
- Anonyymi
"Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa."
Yhtään ainoaa "silminnäkijää" EI OLE!- Anonyymi
Mannerheimin homous on täysin luonnollinen asia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin. On toki ikävää, kun todistettavasti ainakin yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on aiheuttanut traumoja. Mannerheim itse ei varmasti halunnut aiheuttaa traumoja homoudellaan vielä kymmeniä vuosia kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi
Irstaileva lsoisä kirjoittaa homojuttujaan maalla,merellä ja ilmassa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstaileva lsoisä kirjoittaa homojuttujaan maalla,merellä ja ilmassa 😂
NIINKÖ? Jospa tuot edes yhden referaattina malliksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofreenia on siitäkin vaarallinen sairaus, että skitsofreenikolta itseltään puuttuu sairaudentunto. Normaali ihminen ei kehuskele keskustelupalstoilla, että on viettänyt koko lomamatkan kirjoitellen Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille.
- Anonyymi
lrstaileva lsoisä tyrmää Tarkkispojan väitteet vuosikymmenten kokemuksella ja tiedoilla homostelusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on irstaileva isoisä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on irstaileva isoisä?
Hän on tavallinen keskustelija, joka kysyy perättömälle väitteelle perusteluja ja saa siksi nimittelyjä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on tavallinen keskustelija, joka kysyy perättömälle väitteelle perusteluja ja saa siksi nimittelyjä!
Mistä tunnet hänet? Eihän kirjoitustensa perusteella vaikuta "tavalliselta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe tavallinen sodomiitti on tämä lrstaileva lsoisä, eihän yksikään normaali heterovanhus suolla tapaansa homojuttuja 24/7:-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe tavallinen sodomiitti on tämä lrstaileva lsoisä, eihän yksikään normaali heterovanhus suolla tapaansa homojuttuja 24/7:-D
Ethän sinä osaa tuoda referaattina esille ainoatakaan niistä väittämiostäsi ”homojutuista”!
Ja tiedät itsekin mikset! Niitä kun EI OLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä itse olet tehnyt jo monta vuotta!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä itse olet tehnyt jo monta vuotta!?
- Anonyymi
Kiihottaako marski sua noin paljon?
Avauksia paljon jo pidemmän aikaa... - Anonyymi
” Mannerheim oli homo. Ja pysyy. Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.”
Olet pitkäikäinen ”silminnäkijä” vuodelta 1886 ja yhä netissä?🤡🤡🤡👏 - Anonyymi
” Mannerheim oli homo. Ja pysyy. Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.”
Olet pitkäikäinen ”silminnäkijä” vuodelta 1886 ja yhä netissä?🤡🤡🤡👏 - Anonyymi
Eipähän tuota ole vielä kukaan kiistänytkään.
- Anonyymi
Ainahan se on kiistetty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se on kiistetty!
Kuka on kiistänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on kiistänyt?
Esimerkiksi minä! Näyttö kun puuttuu väitteeltä!
- Anonyymi
Ei kukaan ole muuta väittänytkään.
- Anonyymi
Kiistäminen on = ei ole! Ei tarvitse väittää muuta!
- Anonyymi
Kiistäminen on = ei ole! Ei tarvitse väittää muuta!
- Anonyymi
Mannerheimin homoutta ei ole kiistänyt kukaan täysjärkinen. Yksi (Huom. vain 1) on epätoivoisesti yrittänyt sitä kiistää, mutta hänen uskottavuutensa=NOLLA.
Kertoo paljon henkilöstä, jos lomamatkallakaan ei osaa tehdä muuta, kuin kirjoitella keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.- Anonyymi
Irstaileva lsoisä tyrmää Tarkkispojan väitteet vuosikymmenten aikana homoiluista hankittuun kokemukseen perustuvilla Faktoilla!😂
- Anonyymi
” Ei se silminnäkijä-todisteita enempää kaipaa.”
Tosin yhtään todistavaa ”silminnäkijää” ei ole!- Anonyymi
Ja lisään vielä että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!Toimitamme 3D-hologrammin aktista. Eikun siis homogrammin tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!Eikö sinulle kelpaisi todisteeksi kuva jossa ovat aktissa housut nilkoissa? Miksi ylipäätänsä haluat nähdä homoseksiä?
- Anonyymi
ON KYLLÄ! MINÄ OLEN KIISTÄNYT SEN AINA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!STALLARI TEKEYTYY VAUHTEEKSI VASTAVÄITTÄJÄKSI!
ETTÄ OLETKIN SÄÄLITTÄVÄ!
EPÄREHELLISYYS ON VENÄLÄINEN PERUSPIIRRE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!Kukaan ei kaipaa mitään valokuvia vuodelta 1886!
Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tarvitaan:
1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.
TAI.
2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!
Kumpaakaan sinulla EI OLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!Kukaan ei kaipaa mitään valokuvia vuodelta 1886!
Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tarvitaan:
1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.
TAI.
2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!
Kumpaakaan sinulla EI OLE!
- Anonyymi
Viime aikoina on Tarkkispoika yrittänyt sekoittaa pakkaa esiintymällä vastaväittäjä homona, eli minuna!
Väittelytapana on tuo käyttämänsä tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!
Luuleeko Tarkkispoika todellakin että suoltamansa sepitteelinen homojorina menee täydestä muille lukijoille?
Minä EN KIRJOITA mitään sepitteellistä homojorinaa, vaan vuosikymmenten aikana homoiluista hankittuun kokemukseen perustuvaa Faktaa!
Siihen ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!- Anonyymi
Se on kyllä huomattu.
- Anonyymi
Oli kyllä.
- Anonyymi
Näinhän historia meille todistaa.
- Anonyymi
Oli tietenkin.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu. Kyllä oli!
- Anonyymi
Oli hetero, kun muusata ei ole näyttöä!
- Anonyymi
Niinhän tuo kuulemma oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetero oli kun muusta ei ole näyttöä!
- Anonyymi
Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo!
- Anonyymi
Lykkäät pötyä!!
- Anonyymi
Tunnista kaappihomo haukkuu toista homoksi säilyttääkseen hetero imagonsa. Sössöttävä puhetapa miehet. Perse hartioita leveämpi miehet. Herpes huulessa joka raamatussakin mainitaan Jumalan antamana merkkinä homoille.
- Anonyymi
- Anonyymi
Näyttö väitteeltä puuttuu!
- Anonyymi
Meille suomalaisille Mannerheimin homoudessa ei ole mitään ihmeellistä ja me pidämme sitä täysin luonnollisena asiana. Ikävä kyllä, yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on aiheuttanut traumoja ja vainoharhoja. Hän kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (myös lentokoneessa vietetty aika) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Ei ole normaalia käytöstä tuollainen. Normaali ihminen ei kirjoittele koko lomamatkaansa Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille, eikä varsinkaan kehuskele sillä.
- Anonyymi
” Meille suomalaisille Mannerheimin homoudessa ei ole mitään ihmeellistä ja me pidämme sitä täysin luonnollisena asiana. ”
TODELLISUUDESSA emme pidä ja lähdemme siitä, että väite pitää myös kyetä todistamaan!
”Ikävä kyllä, yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on aiheuttanut traumoja ja vainoharhoja. ”
Ei miinkäänlaisia! Ihmettelen vain näytön puuttumista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Meille suomalaisille Mannerheimin homoudessa ei ole mitään ihmeellistä ja me pidämme sitä täysin luonnollisena asiana. ”
TODELLISUUDESSA emme pidä ja lähdemme siitä, että väite pitää myös kyetä todistamaan!
”Ikävä kyllä, yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on aiheuttanut traumoja ja vainoharhoja. ”
Ei miinkäänlaisia! Ihmettelen vain näytön puuttumista!Miksi sellaisia asioita edes jauhetaan oli mitä oli miten se kenenkään elämään vaikuttaa . Yksi yrittää tehdä tikusta asiaa ymmärtämättä itsekkään miksi, varmaan on maanisessa vaiheessa päähän pinttymänsä kanssa.
- Anonyymi
Ei miinkäänlaisia! Ihmettelen vain näytön puuttumista!- Anonyymi
Oletko sinä kuvauksiin sopiva henkilö?
- Anonyymi
Oli tietenkin. Mikäpä muukaan?
- Anonyymi
Ei ole kun kerran näyttöä ei löydy!
- Anonyymi
Niinhän historia meille todistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todista kun näyttöä ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todista kun näyttö puuttuu!
- Anonyymi
Ja miten sinun elämäsi muuttu siitä mikä joku toinen sinun mielestäsi on ollut eläessään . Annetaa kuolleiden olla rauhassa ,
- Anonyymi
Venäjän tavoite Ukrainassa on koko maa-alueen haltuunotto ilman sen kansalaisia. Venäjän kanssa sotiessa antautuminen ei välttämättä säästä ihmishenkiä vaan siitä seuraa UKRAINAN KANSAN KANSANMURHA!
- Anonyymi
Mannerheimin homous on meille suomalaisille täysin luonnollinen asia. Jatkosodassa, kun olimme saksalaisten kanssa aseveljiä, onkohan Mannerheim tiennyt, kuinka saksalaiset vainoavat homoja.
Ikävä kyllä, yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on aiheuttanut traumoja ja vainoharhoja. Hän kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (myös lentokoneessa vietetty aika) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Ei ole normaalia käytöstä tuollainen. Normaali ihminen ei kirjoittele koko lomamatkaansa Mannerheimin homoudesta keskustelupalstoille, eikä varsinkaan kehuskele sillä. - Anonyymi
Mannerheim homoili Suomen maailmankartalle.
- Anonyymi
Varmasti Mannerheiminkin hartain toive oli/on, ettei hänen homoutensa saa kenellekään traumoja.
- Anonyymi
Sinulle hän on niitä saanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle hän on niitä saanut!
Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta.
- Anonyymi
Eipähän tuota vielä tähän mennessä ole kukaan kiistänytkään.
- Anonyymi
Ainahan se on kiistetty! Tiltu ei kykene tunnustamaan tosiasioita!
- Anonyymi
Kyllä oli.
- Anonyymi
Oli hetero!
- Anonyymi
Mannerheimin homoudesta ei tule vaieta.
- Anonyymi
Mikä sinua muka puhumasta estää? Parhaimmillaan olet aiheella kuormittanut Historia-palstan 20:stä mahdolliseta keskustelusta peräti 11 yhtöaikaista on ollut teemasta ”marski on homo”-aiheesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua muka puhumasta estää? Parhaimmillaan olet aiheella kuormittanut Historia-palstan 20:stä mahdolliseta keskustelusta peräti 11 yhtöaikaista on ollut teemasta ”marski on homo”-aiheesta!
Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen.
Kun luet edelläolevan kappaleen niin mieti itse! Et puhu siinä marskista vaan minusta! Minä EN OLE OTSIKON AIHE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun luet edelläolevan kappaleen niin mieti itse! Et puhu siinä marskista vaan minusta! Minä EN OLE OTSIKON AIHE!
"Kun luet edelläolevan kappaleen niin mieti itse! Et puhu siinä marskista vaan minusta! Minä EN OLE OTSIKON AIHE!"
Sinä siis olet se henkilö, joka on saanut Mannerheimin homoudesta traumoja? Jos itsekkin tiedostat sen, miksi et hakeudu ammattiauttajalle? Tänne kirjoittelemalla ongelmasi vain pahenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun luet edelläolevan kappaleen niin mieti itse! Et puhu siinä marskista vaan minusta! Minä EN OLE OTSIKON AIHE!"
Sinä siis olet se henkilö, joka on saanut Mannerheimin homoudesta traumoja? Jos itsekkin tiedostat sen, miksi et hakeudu ammattiauttajalle? Tänne kirjoittelemalla ongelmasi vain pahenee.” Sinä siis olet se henkilö, joka on saanut Mannerheimin homoudesta traumoja?”
EN OLE! Minä vain oletan, että kun väität jotain niin pystyt sen todeksi todistamaan!
Yllättäen et pysty! Ei pulmasi sillä katoa, että minua haukut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkomielle on myöskin sairaus , kun normaalisti ei kuolemista ihmisistä edes puhuta koska ei edes ole tuntenut häntä . Joten miksi tälle on niin tärkeää inttää samaa asiaa koko ajan
- Anonyymi
Sillähän oli naisia? Eli oli biseksuaali. Moni on. Se ei ole yhtä kuin "homo".
- Anonyymi
Oli kuin olikin.
- Anonyymi
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi
Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Eihän kukaan odota vuonna 2024 ketään silminnäkijää löytyvän vuodelta 1886!
Ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ!- Anonyymi
KUKAAN EI ODOTA MITÄÄN VALOKUVIA ENÄÄ!
JOKO KIRJALLINEN OMA TUNNUSTUS TAI SILMINNÄKIJÄN VALAEHTOINEN TODISTUS!
KUMPAAKAAN SINULLA EI OLE JA KORVAAT PUUTTEEN TOISTOLLA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUMPAAKAAN SINULLA EI OLE JA KORVAAT PUUTTEEN TOISTOLLA!Venäjän Tiltu yrittää toistolla korvata puutteet faktoista!
Eihän kukaan odota vuonna 2024 enää ketään silminnäkijää löytyvän vuodelta 1886!
Ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUMPAAKAAN SINULLA EI OLE JA KORVAAT PUUTTEEN TOISTOLLA!"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
Tuo on sinun omaa tekstiäsi. Jos kerta tunnistaa itsesi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoilla kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
Tuo on sinun omaa tekstiäsi. Jos kerta tunnistaa itsesi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoilla kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi.Siksi, että väitteesi on falski ja häiriintyneen Venäjän trollin esittämä! Et kai itsekään usko, että puheitasi otettaisiin vakavasti?
- Anonyymi
Ainahan sinä minusta joriset… ei se ole uutta! Uskottavuutesi ”lääkärinä” on vain nollan alapuolella! Omat ongelmasi uskottavuuden suhteen on valtaisat!
- Anonyymi
Nii olikii!
- Anonyymi
Onhan sen myöntänyt läntinen tiedemieskin, että homo oli.
- Anonyymi
Ei ole eikä sinua auta puujalkavitsit vaan selkeä NÄYTTÖ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole eikä sinua auta puujalkavitsit vaan selkeä NÄYTTÖ!
Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ!
- Anonyymi
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoilla kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!- Anonyymi
En tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Usko jo! En tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko jo! En tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!Oli mitä oli niin en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Niin kuulemma oli.
- Anonyymi
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI. Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!- Anonyymi
Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta tunnistat itsesi ja tiedostat traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!
- Anonyymi
Oli homo.
- Anonyymi
Tietysti oli, mitä sitä nyt tarvitsee sen ihmeemmin julistaa?
- Anonyymi
Kun näyttö puuttuu niin pysyy heterona!
- Anonyymi
Kun näyttö puuttuu niin pysyy heterona!
- Anonyymi
Oli Hän-Mies eli He-Man.
- Anonyymi
TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi! Rohkeasti hakeudu hoitoon.- Anonyymi
Turha toisto ei auta kun en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha toisto ei auta kun en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi! Rohkeasti hakeudu hoitoon!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle? Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi! Rohkeasti hakeudu hoitoon!!Outo väite kun en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo väite kun en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Rohkeasti hakeudu hoitoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Rohkeasti hakeudu hoitoon!Sinnikästä ja toistelua vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laillistettu lääkäri, se on tosi kuin vesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnikästä ja toistelua vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
HUOM. TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Rohkeasti hakeudu hoitoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUOM. TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Rohkeasti hakeudu hoitoon!Toistelua jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelua jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri!
HUOM. TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Rohkeasti hakeudu hoitoon!Toistelu (01) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelu (01) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
HUOM. YMMÄRRÄTKÖ, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Anonyymi kirjoitti:
HUOM. YMMÄRRÄTKÖ, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Rohkeasti hakeudu hoitoon!Toistelu (02) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelu (02) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla.Toistelu (03) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelu (03) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella irstas perverssi, sodomiitti. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
HUOM. YMMÄRRÄT, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella irstas perverssi, sodomiitti. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
HUOM. YMMÄRRÄT, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla.Toistelu (04) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelu (04) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella moraalusesti hairahtunut, irstas perverssi, sodomiitti. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
HUOM. YMMÄRRÄTHÅN, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella moraalusesti hairahtunut, irstas perverssi, sodomiitti. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
HUOM. YMMÄRRÄTHÅN, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla.Toistelu (06) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelu (06) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
HUOM. YMMÄRRÄTHÄN, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUOM. YMMÄRRÄTHÄN, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla!Toistelu (07) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistelu (07) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla!!
- Anonyymi
Niin olo, tosi kuin vesi.
- Anonyymi
Niin oli. Entä sitten?
- Anonyymi
Tottakai oli. Mikä muukaan?
- Anonyymi
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö puuttuu!
Haha,Kadettikoulun kurinpitolautakunnalla oli riittävä näyttö Marskin miehekkäästä homosteluyöstä!
Potkut tuli kertalaakista eikä pelkkää kurinpidollista rangaistusta!!
Mutta senhän isoisä jo sisimmässään tietääkin!!!
Hahahaaa!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha,Kadettikoulun kurinpitolautakunnalla oli riittävä näyttö Marskin miehekkäästä homosteluyöstä!
Hahahaaa!!!!Eipä tullut eikä perusteluissa edes mainita mitään nhomostelua! Aihetta eroon riitti muilla perusteilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahaaa!!!!Rysän päältä kärähti ja lähtö tuli kuin lapikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rysän päältä kärähti ja lähtö tuli kuin lapikas.
Ja vääpeli kommentoi tilannetta näin:
Men vad mina ögonen ser, Gustav är en fikus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vääpeli kommentoi tilannetta näin:
Men vad mina ögonen ser, Gustav är en fikus!TODELLISUUDESSA EI vääpeli yllättänyt ”rysän päältä” vaan sen osan sepitit itse eikä tuollaista lausuntoa OLE OLEMASSA kirjallisena.
Jos olisi niin sen olisivat tutkijat löytäneet. Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet!
Joten marski on ja pysyy heterona! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kärähtänyt ja minkäänlaista näyttöä ei väitteellä ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti ku kuppa Töölööstä.
- Anonyymi
HUOM. YMMÄRRÄTHÄN, ETTÄ TUOHAN ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla! - Anonyymi
Me Savonmuan immeiset hyväksymme Mannerheimin homoilut ilman mitään valokuvia todistamaan.
- Anonyymi
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Taistelu (09) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Venäläiselle sodomiittihenkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
Tästä syystä venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja ei uskalla palata kotimaahansa Venäjälle, vaan pesii Suomessa, maassa jota vihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiselle sodomiittihenkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
Tästä syystä venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja ei uskalla palata kotimaahansa Venäjälle, vaan pesii Suomessa, maassa jota vihaa.Ei laisinkaan, koska et ole vielä KOSKAAN kyennyt näyttämään väitettäsi toteen!
” Venäläiselle sodomiittihenkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille..”
HeHe! Sen esteenä on peräti KAKSI asiaa!
- olen kantasuomalainen ja asun Suomessa
- en ole homoseksualisti vaikka sellaiseksi kuinka väittäisit! Et tunne minua etkä ole edes koskaan nähnyt! Sepitelmäsi ovat naurettavia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiselle sodomiittihenkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
Tästä syystä venäläinen sodomiittihenkilöpalvoja ei uskalla palata kotimaahansa Venäjälle, vaan pesii Suomessa, maassa jota vihaa.Ei laisinkaan, koska et ole vielä KOSKAAN kyennyt näyttämään väitettäsi toteen!
” Venäläiselle sodomiittihenkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille..”
HeHe! Sen esteenä on peräti KAKSI asiaa!
- olen kantasuomalainen ja asun Suomessa
- en ole homoseksualisti vaikka sellaiseksi kuinka väittäisit! Et tunne minua etkä ole edes koskaan nähnyt! Sepitelmäsi ovat naurettavia!
- Anonyymi
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella moraalisesti hairahtunut, irstas perverssi, sodomiitti. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla- Anonyymi
Toistelu (13) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri
- Anonyymi
Niinhän se oli homokolli.
Kadettikoulun kurinpitolautakuntakin sai lopulta tarpeekseen.Potkut tuli!!- Anonyymi
Lähti Pietariin homoilemaan ja siellä homoili paremmalla menestyksellä.
- Anonyymi
Ruotsinkieliselle aatelistolle, keitä siis kurinpitolautakunnassakin istui, Mannerheimin homous oli arka asia, ja siitä piti puhua kiertoilmaisuin "moraalinen hairahdus ja alentavat irstailut".
Asiaahan ei passannut päästää julkiseksi ja suomenkielisen lehdistön riepoteltavaksi. - Anonyymi
Mitään näyttöä väitteelle ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsinkieliselle aatelistolle, keitä siis kurinpitolautakunnassakin istui, Mannerheimin homous oli arka asia, ja siitä piti puhua kiertoilmaisuin "moraalinen hairahdus ja alentavat irstailut".
Asiaahan ei passannut päästää julkiseksi ja suomenkielisen lehdistön riepoteltavaksi.Koska homoilusta EI OLLUT NÄYTTÖÄ NIIN SITÄ EI MAINITTU PERUSTELUISSA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti Pietariin homoilemaan ja siellä homoili paremmalla menestyksellä.
SIIRTYI EROTTAMISEN JÄLKEEN OPISKELEMAAN PIETARIIN PAASHI-KOULUUN!
- Anonyymi
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella moraalisesti hairahtunut, irstas sodomiitti, joka ajelee lapsenlapsiaan. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla, vaikkakin sinun kohdallasi tilanne taitaa olla toivoton.- Anonyymi
Taistelu (18) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taistelu (18) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri.
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella moraalisesti hairahtunut, skitsofreenikko ja irstas sodomiitti, joka ajelee lapsenlapsiaan. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
HUOM. YMMÄRRÄTHÄN, ETTÄ TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla, vaikkakin sinun kohdallasi tilanne taitaa olla toivoton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdelle henkilölle Mannerheimin homous on todistetusti aiheuttanut pahoja traumoja. Tämä henkilö kehuskelee viettävänsä lomamatkatkin (mukaan lukien lentokoneestakin) kirjoittelemalla keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Normaali ihminen ei vietä lomamatkaansa kirjoitellen keskustelupalstoille omasta ja Mannerheimin homoudesta. Henkilö on kirjoitustensa perusteella moraalisesti hairahtunut, skitsofreenikko ja irstas sodomiitti, joka ajelee lapsenlapsiaan. Tämän henkilön lapsuudessa kokemat ikävät asiat voivat osaltaan selittää hänen "erikoisen" käytöksen."
HUOM. YMMÄRRÄTHÄN, ETTÄ TUO ON SINUN OMAA TEKSTIÄSI ELI SINÄ OLET SEN ITSE KIRJOITTANUT!
Jos kerta TUNNISTAT itsesi ja TIEDOSTAT traumasi, mikset hakeudu ammattiauttajalle?! Keskustelupalstoille kirjoittelu, eritoten Mannerheimin homoudesta, vain pahentaa ongelmaasi!!Apua on saatavilla, vaikkakin sinun kohdallasi tilanne taitaa olla toivoton.Taistelu (19) jatkuu vaikka en tunne mitään traumoja ja sinä olet pelkkä trolli etkä mikään lääkäri.
- Anonyymi
Normaali hetero ei kaipaa mitään valokuvia taikka silminnäkijöiden kertomuksia todisteeksi Mannerheimin sodomiasta.
- Anonyymi
Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot kelpaa!
Sinä ITSE olet ainoa, joka kaipaa valokuvia vuodelta 1886, joten et ole sitten hetero.
Mitään valokuvia vaan ei tiettävästi ole olemassa tuolta ajalta!!
- Anonyymi
Nii olikii. Ja kiihkeä olikin 70-vuotiaaksi.
- Anonyymi
Näyttö vain puuttuu!
- Anonyymi
Eipähän tuota sen kummemmin todistella tarvitse, eihän sitäkään tarvitse erikseen todistaa, että hauki on kala.
- Anonyymi
Ei jankutus ole = todistus eikä Tiltusta ole totuudenpuhujaksi!
- Anonyymi
Homohan se oli!Ei se muuten tunnetun sodomiitti-miehimyksen mukaan olisi krouvista lähtenyt!Onneksi Venäjällä ei ollut niin nokonnuukaa!Siellä homoilu armeijan piirissä kuului asiaan...
- Anonyymi
Siellä sai ratsastaa alasti ja myös kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sai ratsastaa alasti ja myös kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä.
Tietenkin, koska sitä ei pidetty minään merkittävänä asiana silloin! Vasta nyt on etninen venäläinen homppeli-saanut päähänsä, että temppu muuttaakin ihmisen luonteen vallan muuksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, koska sitä ei pidetty minään merkittävänä asiana silloin! Vasta nyt on etninen venäläinen homppeli-saanut päähänsä, että temppu muuttaakin ihmisen luonteen vallan muuksi!
Ei Mannerheimin seksuaalinen suuntautuminen muuttunut vaikka hän ratsasti alasti ja kuvautti itseään alastomana hevosen selässä. Mannerheim syntyi homoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Mannerheimin seksuaalinen suuntautuminen muuttunut vaikka hän ratsasti alasti ja kuvautti itseään alastomana hevosen selässä. Mannerheim syntyi homoksi.
Ei syntynyt etkä ole väitteellesi osannut tuoda esille minkäänlaista näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"temppu muuttaakin ihmisen luonteen vallan muuksi!"
Ja niinhän se muuttaakin!
Mannerheim katsoo kameraan päin riemullisena,onhan jalkojen välissä hevosvoimaa ja kikkeli paljaana!Eikä naisia näkemässä!Oikea helpotuksen hetki!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei syntynyt etkä ole väitteellesi osannut tuoda esille minkäänlaista näyttöä!
Sinun väitteiltäsi puuttuu aina NÄYTTÖ, koska sinä VALEHTELET kokoajan.
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852277Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172244Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen111658- 1041458
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663921396Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1551239Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2561037- 63943
- 78909
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174893