Piti ihan miettiä hetki tätä.
X6 on ehkä huonoin ikinä tehty BMW.
Mikä on sitten paras?
Jaa-a? M3 vai M5?
No M3 E92 4.0 V8 vai Kutoskoneiset perinteiset BMW M mallit?
Mielenkiintoinen ajatus kyllä tämä.
Paras ja huonoin BMW mitä on ikinä tehty?
34
681
Vastaukset
- Anonyymi
Kakslitros diesel.
- Anonyymi
Eri aikakausien malleja on vähän huono verrata toisiinsa.
Makuja on monia ja minun suosikkini on M1 80-luvulta. - Anonyymi
Kaikki on rupu paskoja, ei ole vilkkuja niissä missään, eikä ne pysy ojien välissä.
- Anonyymi
Bmw 323i 1978 V-6 koneella getrack laatikolla.
- Anonyymi
Moottori on "suora kuutonen". Kaikki sylinterit ovat jonossa peräkkäin.
- Anonyymi
Kyllä se on BMW:n paistinpannu nro 1. Käytössä vielä yli sadan vuoden jälkeen. Firmalla itsellään on pitkä ja monipuolinen historia yli sata vuotta Suomalaista teollisuushistoriaa. Erityisesti tulee mieleen BMW erinomaiset maamoottorit, jotka toimivat monissa maatalouksissa moitteettomasti vuosikymmeniä. Tässä yhteydessä ei sovi unohtaa myöskään puulämmitys kamiinoita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Porin_Konepaja- Anonyymi
Minulla on BMW- muuripata, tilavuudeltaan n. 70 litraa. Olen lainannut sitä
erilaisiin kesätapahtumiin joissa vaikka rantakalaa on tarjolla kyläläisille.
Vieraat ovat saapuneet paikalle mikä milläkin kulkuneuvolla, jotkut jopa
jalkapelissä. Siellä ei sorsita tulijaa tulipa vaikka Mossella tai BMW:llä.
- Anonyymi
BMW i4 täyssähköauto on paras , mutta on liian kallis hankittavaksi ainakin minulta.
- Anonyymi
I5 on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I5 on parempi.
I5 on kömpelömpi verrattuna i4:een, muuten lienee hyvä.
- Anonyymi
315 noin vuosimallia 1983, viimeinen BMW joka oli kestävämpi ja varmatoimisempi kuin mikään sen jäkeen valmistettu Toyota. Kuitenkin tuokin oli aito BMW niin ajomukavuudeltaan kuin hiljaisuudeltaan.
- Anonyymi
BMW 3-sarja (E21) 1975–1983 on myös minun mielestäni paras BMW koskaan. BMW teki kalliita ja huonoja autoja ja yritys keikkui konkurssin partaalla. Uusi 300-sarja rajäytti pankin 1975. Auto oli hiljainen, tehokas, taloudellinen ja hyvä ajaa. Keskiluokan autoksi auto oli kallis, mutta autoa myytiin erittäin hyvin. Kaikkien kaupparatsujen haaveauto ylitti kaikki odotukset ja BMW yrityksenä pelastui.
- Anonyymi
X5 on muhkea maasturi.
- Anonyymi
Eiks Toyota ole paras maasturi?
Ainut et ei ehkä ole.
X6 on ihan surkea ainakin Topgearin mielestä.
X5 taitaa ollaa olla ihan yhtä huono?
https://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c&t=4s
- Anonyymi
kyllä kato e30 ja 535i e36 on niitä oikeita amis autoja. huonoin bimmeri on eimikkään
- Anonyymi
mun mielestä 535i e36 e30 m3 on kovia kunnon amixia
- Anonyymi
BMW i4 M50 tällä hetkellä itsellä ja en usko että mikään muu olisi parempi.
- Anonyymi
i4 M50 paras tällä hetkellä itsellä ja varmasti paras automarkkionoilla sekä BMW:llä.
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW i4 M50 paras
- Anonyymi
BMW Isetta hyvinkin voittaja. Italialainen suunnittelu yhdistyi saksalaiseen valmistukseen.
Toisinpäin tehtynä, saksalainen suunnittelu - italialainen valmistus, olisi varmasti ollut katastrofaalisen huono. - Anonyymi
BMW k 75 c vm -86
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818