Sit kaikille kansalaisuuteen katsomatta tiedoksi, että sinne ruokajonoon ei saavuta millään tuliterä mersulla ja guccit päällä hakemaan sitä vähävaraisille tarkoitettua ruokakassia. Jos elämäntilanne menee siihen ettei riitä rahat ruokaan, niin ensin myydään se mersu ja sit katellaan vasta näitä viimekäden vaihtoehtoja.
lainaus maahanmuutto suomi24
ensin myydään se mersu ja sit katellaan vasta näitä viimekäden vaihtoehtoja.
Anonyymi-ap
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin.. eivät edes älyä hävetä, että käyvät vähävaraisilta nekin leivät viemässä.
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Mersu jätetään aina vähän edemmäs ruokajonosta, ettei se herätä epäilyksiä ruuan tarpeesta.
Pääasia on, että saa ilman ja voi säästää ruokamenoissa ja voi maksaa mersun osamaksun säästämällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersu jätetään aina vähän edemmäs ruokajonosta, ettei se herätä epäilyksiä ruuan tarpeesta.
Pääasia on, että saa ilman ja voi säästää ruokamenoissa ja voi maksaa mersun osamaksun säästämällä.ahaa-vaha irakilainen tapa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984