Maksamaan veroina tulevat hilinieluverot. Laskut ulee olemaan kova.
metsänraiskaajat
13
155
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö valtion ostaa hiilinielu metsiä verovaroilla, silloin suunnilleen kaikki osallistuisivat.
Mielestäni on kohtuutonta vaatia että yksityinen henkilö kustantaa se omalla omaisuudella.
Minä en omista yhtään puuta.
Paljonko sinä aloittaja omistat. - Anonyymi
Sipilän hallitus teki paskan hiiliniulu sopimuksen EU n kanssa .
- Anonyymi
Sillä olivat myös Persut.
- Anonyymi
Suurin vero rakkihulluille, rakeista koituu pelkästään valtavat haitat.
- Anonyymi
Ja miten.
- Anonyymi
Pidemmän päälle luonnontilainen metsä ei ole hiilinielu vaan se on hiilineutraali, kuluttaa yhtä paljon hiilidioksidia kuin sitoo.
Se että nykyään metsät ovat hiilinielu, minkä lisäksi hakkuilla poistetaan 70 - 80 milj m3 puuta vuosittain on pelkästään tehokkaan metsänhoidon ansiota. Tuota hakattua puuta ei lasketa hiilinieluksi vaikka siitä osa päätyy pysyvviin käyttötarkoituksiin.- Anonyymi
Hupaisaa kun englantilaiset pitää Suomea varoittavana esimerkkinä metsien suhteen, mikseivät istuta niitä tuhottuja metsiä takaisin omaan maahansa.
- Anonyymi
Karmea paikka tuo hiilinielu varmaan!sinne ei haluttais.
- Anonyymi
Tai ehkä niiden joilla ei ole omaa hiilinielua pitäsi alkaa maksaa hiilinielun omistajille.
Viherpipertäjällä on todennäköisesti huomattavasti suurempi hiilijalanjälki kuin RangeRoverilla ajavalla ja talvet etelässä viettävällä metsänomistajalla, jonka hiilijalanjälki on tonnikaupalla negatiivinen, siis omistuksessa oleva hiilinielu huomioiden. Miksi metsänomistajat eivät ole oikeutettuja perimään korvauksia hiilinielustaan kaiken maailman viherhipeiltä, jotka eivät pysty itse elämään hiilinegatiivistä elämää.- Anonyymi
Tukijullien hiilijalanjälki on valtava, kun niiden 5mrd tukiaisten eteen muut joutuu saastuttamaan ja sitten tukijullit vielä tuhlaa ne tukiaiset turhuuksiin kesällä kotimaassa ja talvella etelässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukijullien hiilijalanjälki on valtava, kun niiden 5mrd tukiaisten eteen muut joutuu saastuttamaan ja sitten tukijullit vielä tuhlaa ne tukiaiset turhuuksiin kesällä kotimaassa ja talvella etelässä.
Voi sinä sossun elätti olet kaikkein pahin.
Sinä et tuota mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinä sossun elätti olet kaikkein pahin.
Sinä et tuota mitään.Sehän on hyvä jos ei tuota kuluja, tukijullit tuottaa vain valtavat kulut muiden maksettavaksi!
- Anonyymi
3 vuotta sitten tehdyn laskelman mukaan 300 milj. eurolla olisi saanut leikattua saman verran hiili päästöjä kuin mitä kaikki maailman henkilö - ja pakettiautot tuottavat. Eipä kiinnostanut viherpiipittäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138