Ne ei halua nähdä sitä kurjuutta...
Miksi linnut lentäväy selin Ikaalisten yli?
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
Ikaalinen on ihan kiva paikkakunta asua. Suurin ongelma täällä on se että tällä sivustolla on aivan liian vähän hauskoja hoikkalajuttuja. Niitä saisi olla enempi.
- Anonyymi
Koko suomen yli ,mutta matut ne jää kelan oven taa.
- Anonyymi
Jos lintu lentää selällään, se näkee todella hyvin maanpinnalle sillmän rakenteesta johtuen. Esim jos haukka hyökkää yläpuolelta on linnun helppo huomata petolinnun lähestyminen. Jos lintu lentää selällään se näkee paljon köyhyyttä ja panettelua.
- Anonyymi
Jarmokin on nyt varaton.
- Anonyymi
onko hiihtäjä epäonnistunut
- AnonyymiUUSI
varovat mäki homolan pekkaa
- AnonyymiUUSI
joka saattaa koheltaa ja vetää täysillä päin tiejyrää ulvilassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138