Varokaa ulkomaan työsuhteita Job Squadin välittämänä. Kerron teille varoittavan tositarinan. Ensin luvataan kaikki mahdollinen: 2 kuukautta ilmaista asumista, kilpailukykyinen palkkaa, ilmainen lento kohteeseen, terveysvakuutus. Mutta kun sairastut ja palaat takaisin töihin kohtaat kulttuurierot; terveysvakuutuksesta lääkärin kirjoittama sairaslomatodistus ei käy, saat lähtöpassit ja kun soitat Job Squadille vastaus on että sinulla on aikaa 24 tuntia poistua asunnosta. Voi vaan kuvitella miten helppoa on tuossa aikataulussa järjestää itselle paluulento -jos edes paikkoja on lentokoneessa.
Job Squad työnvälittäjä
Anonyymi-ap
3
1663
Vastaukset
- Anonyymi
Tamoereella on onneksi erilaista
- Anonyymi
Hei,
Kuinka kauan olit siellä ja mikä työnkuva .
Mistä löysivät sinulle asunnon?- Anonyymi
Tampereelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994