Useasti samalle naiselle
Seksiä naiselle
17
625
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanoitteellisen vaimoni suloisen kummitytön romanssi luuserin kanssa oli jo vuosia sitten loppunut, luultavasti sen takia, että luuserilla ei enää ottanut eteen. Muunlainen seksiherttailu kuin tunteeton yhdyntä oli luuserille ollut mahdotonta jo alkujaan.
Saunassa, johon yleensä jäimme kahdestaan juttelemaan sain katsella hänen ihanan ihanaa vittuaan. Jos olisin silloin tiennyt, ettei romanssia enää ole, olisin tietenkin ehdottanut, että aina kun hän tulee saunomaan, voisin tuottaa hänelle hyvää oloa ja rentoutumista myös purkamattomista seksipaineista työntämälla kyrpäni hänen suloiseen vittuunsa herttailemalla ja tekemällä gutaa.
Veikkaan, että luuseri oli painostanut häntä olemaan kertomatta. Kynis.mi 🌹👀- Anonyymi
Vain jos seksikumppani on tärkeämpi kuin itse, seksi sujuu. Jo poikalyseossa ollessani tärkein kysymys oli, 'kuinka nainen tyydytetään?' Kynis.mi 🌹👀
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos seksikumppani on tärkeämpi kuin itse, seksi sujuu. Jo poikalyseossa ollessani tärkein kysymys oli, 'kuinka nainen tyydytetään?' Kynis.mi 🌹👀
Minäkin olen sellainen että haluan kumppanini oikeasti nauttivan siitä. Saan sen tietämisestä enemmän nautintoa itsellenikin.
- Anonyymi
Door-Veil kirjoitti:
Minäkin olen sellainen että haluan kumppanini oikeasti nauttivan siitä. Saan sen tietämisestä enemmän nautintoa itsellenikin.
Olen arvellutkin, että kannatat enemmän herttailemista ja antamista kuin vaatimista.
Kynis.mi 🌹👀
Mää muutes käytän samaa tietorakkinetta ku Kynis, mut siitei saa hiiskuu muille. 👻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen arvellutkin, että kannatat enemmän herttailemista ja antamista kuin vaatimista.
Kynis.mi 🌹👀
Mää muutes käytän samaa tietorakkinetta ku Kynis, mut siitei saa hiiskuu muille. 👻Olet vastenmielinen ja henkisesti sairas pedofiili.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vastenmielinen ja henkisesti sairas pedofiili.
Mitäs olet. Laitoit omat tietos niuvanniemen lääkärintodituksesta. Ethä sä toisista tuota voi tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet. Laitoit omat tietos niuvanniemen lääkärintodituksesta. Ethä sä toisista tuota voi tietää
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tietäsi sullehan se lääkärintodistus on kirjoitettu hä hä hää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää taas väität tietäväsikin jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas sentään tuota idioottia, mitäs olet helvetin yksinkertainen sää mää ja bää taas väität tietäväsikin jotain
Jestas sentään sää mää ja bää buaahaa
Jos on sellaisen löytänyt ettei muita enää sängyssä tarvitse, niin onhan se ihanaa. Kunhan kohtelee ihmisenä kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Minusta kaiken ihanempaa on niinku, et molemmat puolisot antaa toiselleen vapaat handut, mut jos ei tuu otollista tilannetta, ollaan sit näin. Musta on aivan selvää, et mä rakastan kaiken enämpi mun sulosee vaimoani, mut just siks oisin ollu valmis siihen, et sois saanu nauttia vitussaan myös sen miehen kyrvästä, jolle se erityisen mielellään näytti avattua vittuaan.
Samoin ihanoitteellinen vaimoni taas olisi iloinnut, jos olisin voinut olla välillä myös muunkin kanssa yhdynnässä, koska hänkin rakastaa minua pohjattomasti. Kynis.mi 🌹👀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta kaiken ihanempaa on niinku, et molemmat puolisot antaa toiselleen vapaat handut, mut jos ei tuu otollista tilannetta, ollaan sit näin. Musta on aivan selvää, et mä rakastan kaiken enämpi mun sulosee vaimoani, mut just siks oisin ollu valmis siihen, et sois saanu nauttia vitussaan myös sen miehen kyrvästä, jolle se erityisen mielellään näytti avattua vittuaan.
Samoin ihanoitteellinen vaimoni taas olisi iloinnut, jos olisin voinut olla välillä myös muunkin kanssa yhdynnässä, koska hänkin rakastaa minua pohjattomasti. Kynis.mi 🌹👀Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti pedari
Delaa idiootti dorka pedari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti dorka pedari.
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Vakkari panijaa etsimme vaimolle yhdessä. Pari 50v
- Anonyymi
Mistä päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904292
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382562Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062211Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1901593- 291588
- 791386