Ay-vastaisuus on selkeä merkki duunarivihamielisyydestä

Anonyymi-ap

Suomessa yksi eniten duunareita vihaavista ryhmittymistä on persut, jotka aidosti haluavat viedä palkansaajilta vuosikymmenten aikana taistelemalla taistellut työelämän oikeudet ja edut.

60

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🌰🪨🪨🪨➕🪨➕🪨✂️🥀🪨➕✂️👲🧕🧕🤶⚕️✖️✂️
      Miten voi olla että kansalle ei hyväksytä rahaa ruokaan mutta
      Kansa saa veoissaan maksaa rikaiden täysin yhteiskunnalle hyödyttömiä sosialietuusen elikkä yritystuet
      yritustuki on sosiaalietuutta eikkaille voitollisille. Yrityksille vuodesta toiseen miljardeja ja juuri siksi suomessa on suur työttömyyskin
      Kun ei tarvii pakalkata ketäön töihin

      Yritystuki elättää eikkaat . loiset

    • Anonyymi

      Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä

      Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
      Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
      Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
      Ja hienoa pääminsiteri sanna marina

      Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
      Esim sipiläm katainen vanhanen

      Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
      Itseleen
      Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä

      Äänestä sdp

    • Anonyymi

      ✂️💼✂️👖✂️💼✂️✂️👖
      Puolustuskyvyttömiltä leikataan taas

      Ilmeisesti Purran "ohjauksella" on Juuson päätös leikata satojatuhansia
      kehityvammaisten oppimateriaaleista, vaikka oikeus perusopetukseen
      on turvattu Suomen perustuslaissa (❗️) , samoin kuin jokaisen yhtäläinen
      oikeus saada kykyjensä ja erityisten tarpeidensa mukaisesti myös muuta kuin perusopetusta.
      Kehitysvammaisten ja muiden erityistä tukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen
      ei voi toteutua, jos heille välttämättömien oppimateriaalien tuottaminen
      lakkautetaan.

      Mihin tämä järkyttävä päätös oikein perustuu ❓

    • Anonyymi

      Kokoomuksella ja perussuomalaisilla on isäntähenkisinä puolueina työelämän suhteen sama tavoite mutta eri keinot. Kokoomus ajaa paikallista sopimista ja perussuomalaiset ay-liikkeen näivettämisen kautta sen neuvotteluaseman tuhoamista. Puolueet tukevat näissä asioissa toisiaan.

    • Ay mafiahan on se joka herättää vastustusta, se kun ei vastaa myymänsä tuotteen käyttökelpoisuudesta. Palkka kun jokaisen kohdalla pitäisi määrittää kunkin ay orjien henkilökohtaisen tuottavuuden mukaan. Silloin jopa kiky olisi paremmin kohdallaan ja kaikki saisivat ansaitsemansa palkan!

      • Anonyymi

        Puolille öin tuo kiilusilmä valvoo palstoilla, ei raukka saa untakaan jos ei ole mollaamassa työväkeä joka hänellekin on talouden kuntoon saanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolille öin tuo kiilusilmä valvoo palstoilla, ei raukka saa untakaan jos ei ole mollaamassa työväkeä joka hänellekin on talouden kuntoon saanut.

        Tuohan oli puoli kymmeneltä joten vuorokautesi on hieman eksoottinen jos puoliyösi on siihen aikaan! Sinua kun en ole nähnyt niin en osaa sanoa mitään silmiesi kiiluvuudesta, mitä se sitten oikeasti onkaan!

        Työväensuhteen asia on päinvastoin, minä sain heidänkin taloutensa kuntoon. Itse kun eivät kyenneet vaan piti minun ideoida ja sen toteutuksen myötä hekin pääsivät pälkähästä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolille öin tuo kiilusilmä valvoo palstoilla, ei raukka saa untakaan jos ei ole mollaamassa työväkeä joka hänellekin on talouden kuntoon saanut.

        Tuohan oli puoli kymmeneltä joten vuorokautesi on hieman eksoottinen jos puoliyösi on siihen aikaan! Sinua kun en ole nähnyt niin en osaa sanoa mitään silmiesi kiiluvuudesta, mitä se sitten oikeasti onkaan!

        Työväensuhteen asia on päinvastoin, minä sain heidänkin taloutensa kuntoon. Itse kun eivät kyenneet vaan piti minun ideoida ja sen toteutuksen myötä hekin pääsivät pälkähästä!


      • Anonyymi

        Huomaa nyt todella helposti, että extyöloinen ei tajua ay-liikkestä tai pikemminkin ay-liikkeen toiminnasta hölkäsen pöläystä.
        Kyseisen narsistin on vaan ihan pakko olla aina muka tietävinään asioista jotain, ja kun sitä lahtarin vertakin on sen verenkierrossa enemmän kuin on terveellistä, niin silloin kirjoituksetkin ovat aina täysin lahtarintasoista pas.... eiku propagandaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa nyt todella helposti, että extyöloinen ei tajua ay-liikkestä tai pikemminkin ay-liikkeen toiminnasta hölkäsen pöläystä.
        Kyseisen narsistin on vaan ihan pakko olla aina muka tietävinään asioista jotain, ja kun sitä lahtarin vertakin on sen verenkierrossa enemmän kuin on terveellistä, niin silloin kirjoituksetkin ovat aina täysin lahtarintasoista pas.... eiku propagandaa.

        Minä tiedän ay mafian, se on sosialistien kehittämä riisto mafia! Se ei vastaa vaatimustensa taloutta edistävistä vaikutuksista!

        Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä tiedän ay mafian, se on sosialistien kehittämä riisto mafia! Se ei vastaa vaatimustensa taloutta edistävistä vaikutuksista!

        Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!

        Röh röh KRUIIIK Lyyli. Tuopa minulle nallipyssy että pääsen ampumaan ay-mafiosoja... KRUUUUIIK !!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä tiedän ay mafian, se on sosialistien kehittämä riisto mafia! Se ei vastaa vaatimustensa taloutta edistävistä vaikutuksista!

        Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!

        "Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!"

        No, sinullahan on nyt sitten aina mahdollisuus olemassa tehdä rikosilmoitus viranomaisille mainitsemastasi täysin laittomasta ay-liikkeen veronkierrosta jos sinulta vain löytyy tarpeeksi uskottavaa todellista näyttöä mainitsemastasi asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!"

        No, sinullahan on nyt sitten aina mahdollisuus olemassa tehdä rikosilmoitus viranomaisille mainitsemastasi täysin laittomasta ay-liikkeen veronkierrosta jos sinulta vain löytyy tarpeeksi uskottavaa todellista näyttöä mainitsemastasi asiasta.

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä lyö lyötyä.

        Siinä Lyyli lyö vain omaa päätään Karjalan mäntyyn!


      • Anonyymi

        Työelämän pikku-hitlerit, kokkarepomot pilaavat työilmapiirin joka paikassa.
        Laadunvalvonta on heidän kohdallaan pettänyt.
        Persusta pomoa ei koskaan tulekaan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuohan oli puoli kymmeneltä joten vuorokautesi on hieman eksoottinen jos puoliyösi on siihen aikaan! Sinua kun en ole nähnyt niin en osaa sanoa mitään silmiesi kiiluvuudesta, mitä se sitten oikeasti onkaan!

        Työväensuhteen asia on päinvastoin, minä sain heidänkin taloutensa kuntoon. Itse kun eivät kyenneet vaan piti minun ideoida ja sen toteutuksen myötä hekin pääsivät pälkähästä!

        Laita korkki kiinni. Pullon henki tekee yhtä tyhmäksi kuin pääministeri on
        suuruudenhulluudessaan, kun veronmaksajien rahoja jakaa pläiskii
        bisneskavereilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työelämän pikku-hitlerit, kokkarepomot pilaavat työilmapiirin joka paikassa.
        Laadunvalvonta on heidän kohdallaan pettänyt.
        Persusta pomoa ei koskaan tulekaan.

        Ilman työelämän pomoja ei sinullekaan leipää irtoa!

        Yhden persun tunnen ja hän on insinööri eli ei kovinkaan kaukana pomon paikasta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita korkki kiinni. Pullon henki tekee yhtä tyhmäksi kuin pääministeri on
        suuruudenhulluudessaan, kun veronmaksajien rahoja jakaa pläiskii
        bisneskavereilleen.

        Se oli maitopurkin korkki jonka viimeksi avasin, en tosin sulkenut koska kaadoin sen tyhjäksi lasiin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilman työelämän pomoja ei sinullekaan leipää irtoa!

        Yhden persun tunnen ja hän on insinööri eli ei kovinkaan kaukana pomon paikasta!

        Että sellainen yksi Persu löytynyt. Hyvä että kerroit.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilman työelämän pomoja ei sinullekaan leipää irtoa!

        Yhden persun tunnen ja hän on insinööri eli ei kovinkaan kaukana pomon paikasta!

        "Ilman työelämän pomoja ei sinullekaan leipää irtoa!"

        HEH tuo oli hauska. Ja kai sen siksi tarkoititkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että sellainen yksi Persu löytynyt. Hyvä että kerroit.

        Vanha tuttava vuosikymmenten takaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ilman työelämän pomoja ei sinullekaan leipää irtoa!"

        HEH tuo oli hauska. Ja kai sen siksi tarkoititkin?

        Ei irtoa palkkana ainakaan jos et sitten ole yrittäjä itse!

        En tiedä yhtäkään yritystä jossa ei niitä pomoja eli esimiehiä olisi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei irtoa palkkana ainakaan jos et sitten ole yrittäjä itse!

        En tiedä yhtäkään yritystä jossa ei niitä pomoja eli esimiehiä olisi!

        Yksikään pomo ei minulle aikanaan palkkaa tuonut jos en itse työtäni tehnyt.
        Sinulla jotenkin sellainen luulo että kaikki yritykset toimisi ilman tuloksentekijöitä, mutta jostain syystä eivät toimi.

        Sinä tietysti et tätä ymmärrä kun et ole koskaan joutunut itse vastaamaan omasta elämästäsi tilanteesi vuoksi ja se ymmärrettävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään pomo ei minulle aikanaan palkkaa tuonut jos en itse työtäni tehnyt.
        Sinulla jotenkin sellainen luulo että kaikki yritykset toimisi ilman tuloksentekijöitä, mutta jostain syystä eivät toimi.

        Sinä tietysti et tätä ymmärrä kun et ole koskaan joutunut itse vastaamaan omasta elämästäsi tilanteesi vuoksi ja se ymmärrettävää.

        Olet väärässä, jos et pomoa tarvitse, niin olet se itse eli yrittäjä! Muutoin olet pomon tarpeessa. Jos et sitä ymmärrä niin olen pahoillani sillä tyhmyys ei kaunista!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Siinä Lyyli lyö vain omaa päätään Karjalan mäntyyn!

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet väärässä, jos et pomoa tarvitse, niin olet se itse eli yrittäjä! Muutoin olet pomon tarpeessa. Jos et sitä ymmärrä niin olen pahoillani sillä tyhmyys ei kaunista!

        Miksi valehtelet?

        Ei ne nuo sinun kovasti fanittamasi pomot vain kyttäämällä tuottavaa työtä tekevän palkatun työvoiman tekemisiä tuo koskaan millekkään yritykselle sitä sen kovasti kaipaamaa lisäarvoa tai postiivista taloudellista tulosta.

        Sillä kyllä nimenomaan ihan aina juuri tämä palkattu tuottavaa työtä tekevä työvoima on jokaisen yrityksen tärkein voimavara joka tekee yritykselle aina sen positiivinen taloudellisen tuloksen.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä tiedän ay mafian, se on sosialistien kehittämä riisto mafia! Se ei vastaa vaatimustensa taloutta edistävistä vaikutuksista!

        Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!

        Mikset toimi jos tiedät jonkun mafia ja sen veronkierron? Kun itse aloit siitä höpöttämään vaikkei aihe edes ollut mikään mafia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Ei ne nuo sinun kovasti fanittamasi pomot vain kyttäämällä tuottavaa työtä tekevän palkatun työvoiman tekemisiä tuo koskaan millekkään yritykselle sitä sen kovasti kaipaamaa lisäarvoa tai postiivista taloudellista tulosta.

        Sillä kyllä nimenomaan ihan aina juuri tämä palkattu tuottavaa työtä tekevä työvoima on jokaisen yrityksen tärkein voimavara joka tekee yritykselle aina sen positiivinen taloudellisen tuloksen.

        Tuo sinun palkattu työvoimasi ei tee mitään ellei yritys heille työtä järjestä ja tuo pomo on se joka valvoo miten hommanne hoidetaan.

        Ilman pomoja ja yrityksiä te olette pelkkä kerjäläislauma!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset toimi jos tiedät jonkun mafia ja sen veronkierron? Kun itse aloit siitä höpöttämään vaikkei aihe edes ollut mikään mafia.

        Olen toiminutkin, en ole koskaan moiseen sontakasaan kuin ay mafia asettanut mitään positiivisia odotuksia, vaan olen itse omaksi hyväkseni hoitanut asiat?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen toiminutkin, en ole koskaan moiseen sontakasaan kuin ay mafia asettanut mitään positiivisia odotuksia, vaan olen itse omaksi hyväkseni hoitanut asiat?

        No mitä viranomaiset sanoivat kun ilmoitit tietävästi mafian ja jotain veronkierrosta?

        Taisivat kohteliaasti ohjata sinut hoitoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä viranomaiset sanoivat kun ilmoitit tietävästi mafian ja jotain veronkierrosta?

        Taisivat kohteliaasti ohjata sinut hoitoon.

        Meillä on ollut liikaa sosialismia toimissamme. Orpo on jo alkanut hieman tuota sosialistinyrkkiä kutistamaan ainakin politiikan osalta, joten hyvään suuntaan mennään joskin mielestäni liian hitaasti!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Meillä on ollut liikaa sosialismia toimissamme. Orpo on jo alkanut hieman tuota sosialistinyrkkiä kutistamaan ainakin politiikan osalta, joten hyvään suuntaan mennään joskin mielestäni liian hitaasti!

        Kerro nyt mitä viranomaiset sanoi kun ilmoitit tietämistäsi mafioista ja veronkierroista. Onko kysymys sinulle liian vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt mitä viranomaiset sanoi kun ilmoitit tietämistäsi mafioista ja veronkierroista. Onko kysymys sinulle liian vaikea ymmärtää?

        Minulle se ei ole vaikeaa mutta sinulle näyttää olevan. Koko maailma näyttää olevan sinulle vaikea koska et ymmärrä mistä on kyse!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minulle se ei ole vaikeaa mutta sinulle näyttää olevan. Koko maailma näyttää olevan sinulle vaikea koska et ymmärrä mistä on kyse!

        Normaali länsimainen demokraattinen hyvinvointi maailma näyttää sinulle olevan todella vaikeaa, vaikka sen kustantaa sinun mielenterveyshoitosikin.

        Mutta kerro nyt mitä viranomaiset sanoi sinulle kun teit ilmoituksen tietämästäsi mafiasta ja veronkierroista.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali länsimainen demokraattinen hyvinvointi maailma näyttää sinulle olevan todella vaikeaa, vaikka sen kustantaa sinun mielenterveyshoitosikin.

        Mutta kerro nyt mitä viranomaiset sanoi sinulle kun teit ilmoituksen tietämästäsi mafiasta ja veronkierroista.

        Elän mainiosti demokraattisessa hyvinvoinnissa, ei mitään ongelmia vastoin kuin sinulla nähtävästi!

        Tuppaa vaan olemaan niin, ettei demokratia kelpaa vasemmistolle vaan hamutaan kansandemokratiaa eli oman puolueen diktatuuria!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä tiedän ay mafian, se on sosialistien kehittämä riisto mafia! Se ei vastaa vaatimustensa taloutta edistävistä vaikutuksista!

        Ja sen veronkierto on 100% luokkaa!

        Tiedätpä hyvinkin koska olet jäänyt kiinni työoikeuden rikoksista Ay liikkeen ansiosta.
        Nyt tämä kiilusilmä kokkare purkaa pahaa mieltään kun ottivat tikkarin suusta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätpä hyvinkin koska olet jäänyt kiinni työoikeuden rikoksista Ay liikkeen ansiosta.
        Nyt tämä kiilusilmä kokkare purkaa pahaa mieltään kun ottivat tikkarin suusta.

        Ala kirjoittamaan satukirjoja kun näyttää niin kiinnostavan sadut! Ay mafia on tollojen pesä, eivät saa mitään aikaan kuin kiristämällä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Elän mainiosti demokraattisessa hyvinvoinnissa, ei mitään ongelmia vastoin kuin sinulla nähtävästi!

        Tuppaa vaan olemaan niin, ettei demokratia kelpaa vasemmistolle vaan hamutaan kansandemokratiaa eli oman puolueen diktatuuria!

        Onko sinun vaikea ymmärtää mitä sinulta kysytään. Siis nuo mafiat ja veronkierrot sinun tunnettua hulluuttasi.


    • Anonyymi

      Ei ole todellakaan vaikea kenenkään käsittää mistä AY-vastaisuus johtuu!
      Syynä on viime keväiset poliittiset lakkoilut!!
      Sen vuoksi maahamme ei tule uusia yrityksiäkään, koska kuka nyt haluaa tulla maahan, jossa työväki saattaa laittaa rukkaset tiskiin täysin työehtosopimuksista ja työnantajista riippumattomista sysitä!! Ei sellaista riskiä kukaan halua ottaa!

      • Se on juuri noin mutta ei sosialistivasuri sitä näe, koska uhoaa voimansa tunnossa.


    • Anonyymi

      Ne oikeudet, joita persuduunareillakin on ja joista he nauttivat ovat AY-liikkeen
      aikaansaamat.

      • Anonyymi

        Ai! Onko persuista joku töissäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai! Onko persuista joku töissäkin?

        Tunnen yhden eläkeläispoliisin, on valtuustossakin. Sanoi että loikkaisi kokoomukseen jos olisi nuorempi, nyt lusii persuna kauden loppuun. Eli on töissä suunnilleen kerran kuukaudessa kun valtuusto kokoontuu.


      • Kuten jättimäinen työttömyyskin sadoin tuhansin työttömin! Siinä on todellinen ay mafian saavutus!

        Vanha totuushan on, jos et ansaitse, ei pidä nauttiakaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten jättimäinen työttömyyskin sadoin tuhansin työttömin! Siinä on todellinen ay mafian saavutus!

        Vanha totuushan on, jos et ansaitse, ei pidä nauttiakaan!

        Niin nykyinen hallitushan noita työttömiä on nyt saanut aikaiseksi paljon jos uutisointia on uskominen. Sinulla ehkä muuta tietoa?

        Eikös nykyinen hallitus kertonut luovansa 100 000 uutta työpaikkaa. Ja nyt heidän toimintansa noin 1.5 vuoden aikana saanut noin 100 000 uutta työtöntä.

        Ja voitko kertoa mitkä on nuo ainoastaan sinun päässäsi surisevat mafiat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nykyinen hallitushan noita työttömiä on nyt saanut aikaiseksi paljon jos uutisointia on uskominen. Sinulla ehkä muuta tietoa?

        Eikös nykyinen hallitus kertonut luovansa 100 000 uutta työpaikkaa. Ja nyt heidän toimintansa noin 1.5 vuoden aikana saanut noin 100 000 uutta työtöntä.

        Ja voitko kertoa mitkä on nuo ainoastaan sinun päässäsi surisevat mafiat?

        Ei hallitus vaan sairaat työehtosopimukset jotka eivät sopeudu kulloiseenkin työmarkkinatilanteeseen! Ne kun jättävät yrityksille irtisanomisen lähes ainoaksi keinoksi taantuman hoidossa! Pitää saada ideoitua joustavat työmarkkinat joissa työn kustannukset säätyvät markkinaehtoisesti! Siinä on ay mafialle mahdollisuus näyttää kyntensä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei hallitus vaan sairaat työehtosopimukset jotka eivät sopeudu kulloiseenkin työmarkkinatilanteeseen! Ne kun jättävät yrityksille irtisanomisen lähes ainoaksi keinoksi taantuman hoidossa! Pitää saada ideoitua joustavat työmarkkinat joissa työn kustannukset säätyvät markkinaehtoisesti! Siinä on ay mafialle mahdollisuus näyttää kyntensä!

        Nykyinen hallitus kertoi että luo 100 000 uutta työpaikkaa kun ei neuvottele diktatuurissaan mistään kuten ennen tehtiin hyvinvoinnin aikana. Hallitus päätti että se itänaapurin mukaan määrää ja sen mukaan edetään. Nyt siis kuitenkin saivat teoillaan ja uskottavuudellaan 100 000 uutta työtöntä.

        Mitkä sairaat työehtosopimukset? Ymmärrätkö miten yhteiskunta, yritykset, kotitaloudet ja koko systeemi toimii? Et ymmärrä, tuskin edes silloinkaan kun sinulta loppuisi hoito kun yhteiskunnan rahat ei enää riitä. Mutta älä huoli sinun kaltaiset saa Suomessa jatkossakin hoitoa kokkareista huolimatta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen hallitus kertoi että luo 100 000 uutta työpaikkaa kun ei neuvottele diktatuurissaan mistään kuten ennen tehtiin hyvinvoinnin aikana. Hallitus päätti että se itänaapurin mukaan määrää ja sen mukaan edetään. Nyt siis kuitenkin saivat teoillaan ja uskottavuudellaan 100 000 uutta työtöntä.

        Mitkä sairaat työehtosopimukset? Ymmärrätkö miten yhteiskunta, yritykset, kotitaloudet ja koko systeemi toimii? Et ymmärrä, tuskin edes silloinkaan kun sinulta loppuisi hoito kun yhteiskunnan rahat ei enää riitä. Mutta älä huoli sinun kaltaiset saa Suomessa jatkossakin hoitoa kokkareista huolimatta.

        Ei hallitus luo työpaikkoja, kai sinä sen ymmärrät! Hallitus luo mahdollisuuksia perustaa yrityksiä jotka luovat työpaikkoja joskin vasemmiston taistelujärjestö ay mafia pyrkii sitä estämään, koska rakastaa työttömien armeijaa!

        Kas kun työehtosopimukset vaativat vain työnantajalta vaan eivät työntekijältä. Palkkaa pitäisi maksaa ajan eikä työn tuloksen perusteella mikä on pääosissa tuottavaa työtä todellinen todellista sairautta. Palkkaa kun pitäisi maksaa työn tuottavuuden mukaan ei sen mukaan kauanko siinä työssään kuhnii!

        Palkan määreessä pitäisi myös ilmoittaa se paljonko se todella on kokonaisuudessaan mukaan luettuna lomapalkat ynnä muut kulut joita työnantajalle työntekijästä lankeaa! Vasta tuo antaisi todellisen kuvan siitä mitä työ maksaa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei hallitus luo työpaikkoja, kai sinä sen ymmärrät! Hallitus luo mahdollisuuksia perustaa yrityksiä jotka luovat työpaikkoja joskin vasemmiston taistelujärjestö ay mafia pyrkii sitä estämään, koska rakastaa työttömien armeijaa!

        Kas kun työehtosopimukset vaativat vain työnantajalta vaan eivät työntekijältä. Palkkaa pitäisi maksaa ajan eikä työn tuloksen perusteella mikä on pääosissa tuottavaa työtä todellinen todellista sairautta. Palkkaa kun pitäisi maksaa työn tuottavuuden mukaan ei sen mukaan kauanko siinä työssään kuhnii!

        Palkan määreessä pitäisi myös ilmoittaa se paljonko se todella on kokonaisuudessaan mukaan luettuna lomapalkat ynnä muut kulut joita työnantajalle työntekijästä lankeaa! Vasta tuo antaisi todellisen kuvan siitä mitä työ maksaa!

        "Ei hallitus luo työpaikkoja"

        Nykyinen hallitus toissa keväänä noin väitti. Nyt vaan heidän toimet on vähentää avoimia työpaikkoja ja saaneet jotain 50 000-100 000 uutta työtöntä aikaan, vaikka väittivät luovansa 100 000 uutta työpaikkaa.

        Onko sinulla vaikeuksia asioiden seuraamisessa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei hallitus luo työpaikkoja, kai sinä sen ymmärrät! Hallitus luo mahdollisuuksia perustaa yrityksiä jotka luovat työpaikkoja joskin vasemmiston taistelujärjestö ay mafia pyrkii sitä estämään, koska rakastaa työttömien armeijaa!

        Kas kun työehtosopimukset vaativat vain työnantajalta vaan eivät työntekijältä. Palkkaa pitäisi maksaa ajan eikä työn tuloksen perusteella mikä on pääosissa tuottavaa työtä todellinen todellista sairautta. Palkkaa kun pitäisi maksaa työn tuottavuuden mukaan ei sen mukaan kauanko siinä työssään kuhnii!

        Palkan määreessä pitäisi myös ilmoittaa se paljonko se todella on kokonaisuudessaan mukaan luettuna lomapalkat ynnä muut kulut joita työnantajalle työntekijästä lankeaa! Vasta tuo antaisi todellisen kuvan siitä mitä työ maksaa!

        Eikä vanhoja kannata palkata kun ovat tietävinään kaiken mutta työteho on heikompi kuin nuorilla. Nuori työvoima ulkomailta on tervetullutta kun edellytykset täyttyvät. Parhaimmille kannattaa yrityksen järjestää kieliopintojakin jos muut tahot eivät sitä ymmärrä tehdä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei hallitus luo työpaikkoja"

        Nykyinen hallitus toissa keväänä noin väitti. Nyt vaan heidän toimet on vähentää avoimia työpaikkoja ja saaneet jotain 50 000-100 000 uutta työtöntä aikaan, vaikka väittivät luovansa 100 000 uutta työpaikkaa.

        Onko sinulla vaikeuksia asioiden seuraamisessa?

        Kerropa nyt missä sananmuodossa tuo lupaus, jonka olet väärin ymmärtänyt, annettiin!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerropa nyt missä sananmuodossa tuo lupaus, jonka olet väärin ymmärtänyt, annettiin!

        Röh röh. Lyyli antaa minulle ruokaa KVIIIK !


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Röh röh. Lyyli antaa minulle ruokaa KVIIIK !

        Sinähän se Lyyli olet nikistäsi päätellen vaikka häntä onkin kippurassa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerropa nyt missä sananmuodossa tuo lupaus, jonka olet väärin ymmärtänyt, annettiin!

        No juu. Kaikkihan ymmärsi että oikeasti työttömyys kasvaa ja avoimet työpaikat häviää, kuten kävikin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu. Kaikkihan ymmärsi että oikeasti työttömyys kasvaa ja avoimet työpaikat häviää, kuten kävikin.

        Et tuonut sananmuotoa julki, joten myönnät itsekin olleesi väärässä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et tuonut sananmuotoa julki, joten myönnät itsekin olleesi väärässä!

        No miten siis kävi kuten nähdään. Sinä sekopäinen pohdit sanamuotojasi etkä näe todellisuutta. Herää nyt todellisuuteen. Ilmeisesti et ole kovin mukava hoidettava ja lähiomainen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Asiahan ei täysin pidä paikkaansa. Persut ovat MYÖS yrittäjämielisiä. Palkansaaja ei aina täysin ymmärrä palkanmaksajan ongelmia. Saavutetun edun pysyvyys on kiinni palkanmaksajan maksukyvystä. Maksukyky voi suhdanteista riippuen muuttua. Ihan oikeasti vasemmisto. Ei ole aina helppoa olla palkanmaksaja, vaikka se siltä tuntuisi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Moni yrittäjäpersu valvoo öitään miettien, miten saavutetut edut saisi täytettyä :/


    • Anonyymi
      UUSI

      Hallitus tekee työttömyyttä oikein urakalla jokaisessa uutislähetyksessä luetellaan uusista tuhansien työpaikkojen menetyksistä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kun vientivetoinen palkkamalli astuu voimaan, naisen €uro tippuu nykyisestä noin 80 sentistä alle 50 senttiin, jolloin ostovoima heikkenee.

        Ilman ostovoimaa ei ole kasvua.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe