Vaalilupaukset

Anonyymi-ap

Kunnallisvaalit lähestyy.
Kuka lupaa nyt haalia mäntsälään 50 lapsiperhettä kun ei kolmessa vuodessa ole saatu tänne poismuuttavien tilalle.

7

365

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Maksajia tänne tarvitaan.

• Anonyymi00003

Miksi ihmeessä lapsiperheitä pitäisi haalia? Vie verovaroja aivan älyttömästi.

• Anonyymi00004

Mäntsälään kuntaan tarvitaan vähemmän niitä, jotka vie verovaroja , vähemmän siis viranhaltioita ja päätöksentekijöitä. Vähemmän myös tukien varassa eläviä, ei todellakaan mitään lapsiperheitä jos vanhemmat ei ole töissä.

• Anonyymi00005

Päättäjillä ei ole mitään vastuuta omista päätöksistään, sinne äänestetään todella tietämätöntä sakkia, joilla ei ole mitään käsitystä miten kunnan asioista pitäisi päättää tai äänestää. Kyseessä on kuntalaisten maksamia veroeuroja, joita surutta tuhlataan. Hyvä esimerkki nuo kunnan polkupyörät asemalla. Päätetään täysin vailla järkeä olevia päätöksiä joiden seurauksena on kyliltä lähtenyt työnantajia pois. Tehdään älyttömiä ratkaisuja niin koulujen kuin liikuntapaikkojen osalta sekä haalitaan kuntaan päihdeongelmaiset kaikenlisäksi.

• Anonyymi00006

Keskusta olisi kiva saada kauniiksi, pois ne rakennuslupakelvottomat liiketilat (millä saaneet olla näinkin kauan), huumevieroitus pois terveyskeskuksesta, non stop minibussi asema keskusta, uimahalli. Siinähän ne.

• Anonyymi00007

Maahanmuuttajat minimiin, kunta on tehtävä houkuteltavaksi oikeille veronmaksajille, ei niille ketkä syö kunnan varoja. Julkinen liikenne paremmaksi, keskustaan liikkeitä, pois ne vinoparkit siitä ja S-marketin edestä pois ne autot jotka on sen uuden kerrostalon asukkaiden. Typerää rakentaa talo keskustaan liian vähällä parkkitilalla.

• Anonyymi00008

Kunnan virkojen vähentäminen. Terkkarista päihdeyksikkö pois, uimahalli, teineille kunnon paikka, niin ei tarvitse muiden paikkoja hajoittaa. Kylät elinvoimaisiksi, eli yrityksiä kylille. Johan siinä olisi työmaata. Ja ne vanhat jäärät veke, uutta verta tilalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1845
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1318
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      706
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      542
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42