Lapseni kaverin vanhempi yritti päästä punttisalin käyttäjäksi. Ohjeita ja rekisteröintiä ei pysty tehdä kuin englanniksi . Hulluksi on Kauhavan kaupungin touhu mennyt. Ulkolaisten persettä nuollaan niin ettei Suomessa pärjää enää suomen kielellä. Suomi on vielä virallinen kieli suomessa. Suomessa pitäisi saada palvelua suomenkielellä.
Verot vielä vissihin kaupungille kelpaa?
Tenavienko pitää mennä vielä armeijaan ja puolustaa maata joka ei arvosta asukkaitaan ja meidän erikoista ja kaunista kieltämme.
Ulkomaalaasten ehdoilla punttisalillekin
7
878
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sali on kyseessä?
- Anonyymi
Sitten heräsin. Päästin kissin pihalle ja keitin kaffit.
- Anonyymi
Kauhava sais lakkauttaa kaikki kuntosalit. Ei missään Suomen kunnassa ole rakennettu ilmaisia kuntosaleja joka puolelle kuntaa.
- Anonyymi
Niin niin mutta mikä on tuon kuntosalin nimi ja sijainti?
- Anonyymi
Poislukien Ylihärmä, kun ei hallituksen hiekkalaatikkopoliitikoille ilmainen raha kelvannut
- Anonyymi
No onhan tämä ny menny ihan pelleilyksi kaikin puolin.
Virsistäkin pitää maksaa sakkoja ulkomaalaiselle lapselle
Mutta se ei haittaa jos opettaa suomenkielellä kiroilemaan. - Anonyymi
Tai viettämään noita juhlaa.
Jeesus nimi niin vaarallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966