TRUMP UUPUI!!!

Anonyymi-ap

24

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhainkotiin joutaa!

    • Anonyymi

      Trumppi on valinnut tyylin, joka on omiaan peittämään henkisen toimintakyvyn pettämisen: hän puhuu mitä sattuu, ei pysy faktoissa ja on käyttäytymisessään ennustamaton. Sen alle jää piiloon helposti se, jos se ei olekkaan enää valittu tyyli, vaan hän ei kerta kaikkiaan pysty muuhun, kun keskittymiskyky pettää, ajatus harhailee ja impulssikontrolli katoaa.

      • Anonyymi

        Demented makes America great again?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kenen etu on se, että USA:n, Suomen tärkeimmän liittolaisen ja ydinasevaltion johtoon tulee harhainen ja dementoitunut vanhus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen etu on se, että USA:n, Suomen tärkeimmän liittolaisen ja ydinasevaltion johtoon tulee harhainen ja dementoitunut vanhus?

        Justhan siitä päästään eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justhan siitä päästään eroon.

        haista nyt vittu.. trump on USA:n parhaiten pihalla oleva oranssi lumiukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haista nyt vittu.. trump on USA:n parhaiten pihalla oleva oranssi lumiukko

        Ei vassareiden valheet ja höpöpuheet kiinnosta enää ketään.


    • Anonyymi

      Miten kestäisi presidentinviran paineen, joka moninkertaistaa vanhenemisnopeuden.

      Obamakin oli ennen presidentinvirkaa nuori jätkä, mutta viran lopussa harmaantunut ukko. Muutos presidenteillä on yleisestikin kovempi kuin neljä vuotta muuten antaisi odottaa.

      https://www.goodhousekeeping.com/life/career/g3918/presidents-before-and-after-office/

    • Anonyymi

      Sen tönkköä tanssahtelua ja naamansa vääntelyä katsellessa ei voi kun tuntea syvää myötähäpeää.

    • Anonyymi

      Vähemmästäkin uupuu kun koko päivän kun pastoi mc donaldsissa kissaburgereitaan.

      • Anonyymi

        Trump oli "töissä" n. 20 minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump oli "töissä" n. 20 minuuttia.

        No kyllä siinä jo pari kissabureria kerkesi tekemään pitää kuitenkin muistaa että meidän donnie vaari eläkeläinen on jo 78v.


    • Anonyymi

      Hyvinhän tuo jaksaa

    • Anonyymi

      Trump on hapantunut nopeasti. Että nyt vain eläkkeelle ja tohvelit jalkaan. Hetken ehtii nauttia elämästä.

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Hänellä on tärkeää tehtävää vielä ihmiskunnan hyväksi.

        Hän tulee vaatimaan sen että natomaat laittavat puolustuksen kuntoon eivätkä vain siipeile mukana. Elleivät ne laita, hän vähentää tukea niille jotka eivät hoida puolustusta kuntoon.

        Tämä on oikein hyvä asia. Se auttaa Suomenkin tilannetta.


    • Anonyymi

      Trumpista tulee USA:n Kekkonen.
      "Misssä minä olen?"
      "Missä äiti on?"

      • Anonyymi

        Kumma juttu...vaikka UKK kävi teräviä keskusteluja Svinhufvudin kanssa.


      • Anonyymi

        ”Kamalassa talossa”.


    • Anonyymi

      Trumpista ei voi kukaan tietää.. Tuskin edes Putin tietää, vaikka hän on Donin paras ystävä..

      Onko silti niin että harhainen dementia-Trump on mailman paras tae maailmanrauhalle?

    • Anonyymi

      Juu kannattaa aina uskoa kaikkeen, mikä lukee internetissä :D Heikon antiikkikalustolla sotivan Venäjänkin piti olla lyöty 10-20 päivässä "asiantuntijalausuntojen" mukaan :D

      • Anonyymi

        Juu valdemir pieni jo 3 päivän operaatio kiovaan joka saa nauraa? hahahah buahahaha.


    • Anonyymi

      Mutta kun on jääräpää ja itsekeskeinen, niin ei voi itse tunnustaa asiaa ja luovuttaa. Kansa se on vastuussa ja tyhmää, jos äänestää seniilin kukon presidentiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe