TRUMP UUPUI!!!

Anonyymi-ap

24

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhainkotiin joutaa!

    • Anonyymi

      Trumppi on valinnut tyylin, joka on omiaan peittämään henkisen toimintakyvyn pettämisen: hän puhuu mitä sattuu, ei pysy faktoissa ja on käyttäytymisessään ennustamaton. Sen alle jää piiloon helposti se, jos se ei olekkaan enää valittu tyyli, vaan hän ei kerta kaikkiaan pysty muuhun, kun keskittymiskyky pettää, ajatus harhailee ja impulssikontrolli katoaa.

      • Anonyymi

        Demented makes America great again?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kenen etu on se, että USA:n, Suomen tärkeimmän liittolaisen ja ydinasevaltion johtoon tulee harhainen ja dementoitunut vanhus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen etu on se, että USA:n, Suomen tärkeimmän liittolaisen ja ydinasevaltion johtoon tulee harhainen ja dementoitunut vanhus?

        Justhan siitä päästään eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justhan siitä päästään eroon.

        haista nyt vittu.. trump on USA:n parhaiten pihalla oleva oranssi lumiukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haista nyt vittu.. trump on USA:n parhaiten pihalla oleva oranssi lumiukko

        Ei vassareiden valheet ja höpöpuheet kiinnosta enää ketään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sen tönkköä tanssahtelua ja naamansa vääntelyä katsellessa ei voi kun tuntea syvää myötähäpeää.

    • Anonyymi

      Vähemmästäkin uupuu kun koko päivän kun pastoi mc donaldsissa kissaburgereitaan.

      • Anonyymi

        Trump oli "töissä" n. 20 minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump oli "töissä" n. 20 minuuttia.

        No kyllä siinä jo pari kissabureria kerkesi tekemään pitää kuitenkin muistaa että meidän donnie vaari eläkeläinen on jo 78v.


    • Anonyymi

      Hyvinhän tuo jaksaa

    • Anonyymi

      Trump on hapantunut nopeasti. Että nyt vain eläkkeelle ja tohvelit jalkaan. Hetken ehtii nauttia elämästä.

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Hänellä on tärkeää tehtävää vielä ihmiskunnan hyväksi.

        Hän tulee vaatimaan sen että natomaat laittavat puolustuksen kuntoon eivätkä vain siipeile mukana. Elleivät ne laita, hän vähentää tukea niille jotka eivät hoida puolustusta kuntoon.

        Tämä on oikein hyvä asia. Se auttaa Suomenkin tilannetta.


    • Anonyymi

      Trumpista tulee USA:n Kekkonen.
      "Misssä minä olen?"
      "Missä äiti on?"

      • Anonyymi

        Kumma juttu...vaikka UKK kävi teräviä keskusteluja Svinhufvudin kanssa.


      • Anonyymi

        ”Kamalassa talossa”.


    • Anonyymi

      Trumpista ei voi kukaan tietää.. Tuskin edes Putin tietää, vaikka hän on Donin paras ystävä..

      Onko silti niin että harhainen dementia-Trump on mailman paras tae maailmanrauhalle?

    • Anonyymi

      Juu kannattaa aina uskoa kaikkeen, mikä lukee internetissä :D Heikon antiikkikalustolla sotivan Venäjänkin piti olla lyöty 10-20 päivässä "asiantuntijalausuntojen" mukaan :D

      • Anonyymi

        Juu valdemir pieni jo 3 päivän operaatio kiovaan joka saa nauraa? hahahah buahahaha.


    • Anonyymi

      Mutta kun on jääräpää ja itsekeskeinen, niin ei voi itse tunnustaa asiaa ja luovuttaa. Kansa se on vastuussa ja tyhmää, jos äänestää seniilin kukon presidentiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1978
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1399
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      101
      1324
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1229
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      65
      1017
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      979
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe