Oletko jo lopettanut?

Anonyymi-ap

Oletko sinä jo lopettanut lapsellisen omaan napaan tuijottelun?

10

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun Halla-aho ryhtyi johtamaan Liikettä, me kaikki aloimme puhaltamaan yhteiseen hiileen.

• Anonyymi

Kun Vietnamin venepakolaiset saapuivat, puhalsimme samalla myös yhteiseen Chileen.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä on mennyt yhteiseen hiileen kusemiseksi, Soini takaisin!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joo, kyllä.

• Anonyymi

Varjele vakainen luoja, kaitse kaunoinen Jumala. Ettei pois tulisi, emo lapsenlapsi emon laukeaisi. Luojan luomalta luvulta, Jumalan sukeamalta. (ääni ja Kalevala kädessä kohoaa) Ukko julkinen Jumala, itse taatto taivahinen. Tuo mulle tulinen turkki päälleni panuinen paita jonka suojasta sotisin ja takoa tappeleisin. Ettei multa pää pahoin menisi, eikä tukka turhiin tulisi. Raudan kirkkahan kisassa, kären tuiman tutkaimessa.

• Anonyymi

Otti neljä (4) muiden maksamaa tuoppia Nalle-Bupissa, sai lesboilta turpaan ja piti taluttaa pois. Silloin tuli katseltua omaa napaa.

• Anonyymi

Nouskoon myrsky valloilleen!

• Anonyymi
      UUSI

Jee!

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti tietty henkilö on sen lopettanut, vaikka ei sillä ole mitään merkitystä siihen, että pitäsin hänestä, koska en voi sietää häntä ja sitä miten hän toimi useamman vuoden ajan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe