Voiko ulosotossa olevista veloista neuvotella velkojan kanssa akordin, ohi ulosotto viranomaisen ?
Olen saamassa pienen perinnön ja ajattelin, että voiko noin saada jotain hyötyä itselleen.
Velkojat tarjoavat akordeja tiheään.
Sit kun puhutaan velkojen vanhenemisesta, niin eikö velkoja voi aina vain uudestaan nostaa velan passiiviperinnästä aktiiviseksi, niin nollautuuko silloin vanhenemisen laskuri.
Tai nollautuuko se, kun velkojat myyvät vela toiselle perintäyritykselle.
Akordi eli velkojen osittainen anteeksiantaminen
Anonyymi-ap
2
499
Vastaukset 2
- Anonyymi
Voit tehdä akordin ihan vapaasti, jos hyväksyvät tai tekevät vastatarjouksen ja päätät maksaa niin maksun jälkeen velkoja ottaa velan uosta pois. Mahdolliset taulukkomaksut pitää silti maksaa.
Velat vanhenee erääntymispäivästä tai velkomustuomion päivästä lopullisesti 15-20v - Anonyymi
Jos pankki tekee esityksen niin se haluaa päästä asiakkaasta eroon. On aivan sata varma ettet tule saamaan velkaa enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493