🎚️🩸❣️
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.”🩸
Jeesuksen veri vuodatettiin syntisten takia, jotta meillä olisi iankaikkinen elämä❣️
JEESUKSEN VEREN KAUTTA!
55
291
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen veri meni maahan sotilaiden tallalttavaksi. Ei siellä Golgatalla sitä verta enää ole.
Raamatun mukaa synnit saadaan anteeksi kasteessa ja ehtoollisessa, jossa Jeesuksen kuolema eli sovintoveren osallisuus on läsnä.- Anonyymi
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Et kai sinä luulekaan, että jokaisen uskovan pitäisi hakea Golgatalta Jeesuksen verta puhdistaakseen itsensä??? Et voi olla niin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinä luulekaan, että jokaisen uskovan pitäisi hakea Golgatalta Jeesuksen verta puhdistaakseen itsensä??? Et voi olla niin…
” Ei siellä Golgatalla sitä verta enää ole.”
🤣
- Anonyymi
"kautta" ja kautta....milloin uskon kautta, milloin veren kautta..nimesi kautta, tunnustekojen kautta, ihmeiden kautta...
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Kiero eksytys, kuten "teosofia", joka käyttää juuri tuota "kautta" eksytystä taitavasti.
Yksi esimerkki.
Jeesus sanoi: Ei kukaan voi tulla Isän tykö, muuten kuin MINUN kauttani.
Teosofit muuttavat sen muotoon. Ei kukaan voi tulla Isän tykö muuten kuin minuuden muutoksen kautta. Siinä käytetään viittausta kreikankielen sanaan "metanoia" ihmisen oma mielenmuutos heidän mukaan pelastaa ihmisen.- Anonyymi
Joh. 10:9
Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.Jeesus sanookin: Tule sellaisena kuin olet. Kaikki me olemme syntisiä.
Ei ihmisen tarvitse muuttua miksikään muuksi kelvatakseen Jeesukselle.
Päinvastoin. Jokainen istutus, mikä ei ole Taivaallisen Isän istuttama, on juurinensa revittävä pois. Ja joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei ole sovelian Jeesuksen seuraajaksi.
Ihmisen oma usko on vain este ja tulppa Jeesuksen antaman uskon Hengen eli Totuuden Hengen lahjan saamiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanookin: Tule sellaisena kuin olet. Kaikki me olemme syntisiä.
Ei ihmisen tarvitse muuttua miksikään muuksi kelvatakseen Jeesukselle.
Päinvastoin. Jokainen istutus, mikä ei ole Taivaallisen Isän istuttama, on juurinensa revittävä pois. Ja joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei ole sovelian Jeesuksen seuraajaksi.
Ihmisen oma usko on vain este ja tulppa Jeesuksen antaman uskon Hengen eli Totuuden Hengen lahjan saamiselle.Jumala on Henki.
Oikea usko onkin Henki meissä asuvaisena.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. - Anonyymi
Nytkö pitää teosofiakin tähän sotkea? Huh huh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.Aamen! Selvää sanaa ilman tulkinnanvaraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on Henki.
Oikea usko onkin Henki meissä asuvaisena.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.Hengen hedelmä ei ole valhe, Teuvo, jota sinä harjoitat määrätietoisesti.
- Anonyymi
On taas pakissa vanhaa verta.
- Anonyymi
No voi! Pese se pakkisi!
- Anonyymi
No on veriset jutut näin sotaa käyvässä Euroopassa, yök sentään
- Anonyymi
Hullutustahan se onkin Raamatun mukaan tämä Jeesuksen ristinkuolema. Ymmärrän kyllä, ettei se voi millään aueta, ennen kuin sydämenne avautuu Jeesukselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullutustahan se onkin Raamatun mukaan tämä Jeesuksen ristinkuolema. Ymmärrän kyllä, ettei se voi millään aueta, ennen kuin sydämenne avautuu Jeesukselle.
Paavali sekoili epäpyhien hurmoshenkien voimasta Korintossa ihan perusteellisesti.
Puhui sekavia glossolalioita.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali sekoili epäpyhien hurmoshenkien voimasta Korintossa ihan perusteellisesti.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Paavali on itse itsensä apostoliksi julistanut epäluotettava tyyppi.
Kannattaa lukea muita Raamatun tekstejä ja Jeesuksen opetuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Sinä olet tietämätön ja vakaantumaton, varmaankin nuori henkilö, joka et vielä voi tietää näitä asioita. Toivottavasti nämä vielä avautuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali on itse itsensä apostoliksi julistanut epäluotettava tyyppi.
Kannattaa lukea muita Raamatun tekstejä ja Jeesuksen opetuksia.Pietari piti kaltaisiasi tietämättömänä ja vakaantumattomana. Siksi et voi ymmärtää ja vääntelee Kirjoituksia. No, kunhan sinulle ikää karttuu ja kasvat ihmisenä, niin sinullekin asiat kirkastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari piti kaltaisiasi tietämättömänä ja vakaantumattomana. Siksi et voi ymmärtää ja vääntelee Kirjoituksia. No, kunhan sinulle ikää karttuu ja kasvat ihmisenä, niin sinullekin asiat kirkastuu.
Pietari oli ailahtelevainen luonne, jota Paavali pyöritteli miten tahtoi. Molemmat kokivat pahan äkkikuoleman Roomassa.
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Teuvo pääsi taas mieliaiheeseensa, eli Paavalin solvaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari oli ailahtelevainen luonne, jota Paavali pyöritteli miten tahtoi. Molemmat kokivat pahan äkkikuoleman Roomassa.
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"Jokainen ihminen on vajavainen. Sinäkin olet HYVIN vajavainen.
Minäkin olen vajavainen ja siksi tarvitsen Jeesuksen armoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"Sinä oikein harjoitat tällä palstalla vihaa, joka kohdistuu enimmäkseen apostoli Paavaliin, jonka Jeesus pelasti ja lähetti evankeliumin työhön, mutta suuret viharyöpyt sinä heität myös Jeesukseen uskovien päälle. Lisäksi sinä halveksit apostoli Pietaria.
Sinä teet tätä vihatyötä ( vihapuheita ) määrätietoisesti päivittäin.
Se ei ole Jumalan palvelemista todellakaan, kun herjaat ja valehtelet räikeästi ja vääristelet Sanaa.
Teet tuota kaikkea pahaa Perkeleen lähettämänä ja joudut tekemään pahuudestasi tiliä Jumalalle hyvin pian! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oikein harjoitat tällä palstalla vihaa, joka kohdistuu enimmäkseen apostoli Paavaliin, jonka Jeesus pelasti ja lähetti evankeliumin työhön, mutta suuret viharyöpyt sinä heität myös Jeesukseen uskovien päälle. Lisäksi sinä halveksit apostoli Pietaria.
Sinä teet tätä vihatyötä ( vihapuheita ) määrätietoisesti päivittäin.
Se ei ole Jumalan palvelemista todellakaan, kun herjaat ja valehtelet räikeästi ja vääristelet Sanaa.
Teet tuota kaikkea pahaa Perkeleen lähettämänä ja joudut tekemään pahuudestasi tiliä Jumalalle hyvin pian!Älä koordinoi omaa joutavanpäiväistä valheellista touhuasi, meihin rehellisiin aidosti uskoviin ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä koordinoi omaa joutavanpäiväistä valheellista touhuasi, meihin rehellisiin aidosti uskoviin ihmisiin.
Niinpä! Eräät teeskentelevät uskovaiset pitää Jumalanaan Paavalia, murhamiestä, patologista valehtelijaa, naisten vihaajaa ym. Sopii vain ihmetellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemessä on juuri näitä potilaita, joille tällaiset jutut ovat avautuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Onko sinun mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen, jota koka päivä harjoitat, Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa. Totuus avautuu niille, joiden sydän avautuu Jeesukselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali on itse itsensä apostoliksi julistanut epäluotettava tyyppi.
Kannattaa lukea muita Raamatun tekstejä ja Jeesuksen opetuksia.Jeesus Kristus pelasti Paavalin ja lähetti palvelukseensa. 🎚️🩸😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"Aikanaan joudut tilille sanoistasi Jumalan tuomioistuimen eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
Tämä on Sunin yksi järkyttävimmistä pohjanoteerauksista. Ja tämä luonnehdintani on lievä ilmaisu Sunin tuotoksesta.
JÄRKYTTÄVÄÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
Tämä on Sunin yksi järkyttävimmistä pohjanoteerauksista. Ja tämä luonnehdintani on lievä ilmaisu Sunin tuotoksesta.
JÄRKYTTÄVÄÄ!Otat jotain rauhoittavaa, ja lepäilet tämän päivän, niin jospa toipuisit "JÄRKYTYKSESTÄSI?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ihminen on vajavainen. Sinäkin olet HYVIN vajavainen.
Minäkin olen vajavainen ja siksi tarvitsen Jeesuksen armoa.Pitää paikkansa. Me kaikki tarvitsemme Jumalan armoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari piti kaltaisiasi tietämättömänä ja vakaantumattomana. Siksi et voi ymmärtää ja vääntelee Kirjoituksia. No, kunhan sinulle ikää karttuu ja kasvat ihmisenä, niin sinullekin asiat kirkastuu.
Pitää paikkansa. Ja Pietari oli lopulta Jeesuksen luottomies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat jotain rauhoittavaa, ja lepäilet tämän päivän, niin jospa toipuisit "JÄRKYTYKSESTÄSI?"
Kanfertin tippojahan ne mummut otti ennen, kun ne oli jostain JÄRKYTTYNEITÄ.❣️🎚️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo pääsi taas mieliaiheeseensa, eli Paavalin solvaamiseen.
Addiktio se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä avautumisessa saattaa mennä henki.
- Anonyymi
Paavali hajotti ja repi seurakuntia, vain osa seurasi Paavalin opetuksia. Ei suinkaan kaikki.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]- Anonyymi
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. - Anonyymi
Paavali perusti lukuisia seurakuntia Sanalla ja Pyhässä Hengessä. Hänen toimintansa kautta pelastui monia, jotka löysivät Jeesuksen Kristuksen elämäänsä. Jumalan armo oli hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.Niinpä! Paavali oli Jeesuksen puolella. 😁
”Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.”
2 Kor 4:5
- Anonyymi
Paavalin seuraajille ja opeille ei ole mitään peruskiveä eikä porttia Uudessa Jerusalemissa.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]- Anonyymi
Oikeita Karitsan APOSTOLIN VIRKOJA on vain 12 kpl.
Paavali ei kulkenut Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia.
Paavali ei ollut kelvollinen siihen virkaan.
Apt.1
21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja APOSTOLIN VIRKAAN, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon. - Anonyymi
Paavali johdatti uskovat Jeesuksen Kristuksen yhteyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali johdatti uskovat Jeesuksen Kristuksen yhteyteen.
Pitää paikkansa!
”Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.”
- Anonyymi
Teosofien lentävä lause onkin: Ei kukaan tule Isän luokse kuin minän muutoksen kautta.
Tarjolle tuodaan psykologien vaihtoehto pelastuksen perusteeksi.- Anonyymi
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tuleman lahkon uskoon.
- Anonyymi
Ihmisten kaatamiseen selälleen lahkoissa käytetään kundaliinia, reikiä ja mesmerismitekniikkaa....Hindut käyttää heidän kaatotekniikasta nimeä "shaktipat".
- Anonyymi
Mesmerismi on Saksalaisen lääkärin Franz Mesmerin kehittämä vanha suggestiota hyväksi käyttävä ihmisen kaatotekniikka, jota kuuluisat evankelistat käyttävät vaikka siihen liittyy paljon ongelmia.
- Anonyymi
Ylivainion käyttämä kaatotekniikka nopea tönäisy ihmisen otsaan vastaa Hindujen shaktipat-tekniikkaa.
Ihmisen otsassa on erilaisten voimien, henkien ja energioiden kulkupaikka ns. kolmas silmä, jota siinä tekniikassa käytetään hyväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivainion käyttämä kaatotekniikka nopea tönäisy ihmisen otsaan vastaa Hindujen shaktipat-tekniikkaa.
Ihmisen otsassa on erilaisten voimien, henkien ja energioiden kulkupaikka ns. kolmas silmä, jota siinä tekniikassa käytetään hyväksi.Kirlian-menetelmällä on pystytty kuvaamaan ihmisen käsistä lähteviä energiavirtoja, jotka voivat olla useiden metrien pituisia.
Epämääräisten lahkokaatajien käsien alle ei pidä mennä mitään siunauksia tavoittelemaan, eikä omia käsiään pidä heidän päälleen ojennella.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
- Anonyymi
Mitäs nämä jeesustelijat on muita kuin lahkolaisia?
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Kunnia on Jumalan!
- Anonyymi
Saunatonttu kiittää.
- Anonyymi
Mitä Jeesus sanoi, kun kulki SPR:n Veripalvelun ohi?
"Kannatan, mutta itse en enää tuonne mene. Se on puolestani täytetty. Sain pinssin jo ensimmäisellä kerralla."- Anonyymi
SPR käyttää oikeaa verta eikä mitään, viinin litkua, "sovitusverta"
- Anonyymi
Jumalan ikuinen evankeliumi❣️
- Anonyymi
Eli Saunatontun.
- Anonyymi
Eikö tämä verellä hölvääminen riitä?
Raamatun onnettomat tarinat olivat lasten iltasatuja aikoinaan.
Ei ole ihme, että mielenvikaisia ja pelokkaita ihmisiä eli onnettoman elämän. Ei onnea ja iloa heille suotu.- Anonyymi
Nythän onneksi kouluissakin on kristinuskon pakkosyöttöä alettu rajoittamaan.
Hyvä juttu, joka olisi pitänyt tehdä jo kymmeniä vuosia sitten. Aiemminhan melkein kaikki opettajat oli lestadiolaisia, ainakin täällä Pohjois-Suomessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982