Ihania nämä suklaasilmäiset muusikot. Epäillään vauvan pahoinpitelystä.
Jesseä epäillään vauvan pahoinpitelystä
14
367
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasi lapsi otettu huostaan.
- Anonyymi
Toivottavasti. Häntä siis epäillään törkeästä pahoinpitelystä. Instassaan yritti selitellä mustaa valkoiseksi, mutta ihan turhaan ei epäillä, jos lapsen vammat ovat sellaiset, että joku on ne aiheuttanut. Parikuinen vauva-parka 😢.
- Anonyymi
Odotellaan vasemmistonaisten syytöksiä poliisin rasismista.
- Anonyymi
Paskaa puhuu jätkä ja selittelee. Tosin harva vanhempi mitään myöntää vaan valehtelee silmät kirkkaina. Jos joskus tästä saa tuomion, niin todella toivon että muusikon ura loppuu siihen. En halua nähdä tätä jätkää enää missään.
- Anonyymi
Kyllä sen ura siihen loppuu. Lasten pahoinpitelijät ovat pohjasakkaa. Tässä vielä mukana ihan pikkuinen vauva, puolustuskyvytön raukkaparka.
- Anonyymi
Toivottavasti paskianen saa syövän.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Jos oikeus ei toteudu, niin karma hoitaa, takuulla.
- Anonyymi
Vihervassarit ovat riemuissaan.
- Anonyymi
Oli miten oli, ei sentään kenellekään pidä syöpää toivoa, vaikka kuinka sairas mielin kommentoijalla olisi! Itse hän tulee vastaamaan syytöksistään, mikäli niitä loppupeleissä löytyy.
- Anonyymi
Kuka tää Jesse on? Joku muusikko?
- Anonyymi
Ei kai Markin?
- Anonyymi
Antaisivat lapsen adoptioon, jos hermot eivät kestä.
Ottajia kyllä olisi. Parempi niin, kuin räjähtää....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984