joku muu taho joka jakaa posteja,ei posti.Niin taas muistutuslasku kadonneesta laskusta.Mihin ihmeeseen jakaja heittää noita laskuja.Tärkeät kirjeet näyttää kiinnostavan,voi olla että väärän laatikkoon jako ja ne joka saa heittää roskiin??ikävää.
Siuntio laskut häviää
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää yrittää välttää laskuja.Varsinkin jos ne kulkee jonkun jakelun kautta..Onneksi kova kovaa vastaan kerroin hakevani itse kirjeen hklökohtaisesti palvelusta.Tein ihan oikein.
- Anonyymi
No eikä vaan postit hävii.Postiloota naarmutellaan kulkiessa ehkä se on se sama jätkä ,joka käy postitkin noukkii yöaikaan sähköpotkulaudallaan. Sairas ehkä jotenkin.Käyttäytyy epäilyttävästi.Kotonaan makaa,ei taida olla missään.Epäonnistuja.Luonne on minä minä.Eihän silleen pärjää missään..nuorisotyö etsii näitä tyyppejä.Joku kertoi ajeli sähköskuutilla melkein auton alle.Öisin elää.Eikö vanhemmat huomaa aikamiespojan outooo elämää,vai eikö ne välitä.Huoli ilmoitus kehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593