joku muu taho joka jakaa posteja,ei posti.Niin taas muistutuslasku kadonneesta laskusta.Mihin ihmeeseen jakaja heittää noita laskuja.Tärkeät kirjeet näyttää kiinnostavan,voi olla että väärän laatikkoon jako ja ne joka saa heittää roskiin??ikävää.
Siuntio laskut häviää
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää yrittää välttää laskuja.Varsinkin jos ne kulkee jonkun jakelun kautta..Onneksi kova kovaa vastaan kerroin hakevani itse kirjeen hklökohtaisesti palvelusta.Tein ihan oikein.
- Anonyymi
No eikä vaan postit hävii.Postiloota naarmutellaan kulkiessa ehkä se on se sama jätkä ,joka käy postitkin noukkii yöaikaan sähköpotkulaudallaan. Sairas ehkä jotenkin.Käyttäytyy epäilyttävästi.Kotonaan makaa,ei taida olla missään.Epäonnistuja.Luonne on minä minä.Eihän silleen pärjää missään..nuorisotyö etsii näitä tyyppejä.Joku kertoi ajeli sähköskuutilla melkein auton alle.Öisin elää.Eikö vanhemmat huomaa aikamiespojan outooo elämää,vai eikö ne välitä.Huoli ilmoitus kehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237236Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935903Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093927- 1263869
- 1501701
- 581558
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301465- 381281
- 451252
- 281251