Kustannukset 24miljoonaa, josta Lempääläiset veronmaksajat sijoittaneet pääomaa 3miljoonaa ja samaiset veronmaksajat taanneet 20miljoonan lainat eli ottaneet käytännössä harteilleen koko liiketoimintariskin. Lempäälän omistus 55% ja Sukarin & kumppaneiden 45% ilman minkäänlaista riskiä tai omaa pääomaa.
Hankkeen nokkamies painottaa, että ahkerien veronmaksajien rahoilla ei polskita, mutta itse business kun kusee, maksajana ovat lopulta Lempäälän veronmaksajat ja isoimman mukaan. Hankkeen nokkamies vaikuttaa varsin opportunistilta eikä ilmeisesti ymmärtänyt, että tässä on aika iso poliittinen vastuu.
Miten tällainen on ikinä mennyt läpi Lempäälän valtuustolta?? Onko pointti ja etu se, että "Lempäälään" on nyt saatu uimahalli ja siitä on maksettu + otettu riski. Miten hankkeesta hyötyvät Lempääläläiset (jotka asuvat 10km päässä) vs. muut satunnaiset matkaajat?
Lempäälän Louhi - uskomaton case!
4
495
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentoitakoon vielä, että tuossa on toki 1m€ valtionavustus, joka toivottavasti mahdollistaa sen, että tuo koko case saadaan auki kaikkine sidosryhmineen. Nyt olisi tutkivalla journalismilla tuhannen taalan paikka (Yle MOT tms). Hyvin isolta vedätykseltä johonkin suuntaan vaikuttaa tuo vahvasti ja todella huonoa markkina/liiketoimintaosaamista tähän asti...
- Anonyymi
Tuossahan vain tiivistyy Kokoomubisneksen syvin olemus ja idea: tappiot ja kulut yhteisiä, voitot yksityisiä.
- Anonyymi
Rahastusta ja sikailua, me tilaamme te maksatte.
- Anonyymi
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010784153.html
On se per.ele jos ei saa edes omaa uimahallia ostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029