Katutaiteilija Pyry Lehdonvirta näpäyttää RKP:tä tuoreella taideteoksellaan. Helsinkiläiseen pömpeliin ilmestyi Anna-Maja Henriksson, jonka suusta roikkuu pussi.
Oikein on näköinen, kyllä tunnistaa Anna-Majan vaikka pussi roikkuu suusta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/654eccb3-d4ef-4237-92db-47e35926031f
Anna-Maja Henriksson, jonka suusta roikkuu pussi!
9
366
Vastaukset 9
- Anonyymi
Lääkärilehden mukaan nikotiinipussi löytyy roikkumasta myös pikkulapsen suusta useammin kuin joka toinen päivä!
https://yle.fi/a/74-20119383 - Anonyymi
Pussi-Maja, vuoden turhake,, tai ei, vuosisadan.
- Anonyymi
Majan pussit kuin Baja-majan pussit.
- Anonyymi
Baja-Majan pussit, maan kuulut.
- Anonyymi
Piirtäkää vielä sellainen versio, jossa hänen suu on auki ja sieltä pilkottaa suusyöpä tai sen esiaste leukoplakia!
- Anonyymi
Sellainen varoituskuva mitä tupakka-askien kyljessä nykyisin on.
- Anonyymi
Mut kysymys kuuluukin: Onks Anna-Majalla hyvät bussit?
- Anonyymi
Tämäkin RKP:n sikailu on sitten jo sopivasti unohdettu ja lakaistu maton alle?
- Anonyymi
Iltalehti kertoi eilen että nyt SDP on tunkemassa RKP:n reviirille mitä tulee tupakkalobbaukseen:
IL: SDP:n kansanedustajat Joona Räsänen ja Jani Kokko olivat Sveitsissä tupakkajätti Philip Morrisin lobattavana, vaikka WHO:n puitesopimuksen mukaan päättäjien tulisi kieltäytyä tällaisista ilmaisista matkoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398