Huomisesta (24.10) lähtien ei uutisia ja muita juttuja voi enää kommentoida nimimerkillä saadun palautteen vuoksi. Olihan tuonne aina silloin tällöin kiva laittaa omiakin ajatuksia asioista mutta nyt se loppuu nimimerkin takaa. Ymmärtääkseni tämä kaikki johtuu yhdestä nimimerkistä joka meni nimimerkin takaa henkilökohtaisuuksiin omalla nimellä kirjoittavia kohtaan, ja siitä tuli suurempaa palautetta. Toki muutenkin jatkuvasti hänen kirjoitustensa taso oli minä itse tasoa, mutta ne pitää vaan osata jättää omaan arvoonsa.
Kouvolan Sanomien juttujen kommentointi muuttuu
30
564
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt et enää uskalla kirjoittaa kun oma nimi näkyy?
- Anonyymi
No etpä sinäkään laittanut omaa nimeäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä sinäkään laittanut omaa nimeäsi?
Ei ole Kouvolan sanomien nettitunnuksiakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Kouvolan sanomien nettitunnuksiakaan
Voi tänne Suomi 24 palstalle laittaa nimensä ilman Kouvolan Sanomien nettitunnuksiakin. Että tuollaista ymmärrystä sinulta.
- Anonyymi
Joidenkin olisi kannattanut käyttää nimimerkkiä niin olisi voinut päästä/pysynyt valtuustossa. Yksi olisi voinut päästä jopa eduskuntaan.
- Anonyymi
Riikka pääsi eduskuntaan ja ministeriksi, vaikka kirjoitti asiattomia nimimerkillä.
- Anonyymi
Riikka on tuhma tyttö, ei pidä normaaleista ihmisistä. Vegepiipertäjä.
- Anonyymi
Minne Suurkouvolan sitoutumattomat hävisivät ?
- Anonyymi
No eipä ainakaan vielä toteutunut tuo kosarin ilmoitus. Taisivat vaan lopulta pelotella noita 1-2 häirikköä.
- Anonyymi
Ei hidasta hurjimpien sankareiden menoa ollenkaan!
- Anonyymi
Jos kyse olisi yhdestä häiriköstä niin IP osoitteen estäminen ei ole iso temppu.
- Anonyymi
Häirikkö vain niiden mielestä kenen valheita oikoo
Hienoa, enää tarvitse "tulevaisuus kiinnostaa" ja "E tuomaksen" paska kommentteja lukea...pelkkää kokoomuksen kehumista vaikka jokainen tietää että kokoomus ei ole koskaan tehnyt mitään hyvää.
- Anonyymi
Samoin ainakin tuo toinen ei hyväksynyt mitään kaupungin maksamana verovaroista yli kolmen kilometrin päässä Manskista olevaan. Asemakylän keskusta oli kaikki kaikessa ja siitä piti Kokoomus uskontona tehdä hänelle paratiisi kustannuksista välittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ainakin tuo toinen ei hyväksynyt mitään kaupungin maksamana verovaroista yli kolmen kilometrin päässä Manskista olevaan. Asemakylän keskusta oli kaikki kaikessa ja siitä piti Kokoomus uskontona tehdä hänelle paratiisi kustannuksista välittämättä.
Kouvola oli asemakylä kauan sitten. Nyt voisi kaikki ossit tulla nykyaikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola oli asemakylä kauan sitten. Nyt voisi kaikki ossit tulla nykyaikaan
Kyllä tulevaisuuskin kiinnostaa.
- Anonyymi
KouvolanSanomat ja Mediakonserni Keskisormi parantaa palveluitaan
Julkista lehden artikkelitoimintaa ei enää tarvitse julkisesti kommentoida, nykyisinkin vähäinen päättyy, ei tarvitse maksaa moderoinnista. PITÄKÄÄ TUNKKINNE.
Keskustelu lehdissä vähenee paljon. Olen mielelläni kommentoinut, mutta en enää voi, koska KS väittää minulla olevan vaimoni nimi. Helsingin Sanomissa asia on toisin päin. HS laittaa vaimoni kommentteihin minun nimeni. Lieneekö oikein?
Anonyymi palaute on yksi arvokkaimmista, vain silloin todelliset ajatukset tulevat esille, omalla nimellä vaadittu palaute rajoittaa mielipiteen ilmaisua. Jo Kekkonen kirjoitti nimimerkin takaa muun muassa.- Anonyymi
Kekkonen kirjoitti nimimerkin takaa. Ja piti Kokoomuksen sivussa että elinolosuhteet parani Suomessa.
Ei ole enää Urkkia mutta Kokoomus on. Vaikutukset nähtävissä niin Kouvolassa kun koko valtakunnassa.
- Anonyymi
Onko Kyse Kokoomuksen Sanomista joka ilmestyy Kouvolassa
- Anonyymi
Toimttajatko saa kirjoittaa nimimerkillä 27.10 PULINOIHIN?
maikki a.
15 minuuttia sitten
"Asemakaavan muutos tuli vireille jo vuonna 2011"
WALU - mite hidasta toimintaa, ideasuunnitelmakin valmiina jo
kymmenen vuotta.- Anonyymi
Eihän tuo ettei saa kirjoittaa nimimerkillä koske kuin tavallisia normaaleja rehellisiä ihmisiä. Kokkarit saa toimia kuten ennenkin.
- Anonyymi
Itse olen aina kirjoittanut sinne omalla nimelläni. En pelkää vaikka totuuden kerron ja sen kuinka asioiden kuuluu oikeasti olla.
- Anonyymi
No laita tännekin omalla nimellä, niin voidaan arvioida "En pelkää vaikka totuuden kerron ja sen kuinka asioiden kuuluu oikeasti olla." tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita tännekin omalla nimellä, niin voidaan arvioida "En pelkää vaikka totuuden kerron ja sen kuinka asioiden kuuluu oikeasti olla." tuo.
Laitathan ensin oman nimesi. Mokoma puskar-nkari.
- Anonyymi
Mihin katosi KS-Keskiviikko Kouvolan Sanomien välistä?
- Anonyymi
01.10 KOSA asiaa
Kouvolaan perustetaan päihdekäyttäjien päivätoimintakeskus
Päihdekäyttäjille suunnattu päivätoimintakeskus avautuu Hallituskadulla marraskuussa.
Kuusankoskella säilyy korvaushoitopiste. Muut palvelut, kuten huumevälineiden vaihto, supistuvat nykyisestä - Anonyymi
Taas oli uutinen kosarissa tuosta veronmaksajille kalliiksi tulevasta asemakylän teatterista. Ja sitä sai ilman omaa nimeä kommentoida tuo tietty porukka. Kouvolan Sanomat menettäneet lopullisesti uskottavuutensa. Tuskin saman saamme oikeuden saamme me Manskin ulkopuoliset veronmaksajat.
- Anonyymi
Napakat tänään 02.11
Monitoimiareena, jos se rakennetaan, tulee maksamaan vähintään 25 me, todennäköisesti lähes 30 me. Käyttökustannukset ja vuokratuet kaatuvat veronmaksajien niskaan, kuten Kouvolassa on tapana.
No kun Kotkassakin on Satama Areena , Kouvolaan pitää saada Kimola Areena - Anonyymi
Kuusaan narkkareista kertovaan juttuun oli kommentoinut ENERGIA OY KSS onpa outo nimi ja oudot on kirjoituksetkin, varmaan joku matu
- Anonyymi
KOSSU tänään
Kouvolan Urheilupuisto sai 1 200 nimiehdotusta – suosikki on vanha tuttu
Kyselyssä sai valita valmiin vaihtoehdon tai ehdottaa omaa ideaa puisto-osan nimeksi. Suosituin eikä tullut valituksi Betonilaakson Huvipuisto Toiseksi suosituin vahtoehto oli valmiiksi annettu nimi Sumulaaksonpuisto. Sen sijaan kolmas annettu vaihtoehto eli Putkinotkonpuisto ei saanut juuri kannatusta.
HYVIN KUVAAVIA NIMIÄ BETONIKOUVOLASSA
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622