Huomisesta (24.10) lähtien ei uutisia ja muita juttuja voi enää kommentoida nimimerkillä saadun palautteen vuoksi. Olihan tuonne aina silloin tällöin kiva laittaa omiakin ajatuksia asioista mutta nyt se loppuu nimimerkin takaa. Ymmärtääkseni tämä kaikki johtuu yhdestä nimimerkistä joka meni nimimerkin takaa henkilökohtaisuuksiin omalla nimellä kirjoittavia kohtaan, ja siitä tuli suurempaa palautetta. Toki muutenkin jatkuvasti hänen kirjoitustensa taso oli minä itse tasoa, mutta ne pitää vaan osata jättää omaan arvoonsa.
Kouvolan Sanomien juttujen kommentointi muuttuu
26
392
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt et enää uskalla kirjoittaa kun oma nimi näkyy?
- Anonyymi
No etpä sinäkään laittanut omaa nimeäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä sinäkään laittanut omaa nimeäsi?
Ei ole Kouvolan sanomien nettitunnuksiakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Kouvolan sanomien nettitunnuksiakaan
Voi tänne Suomi 24 palstalle laittaa nimensä ilman Kouvolan Sanomien nettitunnuksiakin. Että tuollaista ymmärrystä sinulta.
- Anonyymi
Joidenkin olisi kannattanut käyttää nimimerkkiä niin olisi voinut päästä/pysynyt valtuustossa. Yksi olisi voinut päästä jopa eduskuntaan.
- Anonyymi
Riikka pääsi eduskuntaan ja ministeriksi, vaikka kirjoitti asiattomia nimimerkillä.
- Anonyymi
Riikka on tuhma tyttö, ei pidä normaaleista ihmisistä. Vegepiipertäjä.
- Anonyymi
Minne Suurkouvolan sitoutumattomat hävisivät ?
- Anonyymi
No eipä ainakaan vielä toteutunut tuo kosarin ilmoitus. Taisivat vaan lopulta pelotella noita 1-2 häirikköä.
- Anonyymi
Ei hidasta hurjimpien sankareiden menoa ollenkaan!
- Anonyymi
Jos kyse olisi yhdestä häiriköstä niin IP osoitteen estäminen ei ole iso temppu.
- Anonyymi
Häirikkö vain niiden mielestä kenen valheita oikoo
Hienoa, enää tarvitse "tulevaisuus kiinnostaa" ja "E tuomaksen" paska kommentteja lukea...pelkkää kokoomuksen kehumista vaikka jokainen tietää että kokoomus ei ole koskaan tehnyt mitään hyvää.
- Anonyymi
Samoin ainakin tuo toinen ei hyväksynyt mitään kaupungin maksamana verovaroista yli kolmen kilometrin päässä Manskista olevaan. Asemakylän keskusta oli kaikki kaikessa ja siitä piti Kokoomus uskontona tehdä hänelle paratiisi kustannuksista välittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ainakin tuo toinen ei hyväksynyt mitään kaupungin maksamana verovaroista yli kolmen kilometrin päässä Manskista olevaan. Asemakylän keskusta oli kaikki kaikessa ja siitä piti Kokoomus uskontona tehdä hänelle paratiisi kustannuksista välittämättä.
Kouvola oli asemakylä kauan sitten. Nyt voisi kaikki ossit tulla nykyaikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola oli asemakylä kauan sitten. Nyt voisi kaikki ossit tulla nykyaikaan
Kyllä tulevaisuuskin kiinnostaa.
- Anonyymi
KouvolanSanomat ja Mediakonserni Keskisormi parantaa palveluitaan
Julkista lehden artikkelitoimintaa ei enää tarvitse julkisesti kommentoida, nykyisinkin vähäinen päättyy, ei tarvitse maksaa moderoinnista. PITÄKÄÄ TUNKKINNE.
Keskustelu lehdissä vähenee paljon. Olen mielelläni kommentoinut, mutta en enää voi, koska KS väittää minulla olevan vaimoni nimi. Helsingin Sanomissa asia on toisin päin. HS laittaa vaimoni kommentteihin minun nimeni. Lieneekö oikein?
Anonyymi palaute on yksi arvokkaimmista, vain silloin todelliset ajatukset tulevat esille, omalla nimellä vaadittu palaute rajoittaa mielipiteen ilmaisua. Jo Kekkonen kirjoitti nimimerkin takaa muun muassa.- Anonyymi
Kekkonen kirjoitti nimimerkin takaa. Ja piti Kokoomuksen sivussa että elinolosuhteet parani Suomessa.
Ei ole enää Urkkia mutta Kokoomus on. Vaikutukset nähtävissä niin Kouvolassa kun koko valtakunnassa.
- Anonyymi
Onko Kyse Kokoomuksen Sanomista joka ilmestyy Kouvolassa
- Anonyymi
Toimttajatko saa kirjoittaa nimimerkillä 27.10 PULINOIHIN?
maikki a.
15 minuuttia sitten
"Asemakaavan muutos tuli vireille jo vuonna 2011"
WALU - mite hidasta toimintaa, ideasuunnitelmakin valmiina jo
kymmenen vuotta.- Anonyymi
Eihän tuo ettei saa kirjoittaa nimimerkillä koske kuin tavallisia normaaleja rehellisiä ihmisiä. Kokkarit saa toimia kuten ennenkin.
- Anonyymi
Itse olen aina kirjoittanut sinne omalla nimelläni. En pelkää vaikka totuuden kerron ja sen kuinka asioiden kuuluu oikeasti olla.
- Anonyymi
No laita tännekin omalla nimellä, niin voidaan arvioida "En pelkää vaikka totuuden kerron ja sen kuinka asioiden kuuluu oikeasti olla." tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita tännekin omalla nimellä, niin voidaan arvioida "En pelkää vaikka totuuden kerron ja sen kuinka asioiden kuuluu oikeasti olla." tuo.
Laitathan ensin oman nimesi. Mokoma puskar-nkari.
- Anonyymi
Mihin katosi KS-Keskiviikko Kouvolan Sanomien välistä?
- AnonyymiUUSI
01.10 KOSA asiaa
Kouvolaan perustetaan päihdekäyttäjien päivätoimintakeskus
Päihdekäyttäjille suunnattu päivätoimintakeskus avautuu Hallituskadulla marraskuussa.
Kuusankoskella säilyy korvaushoitopiste. Muut palvelut, kuten huumevälineiden vaihto, supistuvat nykyisestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138