Miksiköhän mormonit haluavat selittää yksityiskohtaisesti ja tarkkaan heidän uskomuksiaan siihen saakka kunnes maalaavat itsensä nurkkaan? Näin tapahtuu usein esimerkiksi Joseph Smithin henkilöhistorian kanssa. Smithän oli rikollinen joka Abrahamin kirjan alkuperän paljastuessa, osoittautui myös täydeksi huijariksi.
Mormonismin kummallisuuksia
5
1272
Vastaukset
- Anonyymi
Mormonismi on aina ollut raamatunvastaista uskomista, KARTTAKAA!
- Anonyymi
Todellakin karttakaa
Eri lahkoja on yli 2000
- Anonyymi
Lukekaa ihmiset "CES Letter" kirja (ilmaiseksi luettavissa netissä osoitteessa cesletter [.] org) ja jos tulee Mormoni saarnaamaan, voitte kysyä heiltä kirjan osoittamista asioista. He eivät varmasti ole itse niistä kuulleet koska MAP-kirkko pitää jäseniään pimennossa.
Jos he väittävät kirjan olevan valhetta, samanlaisia kirjoja on joku 100 erillaista (eri henkilöiden kirjoittamia). Suurin osa englannin kielellä koska kuitenkin Yhdysvalloissa tämä kirkko on ollut kauimmin. "CES Letter" on ilmaiseksi ladattavissa ruotsinkin kielellä. - Anonyymi
Eihän mormonismi ole sen enempää valhetta kuin muutkaan uskonnot. Kaikki uskonnot ovat ihmisen keksimiä. Mormonikirkon järjestys on kylläkin jotain aivan uskomatonta. Totelkaa rikollisen Joseph Smithin itse keksimiä ja muilta lainaamia kirjoituksia joita toki on muuteltu ajanmittaan vastaamaan kunkin ajan ajatusta. Sitten uhraatte ilmaseksi 2 vuotta parhaimmasta nuoruudestanne levittääksenne Smithin "ilosanomaa" ja vielä maksatte sen lystin itse. Sama jatkuu kun palaatte "siviiliin". Maksua vaaditaan joka vaiheessa ja ilmainen palvelus jatkuu. Täytyy myös muistaa, että lähetystyö on jokaisen velvollisuus kaikissa elämän vaiheissa. Työpaikalla ja harrastuksissa täytyy muistaa, että aina tulee lähestyä ihmisiä lähetystyö mielessä. Ensin kerrotaan omista kivoista kokomuksista kirkossa ja sitten kutsutaan työkaveri ensin vaikka näennäisesti maalliseen tapahtumaan kirkolla, vaikkapa miten valmistaudutaan johonkin hätätilaan. Sitten kutsutaan sunnuntai kokoukseen jossa lähetyssaarnaajat ottavat tilanteen haltuun. Maksaminen ja lähetystyö jatkuvat koko elämän. Se joka maksaa eniten ja saa eniten uusia maksavia jäseniä mormonismiin pääsee mormonismin kolmanteen taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4844255Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743166Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461500Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m221297- 831294
17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291252Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14982Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59979- 57914
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71907