Olen siis nuori nainen, jolle tuli tilanne asunnon kanssa ja pitäisi parissa vuorokaudessa saada kasaan 1500€. Mitkä ois tähän parhaat keinot? Seksityössä en ehtisi varmaan saada asiakkaita kasaan päivässä noin montaa. Suostuukohan kukaan mihinkään järjestelyyn tuota summaa vastaan?
En pysty turvakiellon vuoksi hakemaan mitään pikalainoja.
Miten saisi nopeasti kasaan 1500?
9
415
Vastaukset
- Anonyymi
Sex sex sex ..pari päivää ja pari asiakasta päivä, 400€/laaki. Joku varmasti maksaa vaan varpaiden nuolemisesta
- Anonyymi
Eikö kaverit voisi sinulle antaa rahaa? Voisit maksaa takaisin sitten vaikka puolen vuoden päästä.
- Anonyymi
"antaa rahaa" Siis 1500€ takaisin 6kk aikana on sellainen määrä, että sen kummemmin aloittaja kuin kommentoijakaan ei taida olla penalin terävin kynä.
Se joka antaa lainaa ei saa kuin ikuisen ongelman. Ensin 1500€, sitten pyyntö laina-ajan jatkamiseen, kolmantena pyydetään satanen lisää. Joskus saattat saada satasen takaisin ja taas pyydetään uutta jne.
Se, että pystyisi lainaamaan 1500€ pitäisi olla yli 100 000€ ekstraa tilillä jotta olisi varaa hävitä 1500€. Kolmas asia on rahan antaminen ja vastaanotto. On laki jossa säädetään lahjaksi annettavan ja saadun lahjan määrää vuodessa ja kahdessa vuodessa. Summa on verotta 4999,99€ kahden peräkkäisen vuoden aikana. Yli menevästä määrästä on suoritettava vero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"antaa rahaa" Siis 1500€ takaisin 6kk aikana on sellainen määrä, että sen kummemmin aloittaja kuin kommentoijakaan ei taida olla penalin terävin kynä.
Se joka antaa lainaa ei saa kuin ikuisen ongelman. Ensin 1500€, sitten pyyntö laina-ajan jatkamiseen, kolmantena pyydetään satanen lisää. Joskus saattat saada satasen takaisin ja taas pyydetään uutta jne.
Se, että pystyisi lainaamaan 1500€ pitäisi olla yli 100 000€ ekstraa tilillä jotta olisi varaa hävitä 1500€. Kolmas asia on rahan antaminen ja vastaanotto. On laki jossa säädetään lahjaksi annettavan ja saadun lahjan määrää vuodessa ja kahdessa vuodessa. Summa on verotta 4999,99€ kahden peräkkäisen vuoden aikana. Yli menevästä määrästä on suoritettava vero.Ei aina pidä olettaa, että toinen ei pystyisi takaisin maksamaan. Voihan tuon 1500 euroa antaa vaikka muutaman ihmisen voimin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina pidä olettaa, että toinen ei pystyisi takaisin maksamaan. Voihan tuon 1500 euroa antaa vaikka muutaman ihmisen voimin.
Anonyymi
2024-10-25 09:38:28
kommentoi
”pidä olettaa”
Minkä vuoksi sitten ei oteta kynää ja paperia käteen ja lasketa itse sitä miten tuo 1500€ summa saadaan aikaan. Yksi ihminen sanoi kerran aika osuvasti, että 5€ per päivä sukkaan, niin saa 150€ kk. Kymmenen kuukauden aikana 150€ tekee 1500€.
Jos jollain on sellainen määrä vapaana olevaa, niin tuskin hän sitä alkaa lainaamaan. Annetut lainat pitää olla valmiina myös häviämään. 1500€ on iso raha hävittäväksi. Pitäisi olla useita satojatuhansia jottei 1500€ mustelma tekisi kipeää. Se jolla on mummon miljoona ei täällä lue näitä vedätyksiä.
Ja niinkun aiemmin olen sanonut, niin velasta syntyy kierre. Ensin maksetaan pienissä erissä takaisin ja sitten pyydetään lisää velkaa.
Puolen vuoden lupaus voi olla lopulta se, että lainan antaja kuittaa kaiken tappioksi jotta pääsee itse pois oravanpyörästä.
Mitään muuta nopeaa tapaa saada 1500€ äkkiä ei ole kuin aivan absurdi yliluonnollinen ilmiö. Osta kakkosella ässä-arpa ja voita sata euroa. Osta neljä lisää ja voita satanen. Osta kuusi uutta ja voita satanen.
- Anonyymi
Ihan hyvää trollausta pitkästä aikaa! Onnittelen!
- Anonyymi
Ensimmäinen kerta kun näen jonkun pyytävän lainaa siksi, ettei väitetysti sitä saa turvakiellon vuoksi.
Minkähänlainen "tilanne asunnon kanssa" voi tulla niin yllättäen, että pitäisi parissa päivässä saada tuollainen summa rahaa kasaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kerta kun näen jonkun pyytävän lainaa siksi, ettei väitetysti sitä saa turvakiellon vuoksi.
Minkähänlainen "tilanne asunnon kanssa" voi tulla niin yllättäen, että pitäisi parissa päivässä saada tuollainen summa rahaa kasaan?Joo tuo yllättävä tilanne on tietenkin tullut kun on jätetty pari vuokraa maksamatta ja sitten tulee häätöuhkaus.
Sen vehkeen jakamisen olisi voinut aloittaa jo pari kuukautta aiemmin kun sen esimmäisen vuokranmaksun kanssa alkoi näkyä ongelmaa.
Mutta palataampa faktoihin, tuollaiset lainanpyynnöt keskustelupalstoilla on puhdasta huijausta.
Miettikää jos vaikka 10 suostuu "lainaamaan" niin kasassa on mukavat 15 000€, niin ja ei minkäänlaisia aikomuksia maksaa takaisin.
Sama juttu pinempien, satasien lainapyyntojen kanssa, siellä saattaa löytyä jopa satoja jotka menevät retkuun.
En tiedä onko kukaan näistä sadoista lainanruinaajista ollut rehellisin aikein liikkeellä.
- Anonyymi
Kavereilta vippaavasta tulee ongelma. Pillu ei ole sen arvoinen ja pikkuhousuja miehet saa ilmaiseksikin. 1500€ on aika iso raha ja ihan matematikalla tajut, että esim. 10€ kk on 120€ kuukaudessa ja 20€ kk on 240€ vuodessa, 30€ kk on 360€ vuodessa. 50€ kk on 600€ kk, 100€ kk on 1200€ kk.
Itse olen tehnyt sellaisen tempu joskus reilu 10v, sitten että jemmasin yli 1500€ vuoden aikana ja pankin pankkineuvoja sanoi vain, että kaikkea on nähnyt ja kuullut, mutta ei sellaista koskaan. Pankki oli tehnyt tilintarkastuksen rahoista ja todennut ettei mitään väärää ollut tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741