Ilmestyskirjassa kerrotaan 144000 ihmisen joukosta. Mitä tämä tarkoittaa ja keitä nuo ihmiset ovat?
Keitä ovat 144000
14
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmestys 7:3 kertoo että Israelin poikien heimoista sinetöidyt sinetöitiin 1800 luvulla ennen metsäteollisuuden alkamista.
Itse uskon että tuollaisia 144000 joukkoja on useita. Vähintään kolme. Yksi joukko on profeetat ja yksi Jumalan Pojat?
Mutta tämä on spekulaatiota. Yksin Karitsa on lopussa Arvollinen. Edes taivaassa ei ole ketään toista arvollista. En tiedä minkä tähden on vaikea löytää totuudellisia , neitseellisiä Karitsan seuraajia.
Nyt on menossa Joh. 16:25 ja avoimesti julistaa Jeesus taivaassa totuutta Jumalasta. Tuo Totuus tekee selvää kaikista asioista joita ennen pidimme totuutena. Yksin Jeesus on Totuus. - Anonyymi
Tuo määrä oli raamatun keksijöille koko maan piiri. Niin tietämättömästä sakista oli kyse.
- Anonyymi
139999 on juutalaisia 12-sukukunnasta + yksi on Ellen G.White.
- Anonyymi
Totuuden lähde eli Ellen G.White kirjoitti, että "Jeesus" lupasi hänelle tuon paikan 144000.n joukossa. Pakkohan siihen on silloin uskoa. Oliko muuten Ellen juutalainen?
- Anonyymi
"Keitä ovat 144000"
Jyväskyläläiset. Heitä on aika tarkkaan tuo 144 000. - Anonyymi
Adventistipastorit ovat aivopesseet että adventistit ovat lopunajan jäännös.
He myös pääsevät taivaaseen tuomitsemaan muita 1000 vuoden aikana.- Anonyymi
Huonot on taivaalliset tietokoneet, jos tuomioiden saattaminen päätökseen kestää 1000 vuotta? Eikös sen Jahven kerrota tekevän kaiken silmänräpäyksessä?
Maapläntillemme elämän luominenkin kesti vain 6 päivää? Humps!!
Puut, kasvit, eläimet jne. olivat täysikasvuisia samantien. Humps!!
Ymmärrettävästi saduissa kaikki on mahdollista. - Anonyymi
Huonot on taivaalliset tietokoneet, jos tuomioiden saattaminen päätökseen kestää 1000 vuotta? Eikös sen Jahven kerrota tekevän kaiken silmänräpäyksessä?
Maapläntillemme elämän luominenkin kesti vain 6 päivää? Humps!!
Puut, kasvit, eläimet jne. olivat täysikasvuisia samantien. Humps!!
Ymmärrettävästi saduissa kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Ovatko h e poikamiehiä? "Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet." Ilm.14:4
- Anonyymi
Pyhiä joiden päähän oantu karitsan sinetti. Laitetaanko se minkälaisen ihmisen päähän noi yleensä, sinetti tai arvonerkki, kuten natsat tai kunniamerkki, virkamerkki. Pitääkö sinetti tai kunniamerkki, natsat ansaita puhtaassa uskossa, kuten virkamerkkikin.. pohdimpas vain.
- Anonyymi
Liekö jokin katsomus, lahko joka pitää itseään ainoina oikeina uskovina:)
- Anonyymi
Moni kakku päältä kaunis.. katsomus kuin toinen. Minä messuan itsekseni, antaahan muita paremmat pitää messunsa keskenään:)oma Jumalsuhde ku kunnossa on ,pärjää , sitä on seurakunnissa kaikenlaista kermistä joukossa, ei ole mitöön mielenkiintoa osallistua
- Anonyymi
Itsetunto monella nelikymppiselle kiinni Facebookin peukutusten määrästä ja joillakin kuuskymppisilläkin omasta tietoisuuden ylivoimasta:) kun on paras kaikessa:)
- AnonyymiUUSI
Minua ei kiinnosta kenenkään itsetuntoaan kysymys alussa. Keitä ovat nämä 144000, vai ollaanko adventistien keskuudessa asiasta mitään mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984