Entinen mtk- pomo keksi uuden keinon kiusata ihmisiä, innostui lauantai- iltana nousuhumalassa kaivelemaan tukiais kaivurillaan poikki sähköverkon maakaapeleita, siinäpä pilattiin monen duunarin lauantai päivä. Itsellä kun on ainainen sunnuntai veronmaksajien piikkiin.
ex- mtk- mies pimensi puoli Kiuruvettä
6
1233
Vastaukset
- Anonyymi
Pitihän se arvata!
- Anonyymi
Millon vesiputki poikki millon sähkökaapeli.
- Anonyymi
Sunnuntaina pellonteko jatkui, mutta kauha yletti vain raapimaan kaapelia joten katkos jäi lyhyeksi, varmaan kaivaja selvittyään yrittää uudelleen.
- Anonyymi
Vahinkoja sattuu,
mutta tämän päivän yleinen ongelma on median mukaan koko Suomenmaassa ja varsinkin etelässä "villit" kaapeliurakoisijat, jotka vetelevät valokuitukaapeleita miten sattuu ja aiheuttavat vahinkoa sähkö- ja muille maahan asennetuille kaapeleille.
Ikään kuin vähät muista välittäisivät.- Anonyymi
No kenestäkähän se ex- mtk- mies sitten välittää? Kaikki mulle heti nyt ja veronmaksajien piikkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kenestäkähän se ex- mtk- mies sitten välittää? Kaikki mulle heti nyt ja veronmaksajien piikkiin?
Ei se muista välitä mutta muistaa kyllä valittaa tukiaisten pienuudesta vaikka veronmaksaja parka kustantaa ylimyksen huippueläkkeetkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337