Entinen mtk- pomo keksi uuden keinon kiusata ihmisiä, innostui lauantai- iltana nousuhumalassa kaivelemaan tukiais kaivurillaan poikki sähköverkon maakaapeleita, siinäpä pilattiin monen duunarin lauantai päivä. Itsellä kun on ainainen sunnuntai veronmaksajien piikkiin.
ex- mtk- mies pimensi puoli Kiuruvettä
6
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Pitihän se arvata!
- Anonyymi
Millon vesiputki poikki millon sähkökaapeli.
- Anonyymi
Sunnuntaina pellonteko jatkui, mutta kauha yletti vain raapimaan kaapelia joten katkos jäi lyhyeksi, varmaan kaivaja selvittyään yrittää uudelleen.
- Anonyymi
Vahinkoja sattuu,
mutta tämän päivän yleinen ongelma on median mukaan koko Suomenmaassa ja varsinkin etelässä "villit" kaapeliurakoisijat, jotka vetelevät valokuitukaapeleita miten sattuu ja aiheuttavat vahinkoa sähkö- ja muille maahan asennetuille kaapeleille.
Ikään kuin vähät muista välittäisivät.- Anonyymi
No kenestäkähän se ex- mtk- mies sitten välittää? Kaikki mulle heti nyt ja veronmaksajien piikkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kenestäkähän se ex- mtk- mies sitten välittää? Kaikki mulle heti nyt ja veronmaksajien piikkiin?
Ei se muista välitä mutta muistaa kyllä valittaa tukiaisten pienuudesta vaikka veronmaksaja parka kustantaa ylimyksen huippueläkkeetkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876