Onko kaivattu ihanteesi?

Anonyymi-ap

Tylsän lauantai-illan kyselytuokio jatkuu. Vastaako kaivattu ihannekumppaniasi?

Olen aina kuvitellut mielessä tietyn tyypin, joka mielestäni on ihanteeni, mutta kukaan entisistä kumppaneista tai kiinnostuksen kohteista ei varsinaisesti ole vastannut tätä kuvitelmaa. Mielikuva on keskipitkä tai vähän lyhyempi ja ristiverinen, mutta nykyinen ihastus on pitkä ja vaalea. Luonne kyllä vastaa prikulleen ajatelmaa. Sellainen introvertti nörtti.

9

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole kaivattua, kohta kaikki pelkkää tomua.

• Anonyymi

Vaikea vastata tähän mitään koska mulla ei ole mitään ihannetta. Paitsi että sinisen silmät on mieleeni. Kyllä mä tiiän/tunnen sitten kun kohdalleni saapuisi se minun hän. Syttyisin jos/kun ajatusmaailma kohtaa, muistaa vähän huomioida, juttu luistaa liian hyvin, hyväksyy mun huumorin xd. Kaikki ei vaan kestä sitä ku heittelen ei voi olla takakireä ”pieni” mies mun kanssa ,mus on oikeesti luonnetta. Pohjimmiltani oon silti kiltti enkä rakasta ihmistä nälvi tai auo tauotta turpaani ja laita hassutteluksi. Mutta siis u get the point. Olen välillä villillä päällä:D.Ulkonäkö asiat on siinä kohtaa oikeesti pientä, kun noi mainitsemat asiat natsaa. Kiva hymy ja intensiivinen katse on hyvin nice

• Anonyymi

Kaipa ihastus on aina ihanne.

• Anonyymi

En ole miettinyt asiaa niin, että olisi vain yksi kokoelma ominaisuuksia, mihin voisin ihastua. Säihkyä voi niin moninlaisilla piirteillä.

• Lyhyt introvertish, älykäs, fiksu, todella kaunis, tunneälyinen, paljon samoi mielenkiinnon kohteita, kiltti ja vähän ujo luonne, herkkyyttä myös todennäköisesti , välittävä. Kyllä Veera on, persoonalta, energialta,luonteeltaan ja ulkonäöltään. <3

Just niitä kaikkia tunteita ja asioita mitä oon mun unelmienkumppanis toivonut, ainoo ongelma, että mä en taida olla hänen unelmpakumppansinsa, vaikka yritän parhaani </3

• Hänes on niin uskomattomasti ihmeellisiä asioita, kuten se, että oon tykästynyt todella pahasti moneen biisin mitä oon löytänyt hänen spotify listoiltaan, jotka on myös hänen lemppareit!! Hän on parantanut mun musamakuu niin paljon..

Ja sit se miten me katottiin ja nähtiin maailmaa ihan irl, samojen linssien kautta, kyl mä tiesin että Veera on mun tyyppinen ihminen, vaikka en niitä romanssi kirjoja oo vielä lukenutkaan, niin paljon samaa.. <3

Romanssi-ihminen,tutneikas, herkkä, ei pysty luottaa muihin? ja paljon muuta.. ja sillä on ihana pupu, rakastanut pupuja jo yli 3 vuotta <3

Veera on myös todella fisku ja ajatteleva, vaik välil on vähän ilkeä ja tyly mulle, mut siihenkin on aina joku syy, mut hän osaa ajatella laatikon ulkopuolelta ja huomioida myös ihmiset jotka ei oo niin vahvoil ja arvostan.

Mut siitä en tykkää, kun joku sen kavereist vihaa ja mustamaalaa mua huhupuheiden perusteella ilman todisteita ja muuta, eikä ymmärrä, että mä herkkänä itsenäni en voinut olla oma itseni kaikkialla, ja se oli ihan takstista vaik olinkin perseestä ja tein väärin, ja en halunnut olla ilkeä ikinä. Se ei tunnu yhtään multa.

Meissä on erot, mut ne erot on plussia, mä voin ajaa sua eteenpäin urallas, koska oon niin kunniahimonen ja sellanen pilvissä eläjä ja sä nostat mut maanpinnalle sieltä ja näytät miten nauttia pienistäkin asioista elämäs, oot niin ihana <3

Ja ehkä et oo sit yht sekasin kun mä? Vaikka jos oisit niin oishan se aika.. romanttista.. mut ehk oot kuitenkin se tasapainoisempi meistä? ja rationaalisempi!!

Ei oo mitään kauniimpaa täs maailmas kun Veera <3 , näkispä hän myös mut omana itsenäni ja ymmärtäisi.

• Anonyymi

Paperilla ehkä. En minä todellisuudessa hänen elämänpiiriinsä muovautuisi. Jommankumman pitäisi muuttaa ympyränsä täysin eikä siitä mitään tulisi. Joten haaveissa vain..

• Anonyymi

En tiennyt että ensikatseesta voi rakastua, mutta näköjään voi. Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sen jälkeen hän on ollut ajatuksissani koko ajan, ja joka päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe