mutta kieltää tunteensa ja on olevinaan kuin ei mitään. Rakastat minua, mutta et voi millään myöntää itsellesi. Miksi?
Oletko sinä se nainen, joka ihastuu
26
652
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa rajoittavia tekijöitä ei voi kertoa tarkemmin, ehkä jotain tietää hän naiselta
- Anonyymi
Ehkä se ei vain rakasta sinua?
- Anonyymi
Itselleni olen sen myöntänyt mutta sinulle en sitä kerro
- Anonyymi
Kaikki mitä minun tarvitsee tietää, tiedän jo.
- Anonyymi
Liikaa muuttujia välissä.. :(
- Anonyymi
en rakasta tässä ja nyt yhtään ketään.
kiinnostusta on. - Anonyymi
Raastavaa olla yksipuolisesti ihastunut vuosia
- Anonyymi
Jos molemmat haluaa, päädytään yhteen. Varsinkin jos on kovakin halu toisiamme kohtaan. Tunnustelutyössä piilee kuitenkin vaara. Se jää helposti kesken ja loppuu valitettavan usein papin aameneen😂❤️🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Koska en ole ihastunut, kiinnostunut enkä rakastunut enää
- Anonyymi
Sanoi nainen klo 23.48 ikävä-palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi nainen klo 23.48 ikävä-palstalla.
Kai täällä nyt saa lukea vaikkei ikävöikään ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai täällä nyt saa lukea vaikkei ikävöikään ketään
Kuka normaalijärkinen etsiytyisi ikävä-palstalle, jos olisi itsestään sitä mieltä, ettei kaipaa ketään?
- Anonyymi
Olen kyllä myöntänyt sen itselleni että ihastuin sinuun jonkin verran silloin, rakastumisesta en voi puhua. Tiedät kyllä miksi en näytä sitä ulospäin. Liikaa muuttujia välissä. Mutta et kyllä taida olla hän.. ei olla puhuttu useamaan kuukauteen, hädin tuskin nähtykään, ohimennen pari kertaa nopeasti.
- Anonyymi
Olisitpa sinä hän joka saa multa jalat alta ❤️🚬👩🏻🦳😘🥰 Lähtisitkö mun kanssa pimeään leffateatteriin muhinoimaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa sinä hän joka saa multa jalat alta ❤️🚬👩🏻🦳😘🥰 Lähtisitkö mun kanssa pimeään leffateatteriin muhinoimaan?
Ei aikuiset muhinoi leffateattereissa se on teinien hommaa!
- Anonyymi
Aliarvioit naisia tai naista joka on tosi alentavaa jopa palstalla.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on kun et rakasta sitä naista?
- Anonyymi
Mitäs jos kummatkin olemme ujoja? Peilaan käytöstäsi. Olethan jäätynyt edessäni. Huomasin että olet myös herkkä, niinkuin minäkin.
- Anonyymi
Toivon, että olisit täällä, jotta voisimme halata ja nukahtaa yhdessä.❤️👩🏻🦳😘🥰
- Anonyymi
Minäkin toivon, että olisin siellä. ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mistäs tiesit!
- Anonyymi
Ihastuin joo. Meni ohi kun mietin tilanteen mahdottomuutta.
- Anonyymi
En oikein nyt ihastu kehenkään. Aika paljon itseni kanssa mietittävää ja vaikea myöntää että yksin on tosi kurjaa.
- AnonyymiUUSI
Laittaa ajattelemaan eri sukupolvien kokemia vaikeuksia ja unelmia jotka loppujen lopuksi ovat pysyneet hämmästyttävän samoina.
Pettymys on tunteista haljuin. Inspiroidun ihmisistä, jotka eivät ole tyyppiäni ja ajattelevat täysin erilailla kuin itse. Heidän mielipiteensä saavat minut puntaroimaan omia arvojani ja valintojani entistä tarkemmin ja puolustamaan niitä. - AnonyymiUUSI
Skitsofrenia?
- AnonyymiUUSI
Sitten tulikin toi aivotiltti joka jäänyt mieleen.
Että voiko systeemi todella ylikuumentua ja laittaa piuhat aivan uuteen uskoon. Tunsitko nenässä savun hajua ? Mielenkiintoista on se, että tämän päivän hieman vanhemmat olemme tehneet suurimman osan työelämästämme turvassa pahimmalta infotulvalta. Olemmeko siis turvassa käämien käristymiseltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984