Miksi eväittennkanssa työhön menevä luulee olevansa rikas ja kuuluvansa eliittiin?
Termospullokokoomuslaiset suomen tyhmin kansa
24
172
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kun iltalehti neuvoo niin
- Anonyymi
..........JA OPASTAA NAIMAAN
- Anonyymi
Luulevat olevansa eliittiä🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ne suuret haaveet päässsä kun on velaksi asunto auto ja ulkomaan matkat.
- Anonyymi
Vannoohan se olevansa valtionhoitajapulue. Kyllä sitähän se todella on. Realisoi aina vallassa ollessaan valtion omaisuutta yksityisille sijoittajille. Yrittäjäystävällinen puolue, duunarit kyykkyyn.
- Anonyymi
Porvarit ovat aina kapitalistien kanssa käsi kädessä.
Orpo kyykyllään ekn suuntaan Purran kanssa.
- Anonyymi
"Eväitten kanssa töihin menevä......" ??
Nyt mää en ymmärtänyt,, kun mun tarttee ottaa eväät töihin, kun ei ole lounasravintolaa, missä syödä eikä pikaruoka kiinnosta ja ruokiskin on välillä 15-30 min., ei mulla ole pitkiä lounaita
En mä ole eliittiä, en rikas enkä kuuluisa leivänkannikoitteni kanssa. - Anonyymi
Luetko muuten iltalehtee puhelimen näytöltä,olet siis sata pros. Termospullokokkari.
- Anonyymi
Höhlä tyhmä hieman "hidas" suomalainen luulee itteestään liikoja.
- Anonyymi
Termospullokokoomuslainen on kyllä juuri oikea nimi👍
- Anonyymi
Hyvä ku luulee itekin olevan rikas,termospullokokoomuslainen
- Anonyymi
Nämä tyhmät pitävät kokoomusta vallassa.
- Anonyymi
Onneksi meillä ei ole termospullo oligarkkeja? Ne tippuisi heti ikkunoista, kuten venäjällä.
- Anonyymi
Herrat nauraa tyhmille duunareille jotka äänestää kokoomusta. Suomen myyjä kokoomus.
- Anonyymi
Mutta onneksi on kommunismista päästy eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.............KUN MENI EU.....HUN PARI KIPALETTA EDUSTAA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla, se on pesiytynyt oikeistoon, ovat rakentamassa Suomeen omaa kommuuniaan, sinne ei ole köyhillä asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla, se on pesiytynyt oikeistoon, ovat rakentamassa Suomeen omaa kommuuniaan, sinne ei ole köyhillä asiaa.
Köyhyys on omaa tyhmyyttä ja kyvyttömyyttä hallita omaa elämäänsä. Näin ollen se on ansaittu olotila. Sen aiheuttama katkeruus parempia kohtaan on osoitus vielä syvemmästä tyhmyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys on omaa tyhmyyttä ja kyvyttömyyttä hallita omaa elämäänsä. Näin ollen se on ansaittu olotila. Sen aiheuttama katkeruus parempia kohtaan on osoitus vielä syvemmästä tyhmyydestä.
Mutta miksi nuo viisaat rikkaat ovat viemässä aina köyhiltä kaikki? Miksi sitä kurjuutta pitää vielä niiden toimesta lisätä ja syventää? Luulsi viisailla olevan muutakin tekemistä.
Vai saako rikkaat orgasmeja köyhien polkemisesta, yhä syvempään ahdinkoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi nuo viisaat rikkaat ovat viemässä aina köyhiltä kaikki? Miksi sitä kurjuutta pitää vielä niiden toimesta lisätä ja syventää? Luulsi viisailla olevan muutakin tekemistä.
Vai saako rikkaat orgasmeja köyhien polkemisesta, yhä syvempään ahdinkoon?Mitä sulta on viety.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulta on viety.
Elämisen edllytyksia jatkuvilla hintojen ja verojen nostolla, joten miksi kyselet tyhmiä? Meitä on paljon joilta on viety, ja teitä on paljon joita se ei koske. Olette saaneet verohelpotuksia, joita me emme ole saaneet.
- Anonyymi
Tuotettu politiikka on lantaan verrattavissa oleva jäte.😁
- Anonyymi
Samanlaisia on ne sen politiikan tekijätkin. 😂
- Anonyymi
Siksi kansa tarttuu aseehin pian,viisaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579