Termospullokokoomuslaiset suomen tyhmin kansa

Anonyymi-ap

Miksi eväittennkanssa työhön menevä luulee olevansa rikas ja kuuluvansa eliittiin?

24

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi kun iltalehti neuvoo niin

• Anonyymi

..........JA OPASTAA NAIMAAN

• Anonyymi

Luulevat olevansa eliittiä🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ne suuret haaveet päässsä kun on velaksi asunto auto ja ulkomaan matkat.

• Anonyymi

Vannoohan se olevansa valtionhoitajapulue. Kyllä sitähän se todella on. Realisoi aina vallassa ollessaan valtion omaisuutta yksityisille sijoittajille. Yrittäjäystävällinen puolue, duunarit kyykkyyn.

• Anonyymi

Porvarit ovat aina kapitalistien kanssa käsi kädessä.
        Orpo kyykyllään ekn suuntaan Purran kanssa.

• Anonyymi

"Eväitten kanssa töihin menevä......" ??
      Nyt mää en ymmärtänyt,, kun mun tarttee ottaa eväät töihin, kun ei ole lounasravintolaa, missä syödä eikä pikaruoka kiinnosta ja ruokiskin on välillä 15-30 min., ei mulla ole pitkiä lounaita
      En mä ole eliittiä, en rikas enkä kuuluisa leivänkannikoitteni kanssa.

• Anonyymi

Luetko muuten iltalehtee puhelimen näytöltä,olet siis sata pros. Termospullokokkari.

• Anonyymi

Höhlä tyhmä hieman "hidas" suomalainen luulee itteestään liikoja.

• Anonyymi

Termospullokokoomuslainen on kyllä juuri oikea nimi👍

• Anonyymi

Hyvä ku luulee itekin olevan rikas,termospullokokoomuslainen

• Anonyymi

Nämä tyhmät pitävät kokoomusta vallassa.

• Anonyymi

Onneksi meillä ei ole termospullo oligarkkeja? Ne tippuisi heti ikkunoista, kuten venäjällä.

• Anonyymi

Herrat nauraa tyhmille duunareille jotka äänestää kokoomusta. Suomen myyjä kokoomus.

• Anonyymi

Mutta onneksi on kommunismista päästy eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.............KUN MENI EU.....HUN PARI KIPALETTA EDUSTAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla, se on pesiytynyt oikeistoon, ovat rakentamassa Suomeen omaa kommuuniaan, sinne ei ole köyhillä asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla, se on pesiytynyt oikeistoon, ovat rakentamassa Suomeen omaa kommuuniaan, sinne ei ole köyhillä asiaa.

Köyhyys on omaa tyhmyyttä ja kyvyttömyyttä hallita omaa elämäänsä. Näin ollen se on ansaittu olotila. Sen aiheuttama katkeruus parempia kohtaan on osoitus vielä syvemmästä tyhmyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhyys on omaa tyhmyyttä ja kyvyttömyyttä hallita omaa elämäänsä. Näin ollen se on ansaittu olotila. Sen aiheuttama katkeruus parempia kohtaan on osoitus vielä syvemmästä tyhmyydestä.

Mutta miksi nuo viisaat rikkaat ovat viemässä aina köyhiltä kaikki? Miksi sitä kurjuutta pitää vielä niiden toimesta lisätä ja syventää? Luulsi viisailla olevan muutakin tekemistä.
        Vai saako rikkaat orgasmeja köyhien polkemisesta, yhä syvempään ahdinkoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi nuo viisaat rikkaat ovat viemässä aina köyhiltä kaikki? Miksi sitä kurjuutta pitää vielä niiden toimesta lisätä ja syventää? Luulsi viisailla olevan muutakin tekemistä.
        Vai saako rikkaat orgasmeja köyhien polkemisesta, yhä syvempään ahdinkoon?

Mitä sulta on viety.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sulta on viety.

Elämisen edllytyksia jatkuvilla hintojen ja verojen nostolla, joten miksi kyselet tyhmiä? Meitä on paljon joilta on viety, ja teitä on paljon joita se ei koske. Olette saaneet verohelpotuksia, joita me emme ole saaneet.

• Anonyymi

Tuotettu politiikka on lantaan verrattavissa oleva jäte.😁

• Anonyymi

Samanlaisia on ne sen politiikan tekijätkin. 😂

• Anonyymi

Siksi kansa tarttuu aseehin pian,viisaat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe