vaaleissa kuten nytkin Georgiassa? Kummallinen ilmiö joka pitäisi voida jotenkin selittää.
Miksi nuo venäläismieliset aina voittaa
20
154
Vastaukset
- Anonyymi
Neuvostopakkoliitossakin hallinto sai jopa yli 100% kannatuksen.
- Anonyymi
Nyt vaan ei ole pakkkoliittoa mutta siltikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos georgialaisetkin entisiä maaorjia, ja sillä luonteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi silti olla ”neukkutyylinen ääntenlasku”!?
- Anonyymi
Tai Moldovassa.... eiku hetkinen.
- Anonyymi
Silti kaikki haluaa länsimaista elämää. Omituista.
- Anonyymi
Venäläisillä tai venäjämielisillä ei ole mitään käsitystä demokratiasta. Valistuksen aika ohitti ne jälkiä jättämättä.
- Anonyymi
Niitä kun ei ole hämätty ja aivopesty käsitteellä edustuksellinen demokratia. Ajattelevat ihan itse, ei ole ajattelua ulkoistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kun ei ole hämätty ja aivopesty käsitteellä edustuksellinen demokratia. Ajattelevat ihan itse, ei ole ajattelua ulkoistettu.
Demokratiassa ajattelusta, valinnasta ja äänestämisestä on OIKEASTI HYÖTYÄ!
ITÄ-BLOKIN MAISSA EI AJATTELUA/OIKEAA VALINTAA TARVITA!
- Anonyymi
Venäjämieliset tekevät vilppiä syöttämällä ylimääräisiä äänestyskuponkeja vaaliuurnaan.
- Anonyymi
taas valehtelet, sellaisesta ei ole havaintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko paikanpäällä, uuno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI SITÄ NIIN TÖKERÖSTI TEHDÄ, ETTÄ OLISI ”HAVAINTOJA”!
JA JOS ON NIIN NE KIISTETÄÄN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko paikanpäällä, uuno.
Sinä varmaankin olit ?
- Anonyymi
Heti alkaa itku ja selittely. Osaa näköjään muutkin kuin
https://yle.fi/a/74-20120430
Trump höristä vilpistä kun kansa on äänestänyt väärin. - Anonyymi
Venäläismieliset voittaa siten kun tyhmä kansa äänestää väärin, eikä tajua, että länttähän heidän kuuluisi äänestää. Siksipä pantakoon pystyyn kovat mellakat toiveena, että josko sittenkin tämä väärä äänestystulos saataisiin kumottua, saatiinhan Janukovitskin ulos.
- Anonyymi
Itse Stalin sanoi aikoinaan, että merkitystä ei ole sillä, kuka saa vaaleissa eniten ääniä, vaan sillä, kuka laskee äänet.
- Anonyymi
Oikeiston taktiikkaa tuokin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeiston taktiikkaa tuokin.
Lännessä on rehelliset vaalit Venäjään verraten!
- AnonyymiUUSI
” Miksi nuo venäläismieliset aina voittaa”
NEUVOSTOLIITTO—> VENÄJÄ
Sodan lopussa se orjuutti lukemattomia Itä-Euroopan maita ja niissä kymmeniä miljoonia ihmisiä orjuuteen ja toimimattomiin kansandemokratioihin aikajaksoksi 1945-1990. Tuona aikana se kitui itse, kukisti kansannousuja ja köyhtyi kunnes Euroopan ja koko maailman iloksi itse romahti 1991 ja kaikki nuo kansat karkasivat vapauteen! Myös Neuvostoliitto itse muutti nimensä, yhteiskuntajärjestelmänsä ja koki muutoinkin seuraavat muutokset:
Väkiluku: 293 miljoonaa —-> 145 miljoonaa
Pinta-ala: 22.402.000 —-> 17.075.000
Vapautuneet valtiot: Baltian maat, Ukraina, Valko-Venäjä, Uzbekistan, Kirgisia, Armenia, Tadzikistan, Azerbaizdan, Turkmenistan, Kazakstan, Moldova ja Georgia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138