Ken on sielu kaunehin? 🕊🌹 Kel on sydän puhtoisin? 💖 Mieli kirkkain, viisahin? 🔮
Kerro kerro kuvastin
6
662
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sinulla kun täällä kysyt
- Anonyymi
Tuli aloituksesta mieleen yksi laulu.
https://youtu.be/AiNnbhRJvcs?si=ixGDdfL802h8W2T6
🤍 🕊 ☀️ 🤍
Kerrotko miten määritetään onko sielu kaunis?
Mutta niin....
Täällä on kyllä puhdas sydän,
vaikkakin hieman liikaa murjottu 💗 🤍
Mieli ei ikävä kyllä ole yhtään kirkas,
mutta kirkastuu toivottavasti vielä joskus. Kunhan sydämen ruhjeet ja mustelmat paranevat 💔- Anonyymi
Kaunis sielu: Kaunosielu, herkkä ja hellä, hyväntahtoinen, puhdas, viaton, lämmin ja rakastava, suloinen, syvällinen, viisas ja kaukokatseinen... Kaikinpuolin kaunis ja rakastettava. 🧡
- Anonyymi
Yx Henna
- Anonyymi
Hänellä kenet unohdit ja hylkäsit. Olit peto joka riisti sydämen kauriin rinnasta...metsästäjä joka toimit sairaan noidan käskyjen orjana ja aisankannattajana.
Mihin hukkasit itsesi kun päätti tyrkyttää minulle kauneinta omenaa joka oli kuin olikin mätää ja myrkkyä sisältä? Kyselee luMikki tummilla hiuksilla ja huulilla punaisilla... - Anonyymi
Rakkaus puhdistaa ja kirkastaa mielen. ❤ Silloin on kuin valaistunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621