Ken on sielu kaunehin? 🕊🌹 Kel on sydän puhtoisin? 💖 Mieli kirkkain, viisahin? 🔮
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kai sinulla kun täällä kysyt
- Anonyymi
Tuli aloituksesta mieleen yksi laulu.
https://youtu.be/AiNnbhRJvcs?si=ixGDdfL802h8W2T6
🤍 🕊 ☀️ 🤍
Kerrotko miten määritetään onko sielu kaunis?
Mutta niin....
Täällä on kyllä puhdas sydän,
vaikkakin hieman liikaa murjottu 💗 🤍
Mieli ei ikävä kyllä ole yhtään kirkas,
mutta kirkastuu toivottavasti vielä joskus. Kunhan sydämen ruhjeet ja mustelmat paranevat 💔- Anonyymi
Kaunis sielu: Kaunosielu, herkkä ja hellä, hyväntahtoinen, puhdas, viaton, lämmin ja rakastava, suloinen, syvällinen, viisas ja kaukokatseinen... Kaikinpuolin kaunis ja rakastettava. 🧡
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis sielu: Kaunosielu, herkkä ja hellä, hyväntahtoinen, puhdas, viaton, lämmin ja rakastava, suloinen, syvällinen, viisas ja kaukokatseinen... Kaikinpuolin kaunis ja rakastettava. 🧡
Miten määrittelet ton "puhdas ja viaton" osuuden tosta?
- Anonyymi
Yx Henna
- Anonyymi
Hänellä kenet unohdit ja hylkäsit. Olit peto joka riisti sydämen kauriin rinnasta...metsästäjä joka toimit sairaan noidan käskyjen orjana ja aisankannattajana.
Mihin hukkasit itsesi kun päätti tyrkyttää minulle kauneinta omenaa joka oli kuin olikin mätää ja myrkkyä sisältä? Kyselee luMikki tummilla hiuksilla ja huulilla punaisilla... - Anonyymi
Rakkaus puhdistaa ja kirkastaa mielen. ❤ Silloin on kuin valaistunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491