Kristittyjen yhteys

Anonyymi-ap

Olen kovin hämmästynyt siitä kiihkosta, jolla eräs herjaaja herjaa uskovia joka päivä tällä palstalla.
Meidän keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa uskovat tekevät yhteistyötä kahvilan pitämisessä, jossa kahvilassa pidetään esillä evankeliumia.
Evankelis-luterilaisen kirkon uskovien lisäksi samassa työssä ihmisten tavoittamiseksi ovat monet vapaitten suuntien uskovat.
Uskovat ovat keskenään veljiä ja siskoja Jeesuksessa. Heidät on Jeesus pelastanut ja he menevät samaan taivaaseen.
Jeesus rakastaa ja siunaa heitä❣️

42

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luste on jälkikäteen kylvettyä voimakasta ja elävää "kristinuskoa", rehevää ja elinvoimaista.

Se on kietoutunut terveeseen vanhaan perinteiseen kristinuskoon niin pahasti, että sitä ei voida enää repiä siitä pois.

Antaa molempien kasvaa yhdessä ihan rauhassa.

• Anonyymi

Minusta on upeeta, että kristityt tekevät työtä yhdessä voittaakseen ihmisiä Jeesukselle. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on upeeta, että kristityt tekevät työtä yhdessä voittaakseen ihmisiä Jeesukselle. 😁

Sitä toimintaa kutsutaan käännyttämiseksi "te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen, he tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa".

• Anonyymi

Miksi rakastat vanhaa kristinuskoa, eikös jeesus kehota luopumaan turhasta isiltä peritystä vaelluksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rakastat vanhaa kristinuskoa, eikös jeesus kehota luopumaan turhasta isiltä peritystä vaelluksesta!

Sanassa Jeesuksen rististä on sama voima kuin aina ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä toimintaa kutsutaan käännyttämiseksi "te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen, he tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa".

Väärin taas Teuvo.
        Sitä kutsutaan lähetyskutsun tekemiseksi. Jeesus Kristus jätti omillensa tehtävän julistaa evankeliumia, jotta syntiset ihmiset, jotka elävät ilman yhteyttä Jumalaan, voisivat löytää elämälleen tarkoituksen.

Apt 17:26,27
        ”Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
        että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”

1 Joh 3:10
        ”Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”
        Heb 13:8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin taas Teuvo.
        Sitä kutsutaan lähetyskutsun tekemiseksi. Jeesus Kristus jätti omillensa tehtävän julistaa evankeliumia, jotta syntiset ihmiset, jotka elävät ilman yhteyttä Jumalaan, voisivat löytää elämälleen tarkoituksen.

Apt 17:26,27
        ”Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
        että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”

1 Joh 3:10
        ”Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.”

Yritä jo Uskoa ettei Teuvo Sunia enää ole. Hän on kuollut jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdeksän vuotiaan tasolle jääneellä, on leikit tasonsa mukaiset. Ei siinä fyysinen koko auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen HYVIN kyllästynyt sinun valehteluusi. En ole siis kiinnostunut valheistasi.

• Anonyymi

Jumala on itse tarpeeksi voimakas omansa etsimään ja yhteyteensä saattamaan.

Ei siihen mitään lahkolaisia ja käännyttäjiä tarvita.

Hes. 34:11

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen."

• Anonyymi

Kerrotko kuinka jeesus etsi sinut ja löysi, mutä sitten tapahtui, kerro !

• Anonyymi

Jeesus Kristus antoi tehtävän omillensa.
        Mark 16:15
        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

Sinä sen sijaan olet päättänyt käyttää elämäsi lopun kaiken hyvän herjaamiseen. Johtuneeko siitä, että olet erittäin katkera, kun oma lahkosi hajosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

Sinä sen sijaan olet päättänyt käyttää elämäsi lopun kaiken hyvän herjaamiseen. Johtuneeko siitä, että olet erittäin katkera, kun oma lahkosi hajosi?

Eksyttäjät ja käännyttäjät on kovia saarnaamaan ja käännyttämään

Saarnaamisista puhuminen on lisäys Markuksen loppuun. Ei ole Jeesuksen puhetta eikä Markuksen puhetta.

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Jeesus käski ainoastaan oikeita apostoleita KASTAMAAN ja OPETTAMAAN
        LAIN KÄSKYT SEN JÄLKEEN.

Siinä järjestyksessä.

Alkuperäinen kastekäsky on tallessa Markuksen evankeliumin lopussa.

Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo on kuollut usko jo se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo on kuollut usko jo se!

Katso, jos löytäisit itsellesi jonkun muun paikan valheillesi. Minuun sinun valheesi eivät uppoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso, jos löytäisit itsellesi jonkun muun paikan valheillesi. Minuun sinun valheesi eivät uppoa!

Varmistin asian Teuvon leskeltä. Teuvo on kuollut jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmistin asian Teuvon leskeltä. Teuvo on kuollut jo vuosia sitten.

Kyllä tämä räyhääjä sen asian hyvin tietää! On varmaan omasta mielestään suurikin "sankari," kun uskaltaa herjata vainajaa.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi

Lehdessä kerrottiin yhdestäkin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin.
        Mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä kuului.

• Anonyymi

Kiitos Jumalalle!

• Anonyymi

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

• Anonyymi

Miten tuo soveltuu apostolien elämään ja toimintaan, kerrotko sen meille muillekkin !

• Anonyymi

Jeesus rukoili, että Hänen omansa olisivat yhtä.

”Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.”
        Joh 17:11

Sinä teet OMASSA elämässäsi tämänkin totuuden tyhjäksi ja myös kärsit siitä.

• Anonyymi

Ekumenia on pahasta.

Siihen ei perinteisten kristillisten kirkkokuntien ei pidä lähteä.

• Anonyymi

Eikös se Nokian pappi erehtynyt ekumeniaan vapaiden suuntien kanssa, kohtalokkain seurauksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Nokian pappi erehtynyt ekumeniaan vapaiden suuntien kanssa, kohtalokkain seurauksin.

Parhamin henki karkasi mieheen kiinni. Taisi menettää virkansakin niissä pippaloissa?

• Anonyymi

Jeesus Kristus sanoo toisin kuin sinä.

”Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
        Joh 13:35

Miksi sinä vihaat Jeesukseen uskovia?
        Miksi teet vastoin Jumalan tahtoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Kristus sanoo toisin kuin sinä.

”Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
        Joh 13:35

Miksi sinä vihaat Jeesukseen uskovia?
        Miksi teet vastoin Jumalan tahtoa?

Raamattu varoittaa tämän lopun ajassa ilmestyvistä monista uskonlahkoista, jotka esiintyvät kristittyinä, mutta eivät sitä ole.

Gal.5..."Sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset, ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."

Kristittyjen ei pidä tehdä yhteistyötä hurmoslahkojen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu varoittaa tämän lopun ajassa ilmestyvistä monista uskonlahkoista, jotka esiintyvät kristittyinä, mutta eivät sitä ole.

Gal.5..."Sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset, ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."

Kristittyjen ei pidä tehdä yhteistyötä hurmoslahkojen kanssa.

Tit. 3:10

Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tit. 3:10

Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

Kristillisistä kirkosta eronneiden perustamia erioppisia uskonlahkoja ry:tä on Suomessakin
        yli tuhat, uskonlahkoa tai uskonkulttia, joiden suuntaan niiden kehitys menee.

• Anonyymi

Todellisessa vapaudessa ei kiihkoa olekaan. Amen???

• Anonyymi

Ei ne kaikki "Jeesustelijat" mitään oikeita kristittyjä ole.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Sananl. 22:3

Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.

• Anonyymi

Eikä se hurmoksiin joutuminen kokouksissa takaa sitä, että kyse on oikeista kristityistä, kuten usein ajatellaan.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

Onko hoka lahkolla oma jumala?

• Anonyymi

Kyllä siellä henkimaailmassa niitä valejumalia ja valejeesuksia piisaa joka lahkoon.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä henkimaailmassa niitä valejumalia ja valejeesuksia piisaa joka lahkoon.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

Lopeta siis eksyttäminen! Elämää ei kannata tuhlata perkeleen tekoihin!

• Anonyymi

Gasful ok, not sofa.

• Anonyymi

1. Joh. 4:1

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

• Anonyymi

Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä eikä merkkejä.

Luuk. 11:29

Mutta kuin kansa kokoon tuli, rupesi hän sanomaan: tämä sukukunta on paha, etsii merkkiä, ja ei hänelle anneta merkkiä, vaan Jonan prophetan merkki.

Tämän ajan ihmeillä eksyttää lahkolaiset ja pahat henget

Ilm. 13:13

Ja tekee suuria ihmeitä, niin että hän saattaa tulenkin putoomaan taivaasta alas maan päälle, ihmisten edestä;

Ilm. 16:14

Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät.

• Anonyymi

Jeesuksen omien tuleekin toimia yhdessä evankeliumin hyväksi ja Jumalan kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe