Kauanko vielä aiot

Anonyymi-ap

odottaa ja haaveilla kaivattuasi?

55

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole enää aikoihin voinut odottaa, enkä haaveilla.

• Anonyymi

Katkerakerttu taas katkeruuttaan parkumassa. Olitte siis samassa työpaikassa ja ihastuit janiin olihan hän sinua nuorempi ja oikein mukava mies. Jani kuitenkin ihastui nuoreen kauniiseen nettaan. Sinä olet keski-ikäinen jota ei voi kauniiksi millään muotoa sanoa. Lisäksi olet jania vanhempi vähän pyyleväkin eikä tuo luonnekaan kovin mukava eikä tasapainoinenkaan.

Et pysty sitten millään pääsemän katkeruudestasi ja meille kaikille täällä tuota janin ihastumista nettaan suollat päivästä toiseen. Jospa yrittäisit päästä tuosta yli kun näin sivusta katsottuna tuo on jo niin noloa. Get over it!

Ai niin ja kun olet jo syyllistynyt molempien henkilöiden nimien julkaisuun täällä niin kohta voi olla edessä tuomio julkisesta solvaamisesta ja sakkoja pukkaa.

Janin kannattais olla kirjautumatta kun tänne tulet niin tuon sekoilijan ei niin helppo spämmätä. Ja kannattaa muuten kysäistä poliisista onko saklojen paikka nimiä kirjoittelee. Todin suomi24 pitäis olla hereillä näissä viesteissä että pysyy asiallisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkerakerttu taas katkeruuttaan parkumassa. Olitte siis samassa työpaikassa ja ihastuit janiin olihan hän sinua nuorempi ja oikein mukava mies. Jani kuitenkin ihastui nuoreen kauniiseen nettaan. Sinä olet keski-ikäinen jota ei voi kauniiksi millään muotoa sanoa. Lisäksi olet jania vanhempi vähän pyyleväkin eikä tuo luonnekaan kovin mukava eikä tasapainoinenkaan.

Et pysty sitten millään pääsemän katkeruudestasi ja meille kaikille täällä tuota janin ihastumista nettaan suollat päivästä toiseen. Jospa yrittäisit päästä tuosta yli kun näin sivusta katsottuna tuo on jo niin noloa. Get over it!

Ai niin ja kun olet jo syyllistynyt molempien henkilöiden nimien julkaisuun täällä niin kohta voi olla edessä tuomio julkisesta solvaamisesta ja sakkoja pukkaa.

Janin kannattais olla kirjautumatta kun tänne tulet niin tuon sekoilijan ei niin helppo spämmätä. Ja kannattaa muuten kysäistä poliisista onko saklojen paikka nimiä kirjoittelee. Todin suomi24 pitäis olla hereillä näissä viesteissä että pysyy asiallisina.

Ilmoita tuon tyypin viestit ylläpidolle joka kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et nyt yritä syöstä väärää keski-ikäistä
        Ihmistä yleisön hampaisiin. Siitä tulee myös tuomio, joten kannattaa koko rypäs laittaa tutkintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan omien sanojensa mukaan asu täällä päin, vaan jossain pääkaupunkiseudulla tämä sudelle motkottaja. Ei tunne siis henkilökohtaisesti kumpaakaan, josta kirjottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et nyt yritä syöstä väärää keski-ikäistä
        Ihmistä yleisön hampaisiin. Siitä tulee myös tuomio, joten kannattaa koko rypäs laittaa tutkintaan.

Ei näissä susimiehen jutuissakaan mitään linjaa oo hei

• Anonyymi

Elämältä odottais aika paljon enemmän kuin ikuista yksinäisyyttä mutta koskaan ei ole ketään kiinnostanut oikeasti ja on niin paljon tullut paskaa niskaan kun on erehtynyt asiaa kysymään, aivan joka kerta olen mennyt samaan ansaan. Olen luullut että nyt osuu ja paskat! Ei enää uskalla eikä halua sitä paskamyllyä kokea taas uudestaan. Ihmiset ovat ilkeitä ja sairaita. On parempi elää siinä harhassa että ehkä se joku minusta välittää ja on joku jota ajatella, silläkin jaksaa aina pahemman yli.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lopetin jo.

• Anonyymi

Niin kauan haaveilen, ku toinen minut huomaa ja tekee liikkeen, että ymmärrän, että minähän elän?

• Anonyymi

Niin kauan kunnes hänet saan.

• Anonyymi

Haluun hänet. Kiitos hei

• Anonyymi

Lyhyesti ja ytimekkäästi. Se on juuri näin, minäkin hänet ❤️

• Anonyymi

Siihen asti että vaihdan työpaikkaa ja unohdan

• Anonyymi

En usko että hän ikinä haluaa olla tekemisissä kanssani. Olen vain ihan eri planeetalta kuin muut. Ei kiinnosta kovin paljon mikään ja niistä asioista, jotka kiinnostaa, en helpolla puhu. M->n

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoittaks toi, et suuri Mies ja pieni nainen?

• Ehkä kuukauden maksimissaan. Ens kuussa jos mitään ei tapahdu niin en usko, et tulee enää ikinä tässä maailmassa, oon jo toinen jalka haudassa.

• Anonyymi

Siihen asti kunnes juttelemme ja asiat selviää.

• Anonyymi

Hyvä asenne.

• Anonyymi

En mä häntä mitenkään odota. Tiedä, että ei ole mitään odotettavaa.

• Anonyymi

Niin kauan kuin tarvitsee.

• Anonyymi

5 v 0 kk 1 pv

• Anonyymi

Noin kauan? Mistä on kyse kun noin tarkka päivä tiedossa?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset aina myöhässä siksi päivän toleranssi.

5-vuotissuunnitelmilla saatiin ennenkin aikaan esmes hyviä autoja.

• Anonyymi

Tottakai haluan olla vielä vaimo. Vanhaksi en elä joten iäisyyttä en odota.

• Anonyymi

En odota,tulee jos tulee.

• Anonyymi

Lisään.En tee aloitetta.Tuskin minusta edes tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.En tee aloitetta.Tuskin minusta edes tykkää.

Ellei kukaan tee aloitetta, niin kukaan ei saa ketään ja täällä ollaan ikuisesti.

• Anonyymi

Enpä mä häntä odota ja haaveile hän teki selväksi ettei halua olla yhteydessä

• Anonyymi

Loppu elämän pohjoisen tuittupäätä.

• Anonyymi

Loppu elämän. Se ei muutu miksikään. Olen täällä sitten, kun olet valmis kohtaamaan.

• Anonyymi

Loppuvuoteen odotan.

• Anonyymi

Kunnes olemme vartalot kiinni tosissamme, sisäkkäin ym. Itseäni vanhempi tuttu, ihana, hyvävartaloinen nainen kyseessä.Jaksaa odottaa jos vaan hänkin tuntee samoin.

• Anonyymi

Niin, miten ajattelit varmistua, että hän tuntee samoin, hih?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miten ajattelit varmistua, että hän tuntee samoin, hih?

Jos tai kun hän vastaa täällä. Aavistus siitä jo on että olen vastauksen täällä lukenut.

• Anonyymi

Niin kauan kunnes hän on sylissäni.

• Anonyymi

Noin 35 - 40 vuotta.

• Anonyymi

Ihastuminen on suoraan sanottuna ihan perseestä. Ahdistaa, että tykkääkö toinen. Ahdistaa, että kaikki menee kuitenkin pieleen. Ahdistaa, kun kyseessä on joku, johon ei saisi ihastua. Toivoisi vain, että koko ihastumisen tunne katoaisi! En aio ihastua enää ikinä😉

• Anonyymi

Olet kiva 😉

• Anonyymi

Voihan ahdistus sentään!😃 Vähän samat tunnetilat täälläkin. -sivusta

• Anonyymi

Ei mulla ole kiire, mutta en voisi kuvitella että unohdan häntä tai näitä tunteita ikinä. Voi luoja hän kuuluu viereeni.. tai siltä ainakin musta tuntuu. Haaveilen joka ainut päivä.

• Anonyymi

MARRASKUUSSA OON VAPAA 🕵🏼✔️

• Anonyymi

Oletko eronnut?

• Anonyymi

En voi lakata koskaan odottamasta täysin, vaikka voin joskus antaa ymmärtää toisin. Valehtelu hänelle tosin on mahdotonta ja uskon hänen tietävän myös sen, koska tiedän itse kun hän valehtelee mulle jossakin asiassa.

• Anonyymi

Missä asiassa??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä asiassa??

Missä tahansa.

• Anonyymi

https://youtube.com/shorts/3M6KvNBWUaw?si=xDkXIwezvNxASv_o

Mä en odota mitään tai tähän ikään sillai edes haaveile mistään ei maksa vaivaa turha odottaa odottamalla kun ei elämässään varmasti mitään saavuta ja jos joku tilaisuus tai juttu meni ohi olen ai vaan todennu et ei ollu mun menytys ja parisuhteiden kohdalla si taas toinen säästy monelta päänvaivalta

• Anonyymi
      UUSI

Tässä mä oon vielä, jos hän haluaa olla mun kaa. Mutta en mä tiedä, kauan mä oon. Tiedän elämän rajallisuuden. Oon haudannut vanhempani. En halua loputtomiin odottaa. Ehkä löydän onneni muualta, jos hän haluu sutinoida muiden kaa. En tykkää lyhyistä suhteista.

• Anonyymi
      UUSI

Sitten kun eteeni tallustaa mielenkiintoisempi, seksikkäämpi ja muutenkin etevämpi neitokainen.

• Anonyymi
        UUSI

Tosin tähän asti ei sellaista ole ilmestynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän tässä ole jo liiaksi aikaa kulunut. Jos hän olisi halunnut tutustua ja olla kanssani, niin se olisi jo tapahtunut aikaa sitten. Eikä myös mennyt kihloihin ja mahd. naimisiin toisen kanssa, se on myös täysin selvä merkki ettei hän ole koskaan ollut kiinnostunut sitä vähääkään. Se oli jotenkin se viimeinen selvyys.

• Anonyymi
      UUSI

En haaveile kenestäkään. Etsin ystävää ja iällä ei ole merkitystä.

• Anonyymi
      UUSI

Aina 💙

• Anonyymi
      UUSI

Odottelisin jotakin ihmistä jos tietäisin että hänkin odottelee mua, mutta mua ei kaivattuni odota :) Pitäis elää itsekin. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      115
      2128
    2. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      123
      1636
    3. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      82
      1170
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      93
      973
    5. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      872
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      21
      801
    7. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      46
      769
    8. Mitä haluaisit

Tietää kaivatustasi?
      Ikävä
      47
      734
    9. Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi

Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.
      Ähtäri
      19
      724
    10. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      30
      696
    Aihe