Selvänäkijät rahastajina

Anonyymi-ap

Uskon, että on olemassa selvänäkijöitä ja meedioita, jotka voisivat halutessaan auttaa ihmisiä. Ei tietämällä kaikkea ja kertomalla asioita täydellisinä faktoina, mutta vinkkaamalla mahdollisista mahdollisuuksista. Omassa suvussanikin on näkijöitä, jotka todella näkevät asioita oikein.

Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota siihen, miten näkemisestä on tehty raaka bisnes, jolla vain viedään ihmisten rahat. Monet itseään näkijöiksi, ennustajiksi ja meedioiksi itseään kutsuvat esittävät myös olevansa "pyhiä", "henkisiä", jumalaa "palvelevia" ja hyvyydessä eläviä.

Tunnen montakin näkijää, jotka oikeasti näkevät. Tunnen myös erään naisen, joka katsoo enkelikorteista. Hän on kristitty, mutta samaan aikaan haukkuu monulle mm. ihmisten ulkonäköä ja pukeutumista. Hän on kertonut minulle, miten hän vihaa ulkomaalaisia jne.
Jotenkin ristiriitaiseksi asian tekee se, miten hyvän ihmisen roolia hän vetää, mutta kuitenkin samaan aikaan puhuu minulle siitä, miten hän vihaa ulkomaalaisia, joitakin suomalaisia ja ihmisiä, jotka eivät anna hänelle huomiota.

Mietin vaan, palveleeko hän jumalallista tasoa, enkelitason hyvyyttä?

Eli nämä näkijät jne. ovat tehneet suuren bisneksen, jolla rahastavat hyväuskoisia ihmisiä, jotka epätoivossaan hakevat lohtua ja apua ratkaisemattomiin ongelmiinsa.

Minun mielestäni, jos on näkemisen ja/tai meedion lahja, ei sillä saisi rahastaa ketään. Pitäisi hienovaraisesti voida vilpittömästi auttaa ihmisiä ilman maksua. Tiedän, että moni nyt suuttuu mielipiteestäni, mutta itsekin näkijän lahjan omaavana en voisi rahastaa sillä ihmisiä. Autan ilmaiseksi, jos päätän ylipäänsä avata kenellekään näkemästäni. Silloinkin pyrin hienovaraisesti ilmaisemaan asiat ja korostan, ettei elämäänsä pidä perustaa minun näkemisiini tai kenenkään muunkaan. Aina on uskallettava itse elää omaa elämää ja tavoiteltava omia unelmia.

Mitä mieltä te olette? (Asialliset kommentit)

16

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin tunnen erään, joka haukkuu ylipainoisia ihmisiä. Erikoista tässä on, että antaa myös jotain ravitsemusneuvontaa. Katselmuksiinsa ujuttaa tarinoita siitä, kuinka miehet pitävät häntä kaunottarena. Tämä nainen kuitenkin vaikuttaisi vähintäänkin halveksivan miehiä, puheet ovat suoraan sen suuntaisia. Hirvittävän ristiriitainen ihminen. Mielestäni hänessä on jotain teennäistä. Sai itseni hetkeksi raiteiltaan katselmuksillaan kun selvästi ujutti sinne sekaan omia voimakkaita mielipiteitään. Tulisi tehdäja toimia näin. Hänen näkemänsä ovat muuttuneet, on taitavasti selitellyt, miksei näkemät tapahtuneetkaan niin.

• Anonyymi

Mitä erikoista on jos joku antaa ravitsemusneuvontaa lihaville? Eikö se ole aika luonnollista. Liikenneneuvontaa vai kudontaohjeitako niille olisi mielestäsi annettav? Taitaa olla kyllä oma tulkintasi se haukkuminen, vaikka on itsellänikin kyllä ikäviä kokemuksia lihavista, Pari suoranaista tankkia työpaikalla, ja olen juuri niitä kyseisiä kyllä haukkunutkin, ihan heille itselleenkin.
        Usein puhutaan miten lihavat on leppoisia mutta ihan muuta kyllä ovat, ihan helvetin jyriä niissä löytyy, että hyvä vaan jos joku uskaltaa sen sanoa.

Vaikuttaakin tuo tilitys siltä, että ehkä joku ihan itse on lihava eikä saa saa miehiltä ihailua.

Ja että joku olisi tosiaan joutunut raiteilta. Väkisten tulee mieleen että onko kirjoittaja niitä jotka itse vääntävät ne katselmukset haluamiksesi vaikka kuinka päin koitettaisiin totuus kertoa.
        Onneksi täällä ei näe kuvaa ketkä tänne kirjoittaa. ei olisi varmaan kivaa havaittavaa. Nuo sinun mielipiteesi kun ei yhtään voimakkailta vaikutakaan. Jos ei flaksi käy niin kannattako siitä alkaa näkijöitä haukkua. Se että vähentäisi syömistä voisi usein jo auttaa. Aika teennäiseltä ja omasta päästä tempotulta katkeralta tilitykseltähän tuo vuodatuksesi vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä erikoista on jos joku antaa ravitsemusneuvontaa lihaville? Eikö se ole aika luonnollista. Liikenneneuvontaa vai kudontaohjeitako niille olisi mielestäsi annettav? Taitaa olla kyllä oma tulkintasi se haukkuminen, vaikka on itsellänikin kyllä ikäviä kokemuksia lihavista, Pari suoranaista tankkia työpaikalla, ja olen juuri niitä kyseisiä kyllä haukkunutkin, ihan heille itselleenkin.
        Usein puhutaan miten lihavat on leppoisia mutta ihan muuta kyllä ovat, ihan helvetin jyriä niissä löytyy, että hyvä vaan jos joku uskaltaa sen sanoa.

Vaikuttaakin tuo tilitys siltä, että ehkä joku ihan itse on lihava eikä saa saa miehiltä ihailua.

Ja että joku olisi tosiaan joutunut raiteilta. Väkisten tulee mieleen että onko kirjoittaja niitä jotka itse vääntävät ne katselmukset haluamiksesi vaikka kuinka päin koitettaisiin totuus kertoa.
        Onneksi täällä ei näe kuvaa ketkä tänne kirjoittaa. ei olisi varmaan kivaa havaittavaa. Nuo sinun mielipiteesi kun ei yhtään voimakkailta vaikutakaan. Jos ei flaksi käy niin kannattako siitä alkaa näkijöitä haukkua. Se että vähentäisi syömistä voisi usein jo auttaa. Aika teennäiseltä ja omasta päästä tempotulta katkeralta tilitykseltähän tuo vuodatuksesi vaikuttaa.

KJehuuko niitä pitäsi. Tyyliinkö että hienoo olet taas saanut 10 kiloa lisää ja aiheutat muitten läskiensä kansa kamppailevien kanssa kansakunnalle ja veronmaksajille kallista laskua; sairaspoissaolot, huono työteho, hoitajien sairastumiset kun rikkovat paikkansa nostellessa, hajonneet puistonpenkit, autojen ylikuumentuneet moottorit, lattioiden romahgtaminen, vaaratilanteet kun ei pääse ohi eikä alta pois jne jne.

Kauniit naiset jotka pitää ittestänsä huolta, eikä ympäröi itteensä laardilla, ja miehet kanssa, saa ainakin mun puolesta surutta ujuttaa saamiaan kehuja mihin tykkää. Taitaa vaan kateus täälä jotain kaihertaa.
        Se halveksiiko joku kaunisnaine miehii ei pitäisi miltän läskilyyleiltä olla pois. Halveksimiseen on sitten varmaan aihetta. Ei me äijät aina kehuin anneta aihetta. Harmittaa se tietysti sillon jos ukon ottais keinolla millä hyvänsä sais eikä millään luonaa ja jollain on sitten vielä saumaa niittä halveksii. Tasan ei käy onnen murut ei.

• Anonyymi

Taidat olla ahkerakin ujuttaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KJehuuko niitä pitäsi. Tyyliinkö että hienoo olet taas saanut 10 kiloa lisää ja aiheutat muitten läskiensä kansa kamppailevien kanssa kansakunnalle ja veronmaksajille kallista laskua; sairaspoissaolot, huono työteho, hoitajien sairastumiset kun rikkovat paikkansa nostellessa, hajonneet puistonpenkit, autojen ylikuumentuneet moottorit, lattioiden romahgtaminen, vaaratilanteet kun ei pääse ohi eikä alta pois jne jne.

Kauniit naiset jotka pitää ittestänsä huolta, eikä ympäröi itteensä laardilla, ja miehet kanssa, saa ainakin mun puolesta surutta ujuttaa saamiaan kehuja mihin tykkää. Taitaa vaan kateus täälä jotain kaihertaa.
        Se halveksiiko joku kaunisnaine miehii ei pitäisi miltän läskilyyleiltä olla pois. Halveksimiseen on sitten varmaan aihetta. Ei me äijät aina kehuin anneta aihetta. Harmittaa se tietysti sillon jos ukon ottais keinolla millä hyvänsä sais eikä millään luonaa ja jollain on sitten vielä saumaa niittä halveksii. Tasan ei käy onnen murut ei.

Kaverin naisystävä koitti jotain laihdutusjuttuja aikoinaan kaupitella naisille jotka oli L-I-H-A-V-I-A .
        Laitoin noin tavutettuna kun opin sillon että sitä sanaa ei saa ääneensä lausua tai saa ne vyöryyn kimppuu ja mitää kaunista jälkeehä simmotteesta ei synny.
        Se on haukkumista heti kun sanoo niille mikä on totuus. Että ne on L-I-H-A-V-I-A .
        Respektii niille jotka uskaltaa sen sanoo. Ne itte kun yleensä on kuin ei tietäsi kiloistaa. Miten se hyväntähe on mahdollista kun ne kilot on kaikkialla.
        Tai sitten ne länkyttää jotai älytöntä että itte he kilonsa kantaa. no ainaki mun pualesta. en meinaan oman kynnyksen yli kanna. Kerran kannaoin yhden se oli ensten hoikka ja pian se oli L-I-H-A-V-A .
        En muuton kantanu ulos mutta kun ite poistu niin samantie poistu kämpästä jotain S-U-U-R-T-A.

• Anonyymi

-,-,Minäkin tunnen erään, joka haukkuu ylipainoisia ihmisiä-,-,

Minä tunnen montakin! tunnen monia niitäkin jotka halveksii miehiä, osa suorastaan inhoo.

• Anonyymi

Itse en usko moisiin juttuihin.
      Toki ne toimivat yhtä epämääräisesti kuin vaikka horoskoopit, josta jotkut voivat saada kimmokkeen filosofisille ajatuksille. Tosissaan niitä ei pidä ottaa.

Ja kuten toit esille, lähes poikkeuksetta kyseessä on huijausyritys rahastaa epätoivoista henkilöä.

Jos autat ilmaiseksi ja hienovaraisesti, niin eipä kai siinä mitään pahaa ole. Ongelmana saattaa vain olla, että hyvää tarkoittavasi auttaminen ei menekään kuten ajattelit, ja tuottaa enemmän ongelmia tai jopa tuskaa.

En usko näihin, koska tuo huijausmenetelmä tunnetaan. Tiedetään jopa kuinka jotkut oikeasti uskovat omaavansa taitoja, kun eivät itse ymmärrä omaa itseään. En ole nähnyt mitään todisteita niiden olemassaolon puolesta. Tuotakin kun voisi tutkia ihan tieteellisesti ja todeta sen toimivaksi, jos se siis toimisi.

• Anonyymi

Hianovarasta höpinää.

• Anonyymi

Mentaalitapaus näköjään löysi ketjun ja alkoi vänistä vastaajille. Ilmoittakaa poistoon räksytykset, jotka eivät liity aloitukseen. Sinänsä tämä palsta on huonosti moderoitu ja pilalla. Pitäisi löytää uusi paikka keskustella näistä kokemuksista, hyvistä ja huonoista. Palveluntarjoajiahan nuo näkijät ovat eivätkä mitenkään erityisasemassa palvelunsa laatuun liittyvän keskustelun kannalta.

• Anonyymi

Ok, kestikö sinulla kauankin siis löytää tänne? Aika rohkeaa käyttää itsestään nimitystä mentaalitapaus, mutta toisaalta mistä voin tietää.
        Mielestäni mitkään kommenteistasi ei liity aloitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kestikö sinulla kauankin siis löytää tänne? Aika rohkeaa käyttää itsestään nimitystä mentaalitapaus, mutta toisaalta mistä voin tietää.

Nii, poistais ittensä näistä ketjuista räksyttämästä ja kertomassa tarinoitaan noista ilmaispalveluistaan? haha<?? Vaikka kuinka hienovarasesti niitä tarjoilisi niin hienovaraisesti: KETÄ KIINNOSTAA???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas vajakilta nerokas kommentti. Oikein yllättävän oivaltava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas vajakilta nerokas kommentti. Oikein yllättävän oivaltava.

Älä ny? Mihin jätit sen? Olis kiva käydä lukemas mitä sulta ny lähti?

• Anonyymi

Kommentti tulee nyt alkuperäiseltä kirjoittajalta: Selvänäkijät rahastajina.

Keskustelu on mennyt hiukan sivuraiteille...

Mielestäni kenenkään ulkonäköä ei saa haukkua tai arvostella. Ei naisten, ei miesten. Pointtini oli siis se, että jos toimitaan "enkelitason edustajana" muille ihmisille, niin silloin voisi olettaa sellaisen ihmisen kunnioittavat kaikkia ihmisiä sellaisina kuin ovat.

Toiseksi se rahastaminen, joka ei mielestäni vaan ole oikein...

Ja kun totesinhan, jos ylipäänsä puhun näkemästäni kenellekään. Yleensä en puhu, koska en halua tehdä sellaista työtä. Mielestäni jokainen voi ja pitää elää elämäänsä ilman, että kukaan puuttuu. Olen joskus nuorempana latassut suoraan ennalta näkemäni asiat eräälle ihmiselle. Kaikki toteutuivat nopeasti, jonka jälkeen meillä meni välit, koska hän piti minua "noitana". Sen jälkeen olen pitänyt suuni kiinni.

• Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

Kiitän, käyn katsomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe