https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009324995.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=undefined&utm_content=undefined
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010768759.html
vuokrarahat menevät huumeisiin ja viinaan lääkkeisiin.
narkomaaneja ja juoppoja on tampereella todella paljon ja keskustassakin.
Haastavat riitaa tuntemattomien kanssa ja heittäytyvät kadulle "uhreiksi".
Sitten oikeudessa pyytelevät tuhansien korvauksia ... omiin huumeisiin.
Rosvoavat ja ryöstelevät lisäksi ihmisiä ja pahoinpitelevät.
Olkaapa tarkkoina näiden pölhöjen kanssa..
Poliisi vain ajella köröttelee ohitse vaikka huumekauppa käy, ryöstelyä, pahoinpitelyjä.
Tampereen keskusta ja muiden kaupunkien keskustat ja lähiöt 2024
15
611
Vastaukset
- Anonyymi
Koulun ja kodin kasvatus puutteellista, jos nuorista tulee huligaaneja..??
- Anonyymi
En ole rasiti. Tulipa tietoon että joku ulkomaalainen lyöttäytyi tyttäreni seuraan Tampereella. Saanko kantaa kassejasi. Ei tarvitse. Seurasi kuitenkin ulko-ovelle asti. Onneksi en ollut paikalla enkä joutunut vankilaan.
- Anonyymi
Olisit voinut joutua arkkuun jos olisit vanhana persuna mennyt sinne sähläämään. Reilu ulkomaalainen. Onko tyttäresi joku rasisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit voinut joutua arkkuun jos olisit vanhana persuna mennyt sinne sähläämään. Reilu ulkomaalainen. Onko tyttäresi joku rasisti?
Kassit olivat varmasti aika täynnä ja olisi ne sitten tyhjentänyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti oli tuo kassinkantoa tarjonnut sandaalimies. Jos ei puhetta usko ja seuraa kotiin, se on vainoamista. Henki pois sandaalimiehiltä!
Olen rasisti.. - Anonyymi
Kivan sadun keksit.
- Anonyymi
Normaalia nykypäivänä, tahti kiihtyy.
Maahanmuuttajat mukana huumebisneksissä.
Onneksi ei tarvi keskustassa ja narkkilähiöissä käydä, saati asua.- Anonyymi
Suvaitsevaiset ovat sitä mieltä että he saavat huumeita tuoda ja muuta rikollisuutta.
Turvattomuus on suvaitsevaisista tervetullutta tulevaisuutta.
Suomi on tuhoon tuomittu, järjen käyttö on out.
- Anonyymi
Tampere oli ennen mukava kaupunki.
- Anonyymi
Suomi ja ruotsi olivat joskus hyviä maita.. Nyt tänne ählyt työntää mantraansa ja muutkin sandaalimiehet tulevat insinööreiksi täñne opiskelemaan . Paskaksi on homma mennyt.
- Anonyymi
Suomi oli hyvä maa ennen tunkeutujia.
- Anonyymi
Ihmekös tuo kun TAYS on täynnä narkomaanilääkärisetiä. Istuvat ja eivät tee töitä. Sairaalan lääkärit sisätautiosastoilta lääkkeiden kera katukauppaan...Sairaalassa muhii lääkärit joilla on ylimielinen asenne työhön.
- Anonyymi
Myyvät niitä lääkkeitä kaduille siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyvät niitä lääkkeitä kaduille siis.
Terveyskeskuksissa ei siis tätä tehdä vaan sairaalassa. Siellä on saatu valtaa ja turvattu työ ja sitten vähän lisärahaa.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut kun tasaisin välein morkkaat täällä Tamperetta?
Kuvaamasi ongelmat eivät ole päässeet otsikoihin. Onko niitä siis olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228