Työeläkkeet nousevat peräti 1.3 %
Minnehän menisi törsäämään!?
Työeläkkeeni nousee ensivuonna jopa 1e + 24centtiä
12
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se eläke nousee noin 30 euroa, mutta mikä tulee olemaan sen
eläketulon vähennyksen vaikutus nettoansioihin. se on vielä arvoitus.
Kun vähennetään kulutusta, niin valtion Alvin tulot suorastaan romahtavat. - Anonyymi
Kannattaa varata aika sijoitusneuvojalle, jos tulot nousee vaikka vain euron......
- Anonyymi
Siihen lisää vielä kansaeläkkeen nousu 1 % .
kahtotaanpa miten euskuntalaisten tulot nouseee keväällä, taitaa olla 3000 e luokkaa, ne ei nouse prosenttuaalisesti vaan euromääräisenä joka on aina paljon enempi, mutta eduskuntalaisilla on omat korotukset. ne nouseee aina tuhansissa. Eihän palkkakuopassa omastamielestään, olevat voi vähempään suostua.
No itse vuoden alusta otan sitten neljä ilmaista ruokakassia, koln sijasta, nostan vähän vaatimustasoani minäkin. - Anonyymi
Sehän kuluu pankin palvelu maksuihin.💸
- Anonyymi
Aloittajan työeläke on vain n. 100 e/kk?
- Anonyymi
Montako vuotta aloittaja ehti olla töissä ? Jäikö prosenttilaskun oppitunnit väliin ?
Olisiko kannattanut vaan jäädä takuueläkkeelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako vuotta aloittaja ehti olla töissä ? Jäikö prosenttilaskun oppitunnit väliin ?
Olisiko kannattanut vaan jäädä takuueläkkeelle.Varmaan olin 25 v vakkarihommissa, jos ei lasketa mukaan alle 20 v tehty työ, siitä ei aikanaan maksettu eläkettä.
Omaa yritystä pyöritn edelleen kotoonta käsin ja sitä teen elämäni loppuun asti, se on harrastus ja siitä saa vielä palkkaa. Mikä jottei, välillä pimeetäkin palkkaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan olin 25 v vakkarihommissa, jos ei lasketa mukaan alle 20 v tehty työ, siitä ei aikanaan maksettu eläkettä.
Omaa yritystä pyöritn edelleen kotoonta käsin ja sitä teen elämäni loppuun asti, se on harrastus ja siitä saa vielä palkkaa. Mikä jottei, välillä pimeetäkin palkkaa...Niin eikä kertynyt työstä sitä eläkettä alle 23 vuoden iässä silloin 70-luvulla,
mutta onneksi sai kirityksi myöhemmin edes jonkinlaisen eläkekertymän.
Kyllä sillä nyt pärjää kun ei juo, polta eikä sekoile niiden rahojen kanssa.
- Anonyymi
Kuitenkin nousee. Työttömyyspäivärahat eivät ole juuri nousseet 1994 tasosta. Nytkin indeksit jäädytetty ainakin 2030-luvulle asti.
- Anonyymi
Purra kyllä hoitaa löysän rahan omaan taskuunsa.
- Anonyymi
Tuli mieleen aikanaan eläke nousi 5mk. Niin naapurin emäntä sano mihin näiden rahojen kaa joutuu😅
- AnonyymiUUSI
Töitä aloittaessani harjoittelijan palkka oli 4,70 mk/tunti.
Olin iki onnellinen kun se nousi muutaman kuukauden jälkeen maagiseen 5mk/h.
Hyvin tuli silläkin toimeen kun ei ollut vielä paljoa kuluja niinkuin auto tai asunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138