Täytyy kyllä todeta , että USAssa, joka itseään muka sivistysvaltiona pitää , pidetään Trumpin vaalitilaisuuksissa todella ällöttäviä, toisia ihmisiä herjaavia ja sotaisia puheita. Niitä pitää itse ehdokas , mutta myös monet hänen innokkaat, julkisuudessa tunnetut henkilöt kannattajansa. Suorastaan sairaana voi pitää esim. amerikkalaisen koomikon puhetta latinoista Trumpin tilaisuudessa NYssä. Näillä saastaisilla jutuilla tavoitellaan ehkä julkisuutta, mutta kertovat nämä puheet kyllä puhujistaan sen, ettei heidän päässään paljon älyä ole , puhumattakaan edes alkeellisempia käytöstapoja. Miten jotkut ihmiset haluavat tällaisia päättäjiä, jotka edustavat kotimaata ulkomailla. Olen varma, että edes jotkut Trumpinkin kannattajat häpeävät häntä ja hänen puheitaan. Ellei näin ole, niin sitten ihmiskunnalla lienee hyvin vähän toivoa.
Ällöttäviä puheenvuoroja sivistysvaltiossa
Anonyymi-ap
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Sotaisia puheita myös. USA on jo muutenkin väkivaltainen maa. Aseita kaikilla, myös niillä , joille niitä ei koskaan pitäisi antaa. Ja Trump lupaa lisää aseita ja väkivaltaa….
- Anonyymi
Niin ja mikä häpeä että meillä persut pitää trumpukkaa kuten huuhaasaarikin. Trump on kuulemma Jumalan valittu.
- Anonyymi
Kuka hullu on muka ajatellut USA n olevan sivistysvaltio ? Syntymästään asti alistanut ja tappanut alkuasukkaita . Jonkin sortin demokratia kyllä on ja siitä paljon puhuu ja muka demokratian puolesta sotii .
- Anonyymi
USAn ainoa sivistys on raha ja rahan valta .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574