Sellaine oikein mukava täti soitti koska olin tehnyt täydentävän tuen hakemuksen. No se sitten ensiksi selitti itsestäänselviä asioita että mitä liitteitä kelaan pitää lähettää ja olin kyllä lähettänyt. Se katseli sitä minun kelaan lähettämää toimeentulotuki hakemusta josta tuli hylsy päätös. Katseli sitä ja sanoi että minulla olisi oikein moneen sataan euroon tukia ja ihmetteli kun kela ei ollut maksanut. Sanoi että minun pitää pyytää kelaa tekemään korjaus päätös siitä. Niin juu menee taas pari viikkoa siihenkin ja tuskin se mitään auttaa kun kelassa ne ei osaa lukea. No nyt lokakuussa olen elänyt noin 80 eurolla 3 viikkoa. Vielä 2 viikkoa pitäisi pärjätä.
Sossutäti soitti minulle tänään.
3
191
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko alkaa etsimään töitä? Menet joka firmaan kysymään. Ei tarvi enää sossuja tai keloja mihinkään.
- Anonyymi
Tein äitimuorin puolesta anomukset Kelaan jopa vuosikausia.
Kun laitoin anomusten mukana pilkulleen ne liitteet mitä pyydettiin, niin
tuet tulivat aina säännöllisesti ja oikeaan aikaan perille. Helppoa siis ! - Anonyymi
Kela on alkanut todella tarkaksi. Jos pelaa veikkauspelejä 20 euroa niin ne vähentää tukea 20 euroa. Jos lainaa veljeltä 30 euroa ne vähentää tukea koska olettavat ettei köyhä jaksa valittaa väärästä päätöksestä. Minulle tuli päätös niin siinä luki että veikkauspelien pelaaminen on tukien väärinkäyttöä ja sen takia tukea vähennettiin. Soitin kelaan ja kysyin että monet polttaa tupakkia 50 eurolla kk niin eikö se ole tukien väärinkäyttöä. Ei ole kuulemma vaikka rahat palaa savuna ilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965