Sinä kaupassa

Anonyymi-ap

Olisit vaan rohkeasti tullut juttelemaan :)

13

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulin kotona.

Markku 55

• Anonyymi

En kehannu ku pieretti

• Anonyymi

What kind

• Anonyymi

Ei kiitos, lompakkosi riitti.

• Anonyymi

Millainen mis

• Anonyymi

Tummahiuksinen nainen

• Anonyymi

naiset usein tuijottaa minua mut ei tuu jutteleen mut pitäskö mun jutella vai mikä ongelma? En koskaan ollut suhteessa aikuisiällä mut teininä seurustelin parisen vuotta. Huomaako naiset minussa jotain outoa ettei ne halua kuitenkaa tehä tuttavuutta että huomaako ne minussa torjunnan että mä torjuva että joku minussa sellainen että ne pian huomaa etten ole täysin terve???

• Anonyymi

että huomaakohan kaikki naiset että mä oon sulkeutunut etten todellisuudessa ole valmis jutteleen &meneen suhteeseen että voiko kuka tahansa nähdä toisen ihmisen sisimpään noin vain? Epäilen ettei pysty. Mä en kuitenkaan ränsistyneissä vaatteissa liiku enkä näytä ulkoapäin edes kovin sairaalta enkä haise pahalle ja oikeastaan olen aika komea mies jolla välillä hyvä ryhti. Mutta tällaisia mietin nyt hmm??????

• Anonyymi

Oliko pohjoiseen?

• Anonyymi

Tripla

• Anonyymi

Missäköhän tarkemmin triplalassa? Taisin olla samana päivänä jolloin aloittaja on tämän julkaissut

• Anonyymi

Mää olin duaalla, Kyl sää mun dhuaamaasit, Mull ei ollu dpikkareitkaa.

• Anonyymi

Oletko flunssassa kun puhut duolla davalla ?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5459
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4136
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      40
      2154
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe