Olisit vaan rohkeasti tullut juttelemaan :)
Sinä kaupassa
13
957
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin kotona.
Markku 55 - Anonyymi
En kehannu ku pieretti
- Anonyymi
What kind
- Anonyymi
Ei kiitos, lompakkosi riitti.
- Anonyymi
Millainen mis
- Anonyymi
Tummahiuksinen nainen
- Anonyymi
naiset usein tuijottaa minua mut ei tuu jutteleen mut pitäskö mun jutella vai mikä ongelma? En koskaan ollut suhteessa aikuisiällä mut teininä seurustelin parisen vuotta. Huomaako naiset minussa jotain outoa ettei ne halua kuitenkaa tehä tuttavuutta että huomaako ne minussa torjunnan että mä torjuva että joku minussa sellainen että ne pian huomaa etten ole täysin terve???
- Anonyymi
että huomaakohan kaikki naiset että mä oon sulkeutunut etten todellisuudessa ole valmis jutteleen &meneen suhteeseen että voiko kuka tahansa nähdä toisen ihmisen sisimpään noin vain? Epäilen ettei pysty. Mä en kuitenkaan ränsistyneissä vaatteissa liiku enkä näytä ulkoapäin edes kovin sairaalta enkä haise pahalle ja oikeastaan olen aika komea mies jolla välillä hyvä ryhti. Mutta tällaisia mietin nyt hmm??????
- Anonyymi
Oliko pohjoiseen?
- Anonyymi
Tripla
- Anonyymi
Missäköhän tarkemmin triplalassa? Taisin olla samana päivänä jolloin aloittaja on tämän julkaissut
- Anonyymi
Mää olin duaalla, Kyl sää mun dhuaamaasit, Mull ei ollu dpikkareitkaa.
- Anonyymi
Oletko flunssassa kun puhut duolla davalla ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829