Olen muutaman kuukauden katsonut Emmerdalea.
Ehkä pitää lopettaa sen katsominen. Kauheaa väkivaltaa, joka lajia.
Viime yönä näin Emmerdalesta painajaista. Olin itse mukana niissä tapahtumissa ja oli hirveä ahdistus. Onneksi se oli vain unta.
Ei taida minulle sopia tuo ohjelma.
Väkivaltainen Emmerdale
Anonyymi-ap
4
958
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pysyä piirretyissä, sillä Emmerdalen ikäraja on seitsemän vuotta.
- Anonyymi
Olen Emmerdale fani ja katsonut sarjaa jo vuosikaudet. Ei siinä tuo väkivalta niin kovin häiritse, kun monessa jaksossa vain ihmisten välisiä selkkauksia.
Nyt askarruttaa saiko Graig Lydian raskaaksi ja mitä sitten tapahtuu.- Anonyymi
Samat aatoket- ihme kun perheen jäsenet ei huomaa LYDIAN OUTUOA käytöstä...
- Anonyymi
Surettaa kun se graig kuoli. Murhattiin siis. Se oli ihan fiksu , joutui vaan tunteen valtaan
Kauheasti pikkutavaraa siellä lydian kodissa. Ammatti järjestäjälle työtä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312483Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja991220- 701173
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431145- 44940
- 79934
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92886- 54871
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu90805Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill116782