Vaikka mitä sanotte. Eli kampanjoinilla tänne päin ei ole oikein mitään virkaa paitsi mielipiteiden jakaminen tai sitten vedonlyönti.
Ei USAn presidentistä päätä suomalaiset.
15
96
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeen pitäisi saada joku kovan linjan Vasemmistolainen presidentiksi niin kaikki natsit olisivat ihan masennettuja.
- Anonyymi
Juuri näin aloittajan megailut suomessa ei vaikuta amerikan vaaleihin.
- Anonyymi
Mistäs sinä päädyit tuohon johtopäätökseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä päädyit tuohon johtopäätökseen?
Kyllä sun megailut näkee heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun megailut näkee heti.
OK, näytä missä.
- Anonyymi
Nih. Kulmahiomokoneen ja pusukuvan taustakuvana kanssa voi aloittaa.
- Anonyymi
Ainakin Suomen media läähättää USAn presidentinvaaleissa. Voi kauhea jos väärä ehdokas pääsee presidentiksi? Se on Suomen tuho!
- Anonyymi
>> Ei USAn presidentistä päätä suomalaiset. <<
Ei kele, EIKÖ?
Ihanko varmasti?
Minä ihan luulin.. ;-(- Anonyymi
Ja päivän paras! :DD
- Anonyymi
Väärä presidentti USAssa tuhoaa suomen. Musta tuntuu taas.
- Anonyymi
Ei päätä ei, mutta puhutaan koska aihe on globaalin maailma asia, minä olen erittäin globaali ja kehittynyt älykkö persu. Kaikki on yhteistä asiaa.
- Anonyymi
Niin ja mua ei suomen asiat kiinnosta, voin aina muuttaa pois jos tilanne heikkenee.
- Anonyymi
Suomalaisista jopa 88% äänestäisi Harrisia, ja vain Timo Soini, Sari Essayah ja muutama muu höyryllä käyvä äänestäisi Trumpia.
- Anonyymi
Suomen media on täysin hysteerinen kun Trump meinaa voittaa. Voi poloisia
- Anonyymi
Ne keksii vaikka mitä pelotteluita. Mutta onneksi tämä hölmöläiskansa ei valitse Amerikan presidenttiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877