Miksi elättäisin omalla työlläni myös vuokrafirman välistävetäjät? Onko mitään järkevää perustelua ?
Miksi menisin vuokrafirman kautta töihin?
11
378
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle se on ainut tapa saada töitä. Ei se sun palkasta ole pois jos työnantaja vuokraa sinut jostain ja maksaa myös siitä vuokrafirmalle. Voit jatkaa leuanvetämistä puiden oksilla.
- Anonyymi
Hoida vain itse hommasi loppuun kun kerran olet aloittanut.
- Anonyymi
Ainakin remontti- rakennusliikkeet käyttävät vuokra-huoria häikäilemättömästi hyväkseen. Kaikki paskahommat mistä liikkeen omat miehet tarvitsisivat rahaa ja kunnon varusteita teetetään vuokrahepuilla. Ja jos yrität edes lakisääteiset taukosi pitää niin hiostus alkaa samantien. T: Homman nähnyt ja nöyryyttäväksi havainnut.
- Anonyymi
Ne vuokra firman työn tekijät on sitä pohja sakkaa .Teetetään nää paska työt.Kaikki lisät jätetään maksamatta. Yleensä kielitaidottomia mamuja
- Anonyymi
No enpä ikipäivänä edes kusisi noiden orjakauppiaiden suuntaan. Ja jos tulee yksikin vuokralainen niin samantien loppuu muilta tekeminen, se on porukalla sovittu ja kerrottu palkanmaksajallekin,
- Anonyymi
Meille ei tule edes alihankkijat. Samanlaisia välistävetäjiä
- Anonyymi
Koska ilman vuokrafirmaa et pääse yritykseen töihin.
- Anonyymi
Miks ne sitten soittelee koko ajan yrityksistä ja pyytää töihin? Ikinä en ole kussutkaan vuokrafirmojen suuntaan. Katos kun ammattimiehen ei tarvitse kysellä töitä -tosin ethän sinä siitä mitään tiedä...
- Anonyymi
Ammatti henkilöille työn antajat soittaa. Ei tarvita tätä väli käsiä.
- Anonyymi
Ja mistähän sinä sen tietäisit?
- Anonyymi
Juu. Vuokra firmoissa on vain oikeita renkien renkejä. Tietysti hyvä että täysin ammattitaidottomillekin löytyy jotaa puuhastelua ettei ihan oikeiden työntekijöiden verorahoja ole kuluttamassa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882