Jos joutuu napin ottamaan niin päätyy iltasanomiin, kun puhe sammaltaa. Toiset tarvii siihen viinaa, mutta meidän Pekka ei korkkia avaa.
Varo kolmiolääkkeitä
11
577
Vastaukset
- Anonyymi
kataja nolasi itsensä lopullisesti.
- Anonyymi
Eikös se ole tehnyt sitä jatkuvasti ja vuosikausia. Ai lopullisesti? Eiköhän se niitä jaksa jatkaa vielä monta vuotta.
- Anonyymi
Jostain syystä Pekka omissa facekirjoituksissaan passiseikkailuista kertoo kaljanjanostaan, mutta nyt jälkikäteen lehtihaastatteluissa kyse ei ollutkaan siitä.
Ehkä ammattilaissarjassa muutama pullollinen lyhkäsen taksimatkan aikana ei ole maininnan arvoinen. - Anonyymi
Pekka saattaa nousta suostuinten nimien joukkioon. Ei olla karuna siittäkää.
- Anonyymi
Kyllä meidänkin huushollissa on jokusen kertaa jouduttu muutma kolmiolääke tilapäisesti ottamaan. Enpä vaan ole huomannut, että oma, tai puolison puhe olisi lääkkeen takia milloinkaan alkanut sammaltamaan.
Se toki jo lääkkeiden pakkausselosteessa kerrotaan, että alkopitoiset juomat (siis myös olut...) , eivät ole sopivia nautittavia kolmiolääkkeiden napsimisen yhteydessä.
Uskoo selitykiä kuka uskoo. - Anonyymi
Pohjalla viinaa vaikka vanhaakin ja otat kolmiolääkkeen niin taatusti sammaltaa puhe!
- Anonyymi
Kolmiolääkkeitäkin on niin erilaisia ja vahvuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmiolääkkeitäkin on niin erilaisia ja vahvuisia.
Kaikkeen tottuu sano!
- Anonyymi
Päähän hakattuna . Ja ensimmäiset kuvat ja lehtijutut julkisuudessa kaljalaatikon kanssa.
Alkoholisti se on.- Anonyymi
Viisaasti teki kuitenkin kaupunginjohtaja äänestyksessä kun äänesti tyhjää!
- Anonyymi
Olisiko jo aika eläköityä politiikan näyttämöiltä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893