Mamu ryösti asiakkaan (taas)

Anonyymi-ap

taksinkuljettaja oli tarttunut häntä kurkusta kiinni ja heittänyt maahan. Tämän jälkeen taksinkuljettaja oli käynnistänyt autonsa ja peruuttanut paikalta pois siten, että taksin avoinna ollut ovi oli osunut miestä lonkkaan ja yksi auton rengas oli ajanut miehen jalkapöydän päältä.

Lopuksi taksinkuljettaja oli poistunut paikalta miehen puhelin mukanaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010795221.html

12

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matumiehet ovat pieniä ja rumia. Varsinaisia sittipörriäisiä ja inisevätkin tauotta. Eikö niitä ole olemassa missään ainuttakaan komeaa, vai onko Suomeen lähetetty vain ne jotka ei kelpaa kenellekään. Jotain jäteporukkaa?

• Anonyymi

Juu , kotoo muka hakeen rahaa . Eipä kuskattava enää takaisin tulisi .

• Anonyymi

Kyllähän tuo luo vahvan epäilyksen.. Minä osta kaupasta ruokaa ja haen senjälkeen rahat maksuun. Ymmärrän kuljettajaa.

• Anonyymi

Hörhö yritti jättää maksamatta. Se olisi pitänyt piestä kunnolla.

• Anonyymi

Jullikka jäi satimeen.🎯

• Anonyymi

Känniurpo lähti liihottamaan kotiovea kohti maksamatta. Näitä yövuoroissa riitti. Ite oisin tehnyt ihan saman. Mistä muuten tiedät, että oli mamukuski?

• Anonyymi

Selitys asikkaalla lähteä kotoaan hakemaan rahaa. Paikkana Pähkinärinteen slummi Länsi-Vantaalla. Suhteellisen selkeä tapaus. Toki kuljettaja toimi väärin. Hänen olisi pitänyt pysyä rauhallisena, seurata asiakasta tämän kotiovelle ja sitten soittaa poliisit. Näin olen itse toiminut vastaavissa tilanteissa hankalien asiakkaiden kanssa.

• Anonyymi

Itse olen ajanut asiakkaan ilmaiseksi teollisuusalueelle ja opettanut maksuhalukkuutta. Olen soittanut hänelle ambulanssin lähdettyäni pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ajanut asiakkaan ilmaiseksi teollisuusalueelle ja opettanut maksuhalukkuutta. Olen soittanut hänelle ambulanssin lähdettyäni pois.

Hui, kuinka hurjaa. Olet selvästi kova tissiposki, hui.

• Anonyymi

Kohta tulee teslan robotaksit? et ei tarvitse huolehtia.

• Anonyymi

Robottiautot ovat tulleet pian 50 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196