Mamu ryösti asiakkaan (taas)

Anonyymi-ap

taksinkuljettaja oli tarttunut häntä kurkusta kiinni ja heittänyt maahan. Tämän jälkeen taksinkuljettaja oli käynnistänyt autonsa ja peruuttanut paikalta pois siten, että taksin avoinna ollut ovi oli osunut miestä lonkkaan ja yksi auton rengas oli ajanut miehen jalkapöydän päältä.

Lopuksi taksinkuljettaja oli poistunut paikalta miehen puhelin mukanaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010795221.html

11

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matumiehet ovat pieniä ja rumia. Varsinaisia sittipörriäisiä ja inisevätkin tauotta. Eikö niitä ole olemassa missään ainuttakaan komeaa, vai onko Suomeen lähetetty vain ne jotka ei kelpaa kenellekään. Jotain jäteporukkaa?

• Anonyymi

Juu , kotoo muka hakeen rahaa . Eipä kuskattava enää takaisin tulisi .

• Anonyymi

Kyllähän tuo luo vahvan epäilyksen.. Minä osta kaupasta ruokaa ja haen senjälkeen rahat maksuun. Ymmärrän kuljettajaa.

• Anonyymi

Hörhö yritti jättää maksamatta. Se olisi pitänyt piestä kunnolla.

• Anonyymi

Jullikka jäi satimeen.🎯

• Anonyymi

Känniurpo lähti liihottamaan kotiovea kohti maksamatta. Näitä yövuoroissa riitti. Ite oisin tehnyt ihan saman. Mistä muuten tiedät, että oli mamukuski?

• Anonyymi

Selitys asikkaalla lähteä kotoaan hakemaan rahaa. Paikkana Pähkinärinteen slummi Länsi-Vantaalla. Suhteellisen selkeä tapaus. Toki kuljettaja toimi väärin. Hänen olisi pitänyt pysyä rauhallisena, seurata asiakasta tämän kotiovelle ja sitten soittaa poliisit. Näin olen itse toiminut vastaavissa tilanteissa hankalien asiakkaiden kanssa.

• Anonyymi

Itse olen ajanut asiakkaan ilmaiseksi teollisuusalueelle ja opettanut maksuhalukkuutta. Olen soittanut hänelle ambulanssin lähdettyäni pois.

• Anonyymi

Kohta tulee teslan robotaksit? et ei tarvitse huolehtia.

• Anonyymi

Robottiautot ovat tulleet pian 50 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      91
      2933
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      86
      2420
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      36
      2237
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2228
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1746
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      13
      1486
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1267
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1150
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1097
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1064
    Aihe