Mamu ryösti asiakkaan (taas)

Anonyymi-ap

taksinkuljettaja oli tarttunut häntä kurkusta kiinni ja heittänyt maahan. Tämän jälkeen taksinkuljettaja oli käynnistänyt autonsa ja peruuttanut paikalta pois siten, että taksin avoinna ollut ovi oli osunut miestä lonkkaan ja yksi auton rengas oli ajanut miehen jalkapöydän päältä.

Lopuksi taksinkuljettaja oli poistunut paikalta miehen puhelin mukanaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010795221.html

12

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matumiehet ovat pieniä ja rumia. Varsinaisia sittipörriäisiä ja inisevätkin tauotta. Eikö niitä ole olemassa missään ainuttakaan komeaa, vai onko Suomeen lähetetty vain ne jotka ei kelpaa kenellekään. Jotain jäteporukkaa?

• Anonyymi

Juu , kotoo muka hakeen rahaa . Eipä kuskattava enää takaisin tulisi .

• Anonyymi

Kyllähän tuo luo vahvan epäilyksen.. Minä osta kaupasta ruokaa ja haen senjälkeen rahat maksuun. Ymmärrän kuljettajaa.

• Anonyymi

Hörhö yritti jättää maksamatta. Se olisi pitänyt piestä kunnolla.

• Anonyymi

Jullikka jäi satimeen.🎯

• Anonyymi

Känniurpo lähti liihottamaan kotiovea kohti maksamatta. Näitä yövuoroissa riitti. Ite oisin tehnyt ihan saman. Mistä muuten tiedät, että oli mamukuski?

• Anonyymi

Selitys asikkaalla lähteä kotoaan hakemaan rahaa. Paikkana Pähkinärinteen slummi Länsi-Vantaalla. Suhteellisen selkeä tapaus. Toki kuljettaja toimi väärin. Hänen olisi pitänyt pysyä rauhallisena, seurata asiakasta tämän kotiovelle ja sitten soittaa poliisit. Näin olen itse toiminut vastaavissa tilanteissa hankalien asiakkaiden kanssa.

• Anonyymi

Itse olen ajanut asiakkaan ilmaiseksi teollisuusalueelle ja opettanut maksuhalukkuutta. Olen soittanut hänelle ambulanssin lähdettyäni pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ajanut asiakkaan ilmaiseksi teollisuusalueelle ja opettanut maksuhalukkuutta. Olen soittanut hänelle ambulanssin lähdettyäni pois.

Hui, kuinka hurjaa. Olet selvästi kova tissiposki, hui.

• Anonyymi

Kohta tulee teslan robotaksit? et ei tarvitse huolehtia.

• Anonyymi

Robottiautot ovat tulleet pian 50 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe